niedziela

9:55 PM

Hm, dzisiejszy dzień nie był za ciekawy, znów opowiem w skrócie, bo najfajniej się opowiada dni kiedy jest się ze znajomymi, no ale ok.
Dziś w domu się pokłóciłam z mamą o to że rodzice traktują mnie jak taką maskotkę za co mi się dostało więc się popłakałam i wyszłam z domu do altanki (pomijając że w mokrych włosach i bez okularów) gdzie się uspokoiłam i nawet nie miałam ochoty sprzątać więc po prostu się położyłam i zamyśliłam. Cały czas mi było głupio za to że powiedziałam Michałowi ze jest dwulicowy więc do niego poszłam i go przeprosiłam za to, ucieszyłam się że nie gniewał się na mnie.
Wracając do domu znów się popłakałam bez powodu, właściwie to nie wróciłam do domu tylko do altanki gdzie byłam na siebie wściekła za to ze płaczę, a płakałam za to ze byłam na siebie wściekła, zasnęłam tam na jakiś czas a potem weszłam na dach garażu i dalej płakałam, ale już nawet nie miałam żadnego powodu, po prostu, tak było mi dobrze i nie miałam zamiaru przestać. Potem podszedł do mnie kuzyn i mnie zwyczajnie przytulił, nawet nie wiedział jak bardzo tego potrzebowałam i jeszcze bardziej się rozpłakałam, ale zaraz potem przestałam i siedziałam na trawie patrząc jak gra w piłkę z reszta naszych kuzynów, jejku takie tró emo się ze mnie robi, samej siebie mi szkoda, ech stałam się za bardzo wrażliwa ('>.<)
Nie mam co dodawać. Musze w końcu tacie zabrać moją kartę pamięci. Wiem, okropnie wyszłam.

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Pierwsza! Nie wiem co przeżywasz, ale jestem całym sercem z tobą. Fajnego masz tego kuzyna, też takiego chciałabym mieć. No ale nic. Trzymaj się :)

    ReplyDelete
  2. ah znam to uczucie...
    jestem strasznie płaczliwa, od urodzenia. Gdy tylko coś sie dzieje to płacze nawet bez powodu

    ReplyDelete
  3. Ehh ja też wczoraj płakałam.
    Po prostu gdzieś o 12 w nocy popatrzyłam na niebo z ciemnego pokoju i tak jakoś...No i tak myślałam o wszystkim co mi się ma przydarzyć i też ryczałam. ;/
    Pamiętaj Właśnie Jesteśmy z tobą!

    ReplyDelete
  4. 3maj sie Mimi... Ja też czasem płacze...

    ReplyDelete
  5. Trzymaj się... ;))
    A co do zdjęcia to jest bardzo ładne ;D

    ReplyDelete
  6. często tak mam .
    Płaczę bez powodu , ale wtedy czuję się tak... nie do opisania uczucie .; ]

    ReplyDelete
  7. O . Ja też dzisiaj się obudziłam i zaczęłam płakać . Przez ok. 15 min ;p , miły kuzyn :)

    ReplyDelete
  8. ; ( .
    Będzie lepiej . ^^


    Pozatym wpadajcie .
    http://take-me-to-heaven-justin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. noo właśnie. ja też wczoraj miała beznadziejny dzień i też płakałam i myślałam =='
    współczuję ci.
    ale będzie dobrze ; ]]
    paa ; *

    ReplyDelete
  10. Fajny dzień < 3. Stwierdziłam, że dużo płaczesz, a to znaczy, że jesteś wrażliwa, a to znaczy, że jesteś podobna do mnie ;]]
    Ładne foto :)

    ReplyDelete
  11. No właśnie dużo płaczesz,czyli jesteś wrażliwa...
    Fajna fota ^_^
    Trzymaj się =*

    ReplyDelete
  12. też tak mam ... i jestem bardzo wrażliwa >.> nieraz to moja zmora
    ( ach pech ale nieraz to fajne kiedy rysuje umiem włożyć w rysunek uczucie

    Echh... w czwartek na technice wszyscy przynieśli już w połowie złożone takie gówienka ,a babka powiedziała żę mamy przynieśc deske :/ Ciełam ją jak głupia i sie poryczałam z tego że jestem taka głupia i nic nie umiem :D

    Witajcie w klubie może ktoś założy klub wrażliwców na Sd jeśli tak wstąpie i każdy będzie mógł opisywać sytuacje w których uległ i uczucie było silniejsze od niego :) Napiszcie w koment.

    ReplyDelete
  13. Noom, ja tez czesto placze. Mam taka glupia nauczycielke w sql i ona mnie do placzu doprowadza, krzyczy i sie wyrzywa. Nienawidze laski ;ppp Poszlam kiedys z tym do dyrektorki - olala mnie.

    ReplyDelete
  14. ychmm, wybacz, wolę rozmawiać z kimś na moim poziomie.

    ReplyDelete
  15. oh, patrzcie ,,MIMI'' nie boi się krytyki, ale usuwa wszystkie obraźliwe komentarze.
    żałosne.
    nie wiem czy to widzisz, ale robisz z siebie pośmiewisko na oczach połowy Polski. Na każdym kroku podkreślasz, jaka to ty nie jesteś popularna, jaka lubiona, a już jaka to ty emo nie jesteś.
    zżynasz żywcem pomysły znanych fotoblogerek, np. FUKO, ona miała pomysł żeby jej zdjęcia ludzie przysyłali, a ty - RYSUNKI OD FANÓW.
    dziewczynko, masz 13 lat- nie masz fanów. Chcesz dokładną definicję słowa,,FAN''? Kim ty jesteś że zasługujesz na fanów?
    A już w to twoje słuchanie emocore to całkiem nie wierzę, bo skoro dla ciebie piosenki tego losera detm'iego mają podobny przekaz co emocore, to totalnego szajsu słuchasz.
    chyba że dla ciebie hana montana, albo jakiś inny koń to emocore.
    problem w tym że te wszystkie no-life'y co tak zażarcie komciają twojego blogaska, już ci tak we łbie namieszały, że zaczęlaś wierzyć - że jestes zajebiste emo, że ogólem cała jesteś zajebista.
    a tak naprawdę - kolejna ,,hot czynastka'' której bravo zastępuje rodziców.

    ReplyDelete
  16. natu ziom - żałosna jesteś wiesz?!
    Nie masz co robić ze swoim czasem? Uszyj sobie misia, bo na głupotę i zazdrość która wręcz kipi z twojego komentarza nic już się nie zaradzi. I dla twojej wiadomości - w twoim komentarzu nie napisałaś nic godnego uwagi.

    Ryczę miłego dnia i pozbycia się kompleksów, twój najgorszy koszmar - Mimi.

    ReplyDelete
  17. ychm, i znowu to robisz - wywyższasz się . ,, OJEJ , PATRZICE WSZYSCY ! ONA NAPISAŁY NIEMIŁY KOMENTARZ O MOJEJ OSOBIE, NA PEWNO MI ZAZDROŚCI"
    nie, nie zazdrości.
    BO NIE MA CZEGO ZAZDROŚCIĆ.
    Nie uszyję sobie żadnego zasranego misia, bo mam 16 lat, maskotki mnie nie kręcą.
    Gdzie ty widzisz tę zadzrość? No gdzie?
    Ty chyba widzisz rzeczy, których normalny człowiek nie zauważa, bo w moim komentarzu akurat kapki zazdrości nie dostrzegam.
    Ani w żadnym innym obraźliwym komentarzu skierowanym do ciebie.
    Szkoda mi tych wszystkich dziewczynek, które uważają, że te twoje wypociny sa mądre.
    Skoro piszesz 2-3 godziny taką kretyńską notkę na pół kartki A4, to łaaał, nie odznaczasz się wysokim intelektem.

    ReplyDelete
  18. Natuu ziom... jak Ci się nie podoba ten blog to go po prostu nie odwiedzaj. Jakbyś miała 16 lat to raczej byś takich mądrych komentarzy nie pisała. Nie będę Cię obrażała bo nie chcę zniżyć się do twojego poziomu. Jeszcze jedno. Czemu twierdzisz że Mimi czyta jakiekolwiek (nie mówię że nie czytasz.:)) gazety, które ty jej narzucasz.? Nie oceniaj jej jeśli jej nie znasz.


    Świetna notka Mimi.!;*** Nie smuć się.!! Proszę napisz do mnie na GG:4969154

    ReplyDelete
  19. Natuu ziom

    Debilko!! Mimi już w tysiącach notek podkreslała, że nigdy nie usuneła żadnego komentarza! Lecz się kretynko!! Za dużo cukru w głowie!! Idź do psychiatryka!! A ty Mimi nie przejmuj sie tym, że ktos cie obraża!! 3maj sięXD

    Mudzia253

    ReplyDelete
  20. Jucha - bo to właśnie bravo wykreowało emo na jakiś podrzędny look, który prezentuje się wręcz śmiesznie. Natapirowane szcotką włosy i krzywe kreski pod oczami RZĄDZĄ !!!
    Bloga odwiedziłam, bo kolezanka wysłała mi przez gg linka z tekstem, cytuje ,,patrz , kolejna dziewucha zauroczona naszymi zacnymi scene-gwiazdkami z fotobloga"
    Mam 16 lat, chcę się po prostu pobawić w ,,CIOTKĘ RADYKALNA-METODA"

    Mudzia253 - Słuchaj, pogadałabym z tobą, ale coś mnie się nie wydaje zebyś zrozumiała o co mi lata.
    Skoro nie uznajesz czystej prawdy, to po prostu zamknij się w pokoju, z jednym oknem, bez komputera, telewizora, za to z małym otworem w drzwiach na talerz z jedzeniem.
    I nie wyskakuj na mnie z ryjem, bo ku pełnemu zdziwieniu, ja też tak umiem.
    Może 2 razy się zastanów kogo chcesz do psychiatryka odsyłać, i czy w ogóle wiesz, czym jest to miejsce.

    ReplyDelete
  21. Yhy komuś chyba się w głowie poprzewracało...(nie do Ciebie Mimi ;P)
    Jak już wcześniej napisałam nie chcę "emo płaczki" ale cóż. 3maj się :D

    ReplyDelete
  22. To że wybrała sobie taki styl to jej sprawa. Ważne że jej się to podoba. Nie musi zachowywać się jak typowe wykreowane emo gazety bravo.

    ReplyDelete
  23. droga Jucho, emo to nie styl

    a jeśli te wszystkie hot trzynastki tak koniecznie chcą, by emo był stylem, to niech chociaż jakoś wyglądają, a nie jak pozer pospolity.
    http://i1017.photobucket.com/albums/af293/alisson3/weuu.jpg
    dla przykładu Dani.

    ReplyDelete
  24. Natu Ziom
    Nie chcę się z tobą kłócić... Nie wiem wogóle po co tu do cholery wchodzisz?! Skoro masz krytykować Mimi to albo sobie napisz to na karteczce albo nie mów lub pisz wcale!! Co ty chcesz abym się zamknęła wtakim pokoiku z tym czym tam napisałaś. Mam 13 lat a wecług innych zachowuję się lepiej od takich panienek, co tyle w życiu już miały i myślą, że im wszystko wolno!! Więc zamknij swój zasranyryj i nie wchodź tu więcej!!

    ReplyDelete
  25. droga Mudzio kurva.
    Masz trzynaście lat i jesteś głupia jak but.
    Skoro tffoja ÓkoChaNaAaA m!m! chce mieć tu same liżące dupe zombiaki, to proszę bardzo, niech zamknie bloga, założy hasło, whatever.
    I nie skacz do mnie lepiej powiedziałam, bo jak ci przypierdolę słowami, to odbijesz się od sciany i nie wstaniesz ty pojebie.

    ReplyDelete
  26. Aż tak z tobą źle, że musisz przeklinać? To świadczy o twojej kulturze. Jestem miła dla Mimi, bo ją lubię. Nie liżę jej dupy. Jeśli byłabym taka jak ty to bym była jej wrogiem. Jeśli jestem dla niej miła to liżę jej dupę. Skoro ani w tą ani we wtą to w takim razie po co tu w ogóle wchodzimy, co?! Ja tu wchodzę, aby poczytać o Mimi, a ty tu wchodzisz, by tylko krytykować innych!!

    ReplyDelete
  27. mudzia235- a dlaczego nie mozna byc kims po srodku? kims szczerym?
    wy jestescie dokladnie tym, co napisala natalena - zombiakami lizacymi dupe.
    nie jest mozliwym, by wszystko tutaj wam sie podobalo, ale mimo to zawsze jestescie zajebiscie mile i strasznie wchodzicie w dupe martynie.
    ja tam nic do niej nie mam, choc natu ma zdziebko racji - droga martyno, masz dopiero 13 lat, a juz straszna sodowka ci uderzyla do glowy.
    to nie swiadczy dobrze, bo skoro teraz tak jest, to ciekawe co bedzie za rok.
    nie chce nikogo obrazac, ani nic, mowie jak ja to wszystko widze.
    pozdrawiam, a przy okazji - przepraszam ale nie mam polskich znakow.

    ReplyDelete
  28. Jestem szczera. Jeśli mi się nie spodoba jakaś notka nie wypowiadam się na ten temat. Wam tez tak radzę.

    ReplyDelete
  29. Natuu ziom.-Twoje zachowanie jest wprost równe twojemu poziomu inteligencji, którym reprezentujesz swoją postawą i osobą mnie i osoby trzecie. Tylko pokazujesz jak ludzie potrafią być zazdrośni i jak pełni są nienawiści. Każdy Polak powinien się za ciebie wstydzić.
    Mimi-Nie zwracaj uwagi na takie komentarze. Pozdrawiam :**

    ReplyDelete
  30. Humpf, nie wiem co napisać, no ale daję komentarz! XD

    ReplyDelete
  31. Czasami trzeba sobie popłakać ;-;

    ReplyDelete