PoniedziaƂek :D

7:52 AM

 Kiedy się obudziƂam byƂo tak jasno, ĆŒe myƛlaƂam iĆŒ juĆŒ dawno jest spĂłĆșniona do szkoƂy. OkazaƂo się ĆŒe byƂa dopiero 5-6 godzina. UbraƂam się, wypiƂam kubek mleka wysƂuchując narzekaƄ taty ze za maƂo jem, umyƂam zęby i się spakowaƂam, wƂączyƂam laptopa porządkując w nim pliki o 8.30 przyszƂa po mnie kuzynka, uczesaƂa mnie i wyszƂyƛmy do szkoƂy.
 Pierwszą miaƂam matematykę - procenty, proste to.
 Na biologi byƂ sprawdzian z roƛlin i tkanek, ogóƂem nie nauczyƂam się o paprotnikach, a tak poza tym wszystko wiedziaƂam podpowiadaƂam Paulinie jak mogƂam ale boje się tej nauczycielki więc za dobrze mi to nie wychodziƂo.
 Polski - rozmawialiƛmy o osobach ktĂłrzy się poƛwięcają dla innych i fundacjach.
  Religia byƂa poƛwięcona rozmowie o księdze pslamĂłw.
 Na następnej lekcji zwiaƂam z Musli i Lolą do mnie

  Na lekcji geografii rozmawialiƛmy z panem na temat powodzi, oj szkoda mi naszej Polski, moĆŒe to nie wiele ale wysƂaƂam kilka sms'Ăłw na rzecz fundacji. Sztum znajduje się bardzo blisko WisƂy, no ale nas nie ma szns zalać poniewaĆŒ mieƛci sie bardzo wysoko, kiedyƛ moje miasto byƂo wyspą (extra nie?:D), za to ludzi z PiekƂa juĆŒ zaczynają ewakuować, przynajmniej u nas WisƂa dzieli się na 2 rzeki (WisƂę i Nogat), co i tak nie jest jakieƛ zbawiające bo u nas w ogĂłle nie ma waƂów.
Na wfie zwiaƂam z Musli i lolą do lidla bo lody z hello kitty byƂy w promocji za 60 gr. A potem ja i Musli kƂóciƂyƛmy sie z panem o klucz  do przebieralnie bo chciaƂyƛmy po coƛ iƛć i pan do nas po niemiecku zacząƂ mĂłwić ĆŒebyƛmy puƛciƂy a my go nie kumamy wiec się odpƂaciƂam i chciaƂam do pana powiedzieć aby puƛciƂ po japoƄsku i mi się pokićkaƂy wyrazy i zamiast powiedzieć ăƒȘăƒȘăƒŒă‚č powiedziaƂam ばか co znaczy gƂupek, idiota, debil itp. Olka w bekę ze mnie i powiedziaƂa panu co to znaczy a ja nie mogƂam się przestać ƛmiać i wytƂumaczyƂam panu ĆŒe nie o to chodziƂo. Potem z Lolą wyzywaƂyƛmy się od rĂłĆŒnych po japoƄsku dla bk i się przekrzykiwaƂyƛmy i gadaƂyƛmy gƂupoty, potem Lola nazwaƂa pana ロăƒȘコン a ja ze ƛmiechu nie wytrzymaƂam i mnie bolaƂ brzuch.
 -Proszę pana, a ole wzywa pana od pedofilĂłw.
 -Nieprawda, hahaha
 -Prawda, tez to sƂyszaƂam.
 -hahahahahahahota
 A tak wgl to za to ze ja nazwaƂam pana idotą to mi sie nie dostaƂo bo "blondynki mają Ƃatwiej" hah
 Ta, extra byƂo ;3 W szatni przekrzykiwaƂam sie z Olką o tym ĆŒe pisze hantaje w roli gƂównej z sobą i  MichaƂem (hahahaha, serio! XD), a ona przekrzykiwaƂa mnie wmawiając caƂej klasie ze kocham Zdenka.
 Kocham je no (~^.^)~
 W domu pokƂóciƂam się z mamą więc wyszƂam z domu i sie przeszƂam do taty. Ale on oglądaƂ horrory, więc się przeszƂam na spacer po okolicy. ChciaƂam ab Dawid wyszedƂ ale mu sie nie chciaƂo (foch) to sobie sama pochodziƂam. A jak wrĂłciƂam do taty to byƂa tam juĆŒ mama. Więc poszƂam do babci.
 No to na tyle.
 ćˆ„れ
Ta, nic nie mam do niej podobnego, poza wƂosami, które i tak obie mamy utleniane m(_ _)m <-to emotikona.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. hahah dobree ;DD
    te lody hello kitty są mniammm ^.<

    ReplyDelete
  2. mraaaƂ. ;d
    ƛlicna Mimiƛƛ. ;3

    ReplyDelete
  3. ee tam, jesteƛcie podoben xDD

    ReplyDelete
  4. Na pewno nie jesteƛ adoptowana ;p ! Tego moĆŒesz być pewna :) A jak to jest, Twoi rodzice mieszkają osobno ?

    ReplyDelete
  5. Nie no jesteƛcie podobne.Ɓadnie wyszƂaƛ.
    He,he lody Hk...jeszcze nie jadƂam xD

    ReplyDelete
  6. Heh. PrzypomniaƂ mi się w-f, kiedy to moja koleĆŒanka rzuciƂa w faceta kijem od baseballa xD
    Ale byƂo...a facet nawet nie wiedziaƂ co się staƂo.! xDd
    No, a zdjęcie ƛwietne i nie gadaj, ĆŒe tylko wƂosy podobne, bo obie jesteƛcie jak siostry, moĆŒe nie bliĆșniaczki, ale siostry :D

    ReplyDelete
  7. em, jak sie czyta te japonskie literki? :)))

    ReplyDelete
  8. heh, spk dzieƄ ; DD
    nie rozumiem tego `uciekania z lekcji` . ; pp

    taa, te powodzie. Ja mieszkam koƂo Warty i jeszcze nic nie wylaƂo.

    poza tym u mnie byƂa taka lekcja co się japoƄskiego uczyliƛmy i najwaĆŒniejsze `powiedzenia ` się zapytaliƛmy jak są ; DD

    a fotaa jest super, wreszcie widzimy twoją mamę .
    trzymaj się. ; *

    ReplyDelete
  9. Gdzie się uczyƂaƛ japoƄskiego ? ;p

    ReplyDelete
  10. skąd umiesz JapoƄski? ej, a znasz się na rozmiarach ciuchów? wiesz jaki to rozmiar 3 [stany zjednoczone] przetƂumaczając na pol rozmiar, to jaki to jest ? : >

    ReplyDelete
  11. Wyzwiska po japoƄsku zawsze spoko. XDDD

    ReplyDelete