U mnie.

6:18 PM

 -Yay, mamo!
 -Hm?
 -Idę na górę.
 Przyszłam na górę do mojej kuzynki, po czym Mariola zaprosiła mnie do nich (u niej była jeszcze kuzynka Sylwia) na kolejną noc.
 Niestety za ciasno było by nam w jej łóżku więc z Sylwią przyniosłyśmy moje łóżko (oprócz metalowej ramy łóżka), materac, 5 poduszek, koc, prześcieradło, cienka kołdra która służy mi jako 3 prześcieradło i kołdrę którą się przykrywam. Co do spania jestem strasznie wymagająca, nawet jak koc pod prześcieradłem ma jakąś fałdę to nie zasnę.

 Z rana poszłyśmy na zakupy do Lidla.
 -Ej, to co kupić do picia.
 -Ja chce lemoniadę.
 Stoimy przy stoisku z kartonami z takimi samymi nadrukami i zastanawiamy się które wsiąść Ice tee czy Eistee ponieważ tak były kartony tak podpisane.
 -No to ajsti czy eiceti?
 -Nie wiem.
 Następne piec minut uzgadniamy które wsiąść, a ludzie się na nas gapia jak na idotki.
 -Yo, Mariola weź to ajsti (ice tee) i będzie gites.
 -Ok.
 -Ej, chwilka... odwróć opakowanie...
 -Hahahahahah- zaczęłyśmy się razem śmiać na cały sklep.
 Z jednej strony było napisane po angielsku, a z drugiej po niemiecku, a my zastanawiałyśmy się które z nich kupić.
 Kiedy wracałyśmy ze sklepu i jak wróciłyśmy nabijałyśmy się z tego.
 Sylwia zasnęła bardzo wcześnie, ja z Mariolą dopiero o 5 nad ranem, bo bałyśmy się burzy. Spałyśmy na moim materacu i rozmawiałyśmy o wszystkim.
 -Mariola, nie zasypiaj jedziemy do Malborka.
 -Co?!
 -Z rana chce jechać do Malborka.
 -Po co ci?
 -Bo mnie ząb boli.
 -Pojebało cię idź spać.
 -Wstawaj napijemy się wody...
 -Śpij.
 No a jednak zasnęłam, z rana wszyscy mieli bekę z mojego pomysłu.
 Południe spędziłam z kuzynostwem w salonie.
 -Ej, Martyna w skrzynce są dla ciebie znów listy.
 -Ile?
 -Trzy.
 -Nie dam się nabrać. Chcesz abym poszła sprawdzić, a potem mieć się z czego nabijać.
 -Oj idź, nie kłamie.
 -Ok.
 Kuzyn miał rację, dostałam 3 listy od fanów. Nie długo napisze notkę od kogo dostałem jakie listy, ale nieczęsto ostatnio ma dostęp do neta i nie piszę.
 Gdy ciocia wróciła z pracy wysłała nas do sklepu po paprykę. W zadnym nie było. przeszłyśmy po wszystkich sklepach z naszego osiedla, dopiero na różanym znalazłyśmy.
 Skorzystałam na chwilkę z laptopa i już całkowicie opuścił mnie humor jaki nabyłam w ciągu całego dnia.
 -Co się stało? - Zapytała Sylwia.
 -Nic, to znaczy... Przeprosiłam kurwa, chce mieć spokój, chciałam się pogodzić, czemu nie mogę mieć tej zasranej zgody... ale teraz to ona może się dla mnie jebać... nie będę przepraszać więcej kogoś kto chociaż wyszłam z ręką na zgodę, cały czas mnie prowokuje i obraża... Mam dosyć!
 -Martyna, wszystko będzie ok.
 -Nie będzie. Idę sobie umrzeć... ej odsuń się, nie tam chce odegrać scenę podniosłego umierania no.
 -Acha,
 -No to zepsułaś nastrój. Teraz musisz umierać ze mną.
 *Umieramy*
 -Ała!
 -Co?
 -Uderzyłam się. hahahah
 -Wiesz co?! Już nigdy nie mam zamiaru z tobą umierać.
Wieczorem byłam tak zaspana, że zasnęłam w ciuchach na nie pościelonym łóżku. Obudziłam się przez Marka który chodził po pokoju.
 Kiedy zdejmowałam z siebie biżuterię myślałam, że chyba nie skończę tyle tego było.
 Mariola potem idąc wyłączyć komputer ustała na gwoździa który z znikąd znalazł się na podłodze.
 -Ała! Ja chyba rodzę~!
 -Nie umieraj.
 -Nie umieram, przynieś mi coś.
 -Ej, no ja sobie, jak umrzesz nie poradzę, no weź... aha... Co mam przynieść?!
 -Ręczniki papierowe z kuchni.
 -Ok... Nie ma.
 -Za mikrofalą!
 -Ok, patrze, nie ma.
 -Do łazienki po papier!
 -Ok, jasne... Ups, przepraszam... Nie ma... - Zastałam Sylwie w łazience i wróciłam do Marioli która w ręce trzymała ręczni papierowe, których wszędzie szukałam.
  Przyszła do nas zaskoczona Sylwia. Wytłumaczyłam jej całą kolej rzeczy i ze zdziwieniem dodałam.
 -Chociaż krew się leje ona i tak pisze sms'y.
 I znów beka.
 Nie pamiętam kiedy zasnęłam.
 Z rana Sylwia wróciła do swojego domu, a ja z Mariola wyniosłyśmy moje łóżko do mojego pokoju.
 Nic ciekawego się dalej nie działo.

Stare na mieście, z zaskoczenia, nie mam co dodawać.

You Might Also Like

101 komentarze

  1. Dlaczego pozerka ? :) Szczere z tą ajsti ; D Fajne foto. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Nie martw się, wszystko będzie dobrze... ^.^ Nie przejmuj się, niektórzy nie umieją przyjąć przeprosin. Tak wiem, zaraz wszyscy zaczną mnie obsmarowywać.

    ReplyDelete
  3. hehe... ajsti!

    a ja ci mimi będe obrazeczek malowac! postaram sie wysłac w tym tygodniu!

    ReplyDelete
  4. `, Hłehłę . x-DD Superr fotq . < ,, 3


    Zapro do mnję x-DD http://sweet-bffki.blogspot.com/ ; - 33

    ReplyDelete
  5. Fajne zdj ;D A ta ajsti wymiata hahahaha.

    ReplyDelete
  6. Ładna fotka; D ajsti najlepsza ;DD

    ReplyDelete
  7. Ołć ;D
    dzieffczynki o ajsti się 5 minut kłóciły.
    ____________________________________
    mimi poczytaj jak znajdziesz chwile:
    www.zakatek-miki.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. "niedługo" piszemy łącznie ;]

    ReplyDelete
  9. Czy wie ktos z was jak sie zmienia tlo w blogu na wlasne? Nie te z bloggera. Prosze o pomoc, wlasnie montuje swojego pierwszego bloga :)

    ReplyDelete
  10. Ajsti czy Ejsti.??

    Ehh...ale się przyzam,że ostatnio w Lidlu tez nie mogłam się zdecydowac.!.Fajna foto.!.


    Pzdr.dla Mimi i wszystkich fajnyych.;dd

    ReplyDelete
  11. cyt: "Idę sobie umrzeć" xd Wiem, że to nie miało być coś śmiesznego ale... xd Kurde, fajny tekst ^^

    ReplyDelete
  12. "Ups, przepraszam" Hahaha to było dobre

    ReplyDelete
  13. Mwahahaha widziałam jakiś tydzień temu na 4funTv w którym z tych procentowników "Mimi i Marta". Mwahahaha 10% :pp

    ReplyDelete
  14. hahah ale bk myślałam że się posram z tą ajsti xD

    nie no ale umieranie było kul i dżezi .

    ReplyDelete
  15. Mimi mam takie nietypowe pytanie.Jak się usuwa bloga???

    ReplyDelete
  16. Hehe dobre z ta ajsti. A i ten list to na pewno ode mnie :) Jak jest rysunek Hk i list to ode mnie. I jeszcze gloomy i fryzurka na konkurs :) Pozdro Xdeeee

    ReplyDelete
  17. Hah... A moim zdaniem ogólnie miałyście fajny dzieeń. ;dd Ja chyba coś dla Ciebie narysuję. ^^ :D

    ReplyDelete
  18. Nie przejmuj się tą p*erdolniętą. ! :) Miej ją gdzieś. ! Nie przyjęła przeprosin niech się pieprzy . ! Pozdrawiam . ;*

    ReplyDelete
  19. ` , Właścicielka. - Pomyliło Ci się coś , ja przeprosiny przyjęłam . O.O .

    ReplyDelete
  20. ` , A od dwóch dni na temat martyny nic nie piszę i nie obrażam . -,- .

    ReplyDelete
  21. ice tea rozwala ! ; D .
    o przee .

    ReplyDelete
  22. SceneJuul.- "a od dwóch dni na temat Martyny nic nie piszę i nie obrażam"-Dziękuję ci Juul za świetny kawał.Wreszcie mogłam się pośmiać!!!Ha Ha

    ReplyDelete
  23. martiq - O.o . Zapisz się do psychologa ,bo ludzie mogą mieć z Tobą problemy .

    Nie mam zamiaru więcej z Tobą dyskutować .

    ReplyDelete
  24. Wiesz co mnie zadziwia SceneJuul.? To że się czepiasz Martyny. Przepraszam czepiaŁAŚ. Nie rozumiem o co poszło. Przeczytałam od deski do deski cały wpis Martyny, ale nie doszłam do niczego. No... był tam fragment, że coś ci nie pasowało w Magazynie i zdjęciu Martyny.

    Mam takie jedno pytanie. Dlaczego nagle zaczęłaś obserwować blog Mimi? Wcześniej cię nie zauważyłam. Proszę odpowiedz na moje pytanie spokojnie i bez wyrzutów, bo ja NIENAWIDZĘ się kłócić.
    Z góry dziękuję Marta ^.^

    ReplyDelete
  25. Haha ... Czy ty masz swój kanał na you tube xd Bo te relacje na żywo były dobre :D

    Hah .. ice tee ... dobre . ^.^

    ReplyDelete
  26. Marcia : Ja nie obserwuję bloga martyny .

    ReplyDelete
  27. ` , Marcia : Nie wiem co jest zadziwającego w czepianiu jeżeli ma się powody .
    Nie rozumiesz ,bo tu nie starczy przeczytać notki , zresztą nigdy nie zrozumiesz ,ponieważ przy niektórych rzeczach trzeba było być .

    Tak jak już wcześniej wspomniałam nie obserwuję bloga martyny tylko jakaś alicjaf2000 ,która ma moje zdjęcie w avatarze , właśnie sama nie mam pojęcia dlaczego .

    ReplyDelete
  28. Taaa... psycholog,moze wybierzemy sie razem!

    ReplyDelete
  29. ` , martiq : Pójdę z Tobą ,aby Cię przypilnować bo jeszcze coś komuś zrobisz .

    Nie wiedziałam od początku o co Ci chodziło więc resztę zostawię bez komentarza .

    ReplyDelete
  30. SceneJuul - SPIERDALAJ Z MOJEGO BLOGA!! MAM JUŻ CIEBIE DOSYĆ, DAJ MI SPOKÓJ SZMATO. NIE MASZ CO ROBIĆ? IDŹ SIĘ JEBAĆ Z OJCEM. BO JA NIE ŻYCZĘ SOBIE DALSZYCH KŁÓTNI NA MOIM BLOGU.

    ReplyDelete
  31. ` , To się zdecyduj czy przepraszasz czy nie .
    Zresztą mi obojętne .

    ReplyDelete
  32. ` , Zresztą to martiq zaczęła się wyśmiewać .
    To ja spadam , pa .

    ReplyDelete
  33. Taa oczywiście,najlepiej na mnie! Gdybyś zdawała sobie sprawę co piszesz,to może zorientowałabyś się o co mi chodzi. Do psychologa mnie wysyła-sama idź się lecz! KONIEC DYSKUSJI!

    ReplyDelete
  34. No właśnie icz się lesz bo nie wiesz co to znaczy że masz się już zamknąć . Przyciszyć ... mimi zablokuj ją !

    I jeszcze coś . To masz ten kanał na Youtube czy nie ?

    ReplyDelete
  35. hahah Mimi ale ją zjechałas doobrze!
    aa co myslisz o moim pomyśle z tą szafą ???
    SceneJuul. : tak, idź, i nie wracaj .

    ReplyDelete
  36. kattyann - mam bardzo mało ciuchów.
    2@ pary spodni, kilka bluzek i 3 bluzy ;) Więc nie przejdzie.

    ReplyDelete
  37. kattyann - mam bardzo mało ciuchów.
    2 pary spodni, kilka bluzek i 3 bluzy ;) Więc nie przejdzie.

    ReplyDelete
  38. szkodaa ; [[ .
    chciałam żeby tak było ; pp .
    no ale i tak cię kochaam x 3

    ReplyDelete
  39. nuum . fajnie by byłoo . zgadzam się z ` bibii . ` : )

    ReplyDelete
  40. Mimi ja też ci chyb obrazek narysuje. ;**

    Śliczna focia. ;*

    ReplyDelete
  41. Pieszczoch:

    żeby Mimi zaczęła pokazywać nam swoje ciuchy, w kilku postach, wiesz, na zdjjęciach.

    ReplyDelete
  42. Hey Mimi ..
    Myślę ,ze powinnam powiedzieć co ja o tym sądzie wszystkim ..
    Julaa - poznałam ją na czacie .(od razu się wywyższała ) Bardzo dużo razy mówiła jaka to z niej scene i i pisała w ten sam sposób co ty mimi ,, wiele osób ją myliło z tobą , ją niby to denerwowało , ale nie było tego widać .. Gadała ze jesteś jej przyjaciółką i ze wiele was łączy itd.Ona ma 11 lat .. Pamiętasz naszą rozmowe o depilacjach i cyckach xd.Ona zawsze miała coś do powiedzenia , a kiedy mówiłyśmy nazwy photoblogów wiele dziewczyn mówiło , ze jestem ładna ona od razu się wtrącała ze jest ładniejsza.Zaczęłam czytać jej bloga ..Jak wiele teraz blogów są takie jak twoje czyli pamiętniki z opisem dniów(nie wiem jak to odmienić) , nie zdziwiło mnie to bo teraz juz nie ma oryginalności , ale po pewnym czasie zmieniła nazwe na imię i nazwisko . pomyslałam ze przeholowała i pod anonimem napisałam pare obraźliwych słow (miedzy innymi ze ścią od cb) i kiedy to przeczytała znów zmienila na starą ..

    Wiesz Martyna mozna ciebie oceniac nawet jesli cb sie nie zna .. Ja cb dośc dobrze poznałam ( rozmowy na czacie) i myśle , ze Ty jestes w 100 % lepsza od Julki.
    Ona uważa się za młodzież , a ma dopiero 11 lat , gada ze miseczke duze B i ma 17o cm. I sie podnieca ze kupuje sobie kokardki scene itd.


    Z wielkim poważaniem Karo ;] .

    ReplyDelete
  43. Mimi mam pytanie, jak Ty wycinasz siebie ze zdjęcia do nagłówków? :) Jakim programem i jak? : ) bo są sliczne.

    ReplyDelete
  44. Toph ^- w photofiltre zamazuje tło białym pędzlem ;)

    ReplyDelete
  45. Sandi:
    Z poważaniem ale Julia nie ma 11 lat!
    To był żart rozumiesz? To dla beeeki było?! A skąd wiesz ile ma wzrostu?
    Może mieć to 170 cm i to nawet na zdj widać. A co do miseczek itp to się nie będę wtrącać bo szczerze musisz być chora psychicznie żeby wypominać takie rzeczy O.o

    ReplyDelete
  46. Ha ha ha, Droga Sandi, Julia nie ma 11 lat, nie wywyższała się tylko żartowała, widzę teraz jak uważnie czytasz chociażby jedną notkę.
    Julia miała imię i nawisko, ponieważ jej znajome o to prosiły, a zmieniła później bo miała dość tego Twojego obrażania.
    Nie było widać, bo o tym nie mówiła.
    Julia nie cierpiła martyny więc nie wiem jakim cudem miałaby uważać ją za przyjaciółkę, łączyć może, ale to już nie jest jej wina, taki ma się charakter po prostu.
    Mówi, że jest ładniejsza bo tak sądzi, i co z tego?
    Miała do powiedzienia, bo to czat.

    ReplyDelete
  47. Nawet ja się zachwycam gdy dostanę coś nowego, to chyba normalne.
    I zgadzam się też po części z wera-nika: Ktoś musi być chory aby o tym mówić.
    Ona traktowała Was tam jak przyjaciółki (Pomimo tego, że przez swoją wysoką samoocenę wydawała się chamska) i mówiła Wam prawie wszystko, a teraz wykorzystujecie to przeciwko niej.

    ReplyDelete
  48. liliana - hah to właśnie widać jaka ona w stosunku do ciebie prawdomówna, ona cały czas chciała się ze mną przyjaźnić, lubiła mnie i naśladowała. hah, jakich głupot ci nagadała.

    ReplyDelete
  49. Zartowała , tak ?
    To dlaczego nie mogła byc szczera ?
    wtf ?
    Ej no soryy ,, coś jej było ? Czy co bo ja nie rozumiem ?!
    Cały czas na czacie gadała ze jak coś bede gadac o niej albo o kims innym to od razu mnie wyzuci ..
    Bo ona była od początku i kiedy była kłótnia ( ta z pierwszych czy pisze prawdziwa mimi) to ona stanęła na środku i powiedziała "stop , tak nie można",dlatego tez została moderatorem czy kimś tam ( szary ) . Tsaa .. Nie - ona nie wydawała się .chamska ona taka była ..

    Mozecie myslec ze jestem kolejną fajną MIMi .. łii ... ale nie .. Na początku też ją wyklinałam ( notka o chinach itd.) ale kiedy ją poznałam okazało sie ze jest NORMALNA .... I mozna z nia o wszystkim rozmawiac .. Nie wiem co w tej Juli jest fajnego ..

    PeeS: I jak postanowiłam kiedyś odwiedzę Mimi ;DD .. I sama zobacze jej szafę xdd . a jak . :D

    ReplyDelete
  50. hej Mimi.
    Chicłam sie zapytać czy w tych trzech listach były obrazku odemnie ?
    Wysłalam je w tamten poniedziałek i jestem ciekawa czy juz przyszły

    Susan.pl

    ReplyDelete
  51. Hahha dobre z tą ajsti :D zapraszam na bloga agudebnicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. No to ja wam powiem .
    Nie bardzo rozumiem tą sytuację bo jest szczerze pojebana i dziwna.. I chociaż jestem jakąś tak superfanką Mimi żeby sobie stawiać jej ołtarzyki w pokoju i zapalać kadzidełka to jestem po jej stronie.. Że co, jak się ma 11 lat to się już nie jest młodzież? Zaraz wszyscy mnie zjadą i ja rozumiem, że wy gadacie że SceneJuul. żartowała ale mnie to jebie czy ona żartowała czy nie. Jak nie - biedne dziecko, jak tak - czemu niby nie mogła byś szczera ?? Nie pojmuję tego .

    Aa i co do ciebie Liliana.

    Widziałaś kiedyś laskę w wieku 11 lat z 170 cm wzrostu ?! W tą miseczke to jeszcze mogę z trudem uwierzyć, ale co do wzrostu mogę sie kłócić .


    ~KatyAnn

    ReplyDelete
  53. Wgl sram jak czytam te wasze komentarze jak bronicie Juul. Z tego co pisze Mimi i osoby które ją popierają wniaskuję że Juul jest chamska, czepia się i zżyna od Martyny prawie wszystko .

    I pierdole to co będziecie o mnie pisać, więc nie radzę, szkoda palców i klawiatury .

    ReplyDelete
  54. Martyna: Wcale nie prawdomówna tylko widziałam to.
    Karo: Żartowanie nic do szczerości nie ma.
    O niej czyli o kim, nie łapię.
    Ona chyba już wtedy była moderatorem, w dodatku sama Julia się zastanawiała już wcześniej dlaczego nim została.
    Może gdybyś z nią pogadała sama, a nie na czacie gdzie wszyscy widzą lub poznała ją na w realu to wiedziałabyś jaka jest.

    Nie wydaje mi się, że jesteś fanką, może gdyby Julia poznała Martynę polubiły by się, Juul. Martyny nie zna i mimi jej też.

    Powiem jedno: Pozory mylą, znajomi Juul. wiedzą jaka jest i twierdzę że jest fajna, może z Martyną też tak jest.

    A teraz kończmy to, bo powoli zaczyna się to robić chore, dziewczyny same powinny sobie to wytłumaczyć.

    ReplyDelete
  55. KatyAnn: Co do wypowiedzi kierowanej do mnie to nie wiem co miałaś na myśli, ale Julia właśnie nie ma 11 lat, a w dodatku ma 167.
    Widziałam kiedyś jedenastolatkę o wzroście 170.

    ReplyDelete
  56. KatyAnn:W moim mieście. Zresztą nie ważne.
    Koniec, proszę Was.

    ReplyDelete
  57. Chciałam zauważyć, że to ty tutaj co chwilę komentujesz czyjś komentarz . >.<

    ReplyDelete
  58. żartowanie w jej stylu to kłamstwo ,
    i na pewno julka ma 11 lat , bo wszędzie często występuje liczba 99 a jej koleżanki mają 98 .. więc , helloo ty tez sobie żartujesz , tak ?! Jeśli chcesz mozemy sie tak pobawić , okeyy..
    Jestem roszpunką i mam 11 lat , moje długie blond włosy przemalowałam na Ruuuffowwy .. bo go ja lubiee - bardzo .. '


    Wracając do rzeczywistości bo się rozmarzyłam .. Zastanawia się , hsahsahsah . Tak rozmawiałam z nią na czacie ale często bylam ja z nią sama , Zapytałam się jej dlaczego jest ( nie chce mi sie 2 raz pisac o tej kłótni . lookac w góre w moje komentarze) , bo zbulwersowało mnie ze ona moze byc a ja nie .. Jakim prawem , a ona po mowi ze ona na to zasłużyła , tsaa .


    Hhahaha ! One sie poznały ,, Moze czat to nie idealne miejsce ale miały ze sobą kontakt przez klawiaturę ..

    ReplyDelete
  59. Właśnie, uspokójcie się.
    Przejmujecie się tym bardziej niż Jull i Mimi...

    ReplyDelete
  60. KatyAnn: Przynajmniej prawdę piszę.
    karo: Z tymi 9 to zupełnie inna historia, ja mam niedługo 16 lat i jestem jej najlepszą koleżanką, wiem chyba lepiej.

    Eem? O co Ci chodzi? Zapominasz słów i źle piszesz, nawet nie można się domyśleć o co chodzi.

    Tak, jak były jeszcze inne osoby.

    Ada: Masz rację chociaż sama muszę przyznać że dużo piszę, ale jako jedyna znam dobrze Julię.

    ReplyDelete
  61. Liliana
    To co piszesz jest śmieszne, ja z Jul sie dobrze znałyśmy. Nie wiem co ona ci nagadała. Ale miałyśmy okazje się poznać. I bardzo dobrze sie dogadywałyśmy.

    A i wydaje mi sie że żart to jest coś śmiesznego a nie okłamywanie innych...

    ReplyDelete
  62. karo dobrze mówisz .
    Geez, no przecież w komentarzu na blogu karo nie będzie pisać super dokładnie jak na wypracowanie z polskiego ..

    ReplyDelete
  63. Martyna: Widocznie inaczej sądziła, teraz nie dziwię się dlaczego się pokłóciłyście, ale mogłyście to inaczej rozegrać np. od razu spróbować się pogodzić i zaprzyjaźnić, bo kłótnie są bez sensu.

    Niektórzy się śmiali, niektórzy nie, to zależy.

    ReplyDelete
  64. Katy Ann - uwierz mi, od zawsze bylam wysoka. Mysle, ze 170 cm nie mialam w wieku 11, ale na pewano z 160cm...
    Jesli nie ja, to pewnie ktos inny byl tak wysoki.

    ReplyDelete
  65. Liliana - mogłyśmy to inaczej rozegrać?!
    Kurwa dziewczyno ty jesteś tak zaślepiona miłością do scene ffuja, że aż szkoda mi z tobą gadać.

    Jeszcze niedługo napisz, że to wszystko ja sprowokowałam.

    Nic do dziewczyny nie miałam, a ona po mnie jechała na stardollu. Jak po przysłowiowej szmacie.

    Ale oczywiście mogłyśmy to inaczej rozegrać, to przecież moja wina. Kobieto lecz się!

    ReplyDelete
  66. Yym martyna dobrze się z nią znałaś . Nie no sorry ale mnie śmiech jak wziął tak nie puszcza.
    Może po prostu po jakimś czacie stwierdziła tak jak ja, że nie warto z tobą gadać..?
    Jeździjcie po mniee noo ;D

    ReplyDelete
  67. wera-nika3 - hah, i tak znajdziesz powód dla którego ona była by święta,
    na czacie spotykałyśmy się około miesiąca.

    ReplyDelete
  68. Martyna: Tak.
    Nie będę zostawiała przyjaciółki, bo mi tak w internecie ludzie mówią.

    Właśnie, że nie.

    Tak, tyle że później nie zwracałaś na nią uwagi.

    Nie Twoja. Nic takiego nie mówiłam, więc leczyć się nie muszę.

    ReplyDelete
  69. Pieszczoch - jednak 10 cm to duża różnica . -.-
    Liliana daj se już spokój . Sorry , ale to jest bez sensu jak tak cały czas bronisz Juul. Ja bronię Mimi bo przynajmniej potrafiła wyciągnąć rękę na zgodę a Juul i tak się czepiała i po niej jeździła . Weź się lecz, tylko nie wiem, na nogi albo kręgosłup, bo mózgu już chyba się nie uda uratować, za późno .
    Ahh zresztą co ja tu będę się pocić . I tak W Y zostaniecie przy swojej bogini SceneJuul. (>.<)

    ReplyDelete
  70. Mimi chciałabym powiedziec żebys zaglądneła do poczty e-mail mam dla ciebie obrazek i wierszyk ^^

    ReplyDelete
  71. KatyAnn : BOGINI SEXU!jest napalona!
    hsahsaahsaa ..

    Takie skojarzenie ..

    ReplyDelete
  72. ee.. czy to miała być jakaś aluzja?? xD hah . o__O

    ReplyDelete
  73. KatyAnn: Znamy się na prawdę więc chyba więcej wiem niż Wy.
    Jakby Julia wyciągnęła mielibyście znów jakieś pretensje, że po co to robiła, albo że jest "słaba".
    Julia przyjęła jej przeprosiny i wcale po niej nie jeździła, znów sobie coś ubzdurałaś.
    Widziałam to w internecie, odpuść sobie.
    Właśnie, a Ty nadal będziesz bronić Martyny i za nic nie zmienię s w o j e g o zdania.

    ReplyDelete
  74. Ja tam jestem po stronie Martyny ale wtrącać,bo gdybym zaczęła dyskutować z Wami wszystkimi to byśmy nie skończyły do przyszłego roku...
    Według mnie ta kłótnia jest b e z s e n s u ! ! !

    ReplyDelete
  75. liliana - no właśnie przyjęła, ale sama nie przeprosiła za siebie i nie zmieniła swojego zachowania.

    ReplyDelete
  76. Mimi, kiedy dasz nowa notkę ^^

    I jeszcze jedno ... :D
    Przyszedł list ode mnie?

    ReplyDelete
  77. taa Liliana sranie w banię !
    popatrz, ja też nie zmienię swojego zdania .
    chcesz się dalej ze mną kłócić ? bo dla mnie to nie będzie miało sensu . więc idź spać .

    ReplyDelete
  78. No i koniec! Taka ładna cisza ;)
    Ludzie którzy nie mają nic przeciwko Mimi-czekają na notkę. Ci co jej nie lubią-grzecznie się z tąd wyprowadzają!

    ReplyDelete
  79. Yo, Mimi xD
    Jestem Domcia;)
    Strasznie podoba mi się styl Emo pod względem wyglądu i właśnie mam do cb pytanie z tym powiązane:`jakich kosmetyków używasz aby uzyskać taki tapirek na głowie z koleżanką ciąglę próbujemy i coś nam nie wychodzi;)
    PS: Przepraszam że tak nie z temataem do całości ale oj tam xD
    Pozdrawiam Mimi
    Domcia+Marcia+i króliczek baranek `tofi`

    ReplyDelete
  80. A ja mam takie bardzo proste pytanie - Po co sie klócicie?

    ReplyDelete
  81. Rock girl - nie używam żadnych, szampon, odżywka i mgiełka. A do tapiru nic, sam mi się tak ładnie układa. Trzeba mieć odpowiednio ścięte włosy, mocno na górze i długie na dole.
    pieszczoch - bo w wakacje nie mam nic innego ciekawszego do roboty.

    ReplyDelete
  82. Widzę że jesteś online Mimi więc-kiedy będzie nowy wpis?
    _____________________________
    Zapraszam do mnie na www.pamietnik-martiq17.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. `tu jest niesamowicie, !!.
    twój blog jest wspaniały !!.
    zapraszam do mnie, pozdrawiam

    Poppy <33

    http://mylivepoppy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Mam pytanie, jakiej mgiełki do włosów używasz? Chodzi mi o firmę. :)

    ReplyDelete
  85. To jest miasto ? xdde


    http://okeyhl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. O ktoś był szybszy z pytaniem o tapir....No cóż takie życie!:D



    http://agudebnicka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. No żesz Mimi. Co u cb-w sensie że Nudy czy Nie Nudy xD Domyślam się że nudy, no bo skoro nie piszesz... ;)

    ReplyDelete
  88. Fajna fotaa. <3.
    Jak się nazywa ten program do przerabiania zdjęć?

    ReplyDelete
  89. Sory Mimi że nie na temat ale potrzebuję natychmiastowej pomocy :)
    Jeśli macie w komórkach granie na czekanie z Ery to przy wysyłaniu kodu piosenki wpisywaliście tylko kod czy kod z tą taką gwiazdką(bo nie wiem czy ta gwiazdka się wlicza do kodu) Błagam o pomoc!
    Przykład: http://granie.era.pl/app?page=Set&service=external&sp=S21438

    ReplyDelete
  90. jeeeeju, jakie fajne zdjęcie ^^

    ReplyDelete
  91. Będziemy umierać razem - a no nie można ?! :D hahahahah

    ReplyDelete
  92. Pierwsza fotka, którą widzę. 3:

    ReplyDelete