Zimne ognie, kondomy i pizza

7:58 PM

 -Mimi!
 -Przepraszam...
 Stały przede mną Dominika z Pauliną, widocznie zezłoszczone.
 -Nie mogłam przyjść wcześniej, byłam zajęta, przepraszam.
 -Ok, ok chodź do Loli.
 Dużo u niej w domu się zmieniło, na początku czułam się jak nie u niej.
 -Dobra czekajcie, muszę się ubrać.
 -Ej, Olka, ale umówiłyśmy się z dziewczynami, ze przychodzimy na obcasach, ładnie umalowane.
 -Ferb! Dopiero mi to powiedziałaś? Nie mam na sobie ani grama make-up'u i skejty.
 -Nie miałam tyle kasy na koncie.
 Umalowałam się u Loli, czarna kredka i tusz do rzęs, nie lubię z nim przesadzać. Olka ubrała swoje lakierki na obcasie i wyszłyśmy do mojej babci.
 -No to sprawa wygląda tak - tłumaczyłam jej - tata nie zdążył mi zostawić pieniędzy zanim wyszedł do pracy i nie mam za co kupić prezent Agaci, pożyczysz mi 15 zł?
 Dziś chyba na złość mam okropnego pecha, ponieważ moja babcia miała tylko 50 zł, jej sąsiadki nie miały rozmienić, a do tego była godzina 15:34, a urodziny zaczynały się o 15:30.
 Przeszłyśmy się, ja, Ferb i Lola z moją babcią do sklepu rozmienić pieniądze, i po około 10 minutach miałyśmy już pieniądze.
 Kiedy dziewczyny poszły do pizzeri, ja z przyjaciółkami poszłyśmy do drogerii kupić jej prezenty.
 Spodobały się jej prezenty(wkurzyła się na kondomy, ale to już inna historia). Było nas dziewięć, więc 3 pizze. Ja jadłam na spółkę z Lolą i Agacią margaritte. Kiedy się najadłyśmy wyszłyśmy na zamek.
 -Co wy tam robicie?
 -No nie patrzcie!
 -Nie to nie, mnie to nie obchodzi, nara - powiedziałam i poszłam z Agacią w stronę bramy.
 Stałyśmy tam sobie i zastanawiałyśmy się co one tam robią.
 -Ej, co ma taki zapach? - Zapytała Agata.
 -To pewnie one.
 I chwilkę potem nie mogłyśmy przestać się śmiać.
 Jak się potem okazało to co robiły moje koleżanki to próbowały doprowadzić do stanu używalności zimne ognie.
 Chwilkę po ich zapaleniu przeszłyśmy się na spacer do miasta.
 Przyszłyśmy do mojego ogrodu i tam grałyśmy w błyszczyk, grę zbliżoną do tak zwanej butelki, ale w dziewczęcej wersji. Nadmuchałyśmy kondomy i wyszłyśmy z nimi do Lidla, Agacia kupiła nam lody.
 Zamieniłam się z Lolą butami ponieważ ona nie była w stanie więcej wytrzymać w swoich lakierkach, dałam jej moje skejty i zaniosłam prezenty Agaci do mojego domu ponieważ nie chciało nam się chodzić z nimi po całym mieście.
 Szybko to minęło i wszyscy się rozeszli, a ja odprowadziłam Lolę na Parkowe i oglądałam z nią na jej laptopie zdjęcia. Jejku jakie ze mnie było śliczne dziecko, a uważałam się za nieładną. Jaka ja byłam głupia.
 Fajnie czasem sobie szczerze pogadać z Olką, dawno tego nie robiłyśmy.

 Nie mam laptopa więc i fotek nie ma xd

 Sytuacja z dziś
 Wchodzę do toalety aby umyć ręce bo opaskudziłam je deserem.
 -Iiiiiii...hihii
 Patrze za siebie a stoi tam grupa dziewczynek, tak w wieku 11-12 lat i chichrając się patrząc na mnie kontem oka.
 -Yyyyyyy... ogarnijcie się o co wam chodzi?
 -Nic, nic.
 Wyszłam wkurzona i zatrzymałam się pod drzwiami aby dotarło do mnie o co chodzi. Usłyszałam to co one mówią.
 -To była Mimi!
 -Nie no co ty!
 -Dembińska po 1 jest blondynką a po 2 jest ładniejsza.
 -Głupia jesteś, była ubrana jak emo i strasznie ją przypominała!
 -Yhy, no może, ale Martyna przecież nie byłaby taka niska...
 Dalej nie chciało mi się już słuchać, wracać do nich nie miało by sensu, niech się po kłopotają, a wysłuchiwać oczywistych dla mnie faktów też nie było fajnie.

 Tak wiec jeśli to czytacie, zachowałyście się jak idiotki, wystarczyło się zapytać mnie o imię a nie stawiać mnie w nieprzyjemniej sytuacji i później zastanawiać się czy to byłam ja, czy nie. A i przecież nie jestem nikim niezwyczajnym.

You Might Also Like

29 komentarze

  1. pięknie,co za wariatki te małe... Yhm... A no i to dmuchanie kondomów... xD
    zapraszam do mnie: emmedew.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hahaha nie mogę z tych "dziewczynek" xd

    ReplyDelete
  3. ale dziewczynki... nie ma co! :)

    ReplyDelete
  4. Oj, to musi być denerwujące, a z drugiej strony fajne, że jest się rozpoznawalną ;)

    ReplyDelete
  5. Nieźle.. xD
    Mam nadzieję, że to przeczytały. ^^

    mojakocimietka.blogspot.com Zapraszam.!

    ReplyDelete
  6. ` Martyna jest blondynką... nie jest taka niska... - ale zwycie . Przepraszam że się naśmiewam ale to poprostu kozackie !

    ReplyDelete
  7. nom ja bym sie zapytaa o imie xd
    ale przypa miaz hahaha

    ReplyDelete
  8. Dmuchane prezenty ^^

    Te dziewczyny jakieś dziwne, chyba nie czytają regularnie bloga, skoro nie wiedzą, że masz brązowe włosy xd A no i śniło mi się, że byłam u ciebie w szkole xDD Nie mogę z tego.

    ReplyDelete
  9. Dmuchane kondomy, hahah xD

    Głupie dziewczynki, jakieś pojebane XD

    ReplyDelete
  10. FUMISIA.BLOGSPOT.COM
    __________________________
    Hahah dmuchanie prezerwatyw ^^ .

    ReplyDelete
  11. Założę się ze te dziewczynki teraz to czytaja i same siebie obrazają bo nie chcą się przyznac xD

    ReplyDelete
  12. ha ha, to kolorowo z tymi dziewczynkami i wgl. ; dd, ja też dmuchałam ostatnio kondomy na urodzinach przyjaciela <3 :-d

    ReplyDelete
  13. Gówniażeria ma zabawę. Za mną to wołają różnymi epitetami, ale nie 11-12 latki. Podstawówki swojej nie odwiedzam, a te z młodszych klas 11 lat nie mają.
    Żal mi ich -.-










































































    A czy ty jesteś niska...? ;]

    ReplyDelete
  14. Osh, naprawdę wspaniały dzień. Mrr, pizza

    Ale jesteś sweet :*

    Zapro to mee.. xd

    ReplyDelete
  15. http://be---different.blogspot.com/
    ----------------------------
    Fanie ; D

    ReplyDelete
  16. A co to kurva w dzisiejszych czasach trzeba być w drugiej gimnazjum(czy w której ty tam jesteś xD) i mieć metr osiemdziesiąt?Paranoja!
    Co do tych dzieci-sama mam niewielie ponad 12 czyli 13 ale nie jestem taka pojebana... Ja bym się tam raczej tylko ucieszyła że Cię spotkałam :D xD xD


    Ach kondomy... xD

    ReplyDelete
  17. wtf co jest śmiesznego w dmuchaniu kondomów bo nie wiem? --"

    ReplyDelete
  18. aha .xd
    te dziewczyny takna serio to chyba do siebie mowily ? xd
    a ty podsluuuchiwalas ! ; d

    ReplyDelete
  19. NO , przecież podsłuchiwałaś ;DD . Ej , no spoko , żartuję <3 . A tak to jesteś niską ? Bo ja to niska jestem ... LoL wgl . ;D . ALe i tak się cieszę , ponieważ czuję się taką "unikalną" . ;3
    ---------
    jajestemkarolina.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Mimi jestem twoją fanką :# oh zlue fanqi


    zapraszam to me http://emilia-papierska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Nie ma to jak dmuchać kondomy :3

    ReplyDelete
  22. Niska, wysoka, co za różnica :D

    ReplyDelete