dziś dzien xD

8:12 AM

Obudziłam się o 7 bo mi budzik nie zadzwonił, porozmawiałam z Balla i dowiedziałam się nie nie ma rajdu.
Są normalne lekcje. Może to nawet lepiej bo na dworze zimno, a się trochę dziwnie ubrałam. Turkusowe trampki, w jednym rozoffa sznurówka a w drugim fioletowa, Rozoffe leginsy, biała mini, pasek z ćwiekami, biała bluzka z rozzofymi napisami, zielona bluza z kolorowymi napisami. dziwnie nie? xD
A i jeszcze żeby zapomnieć o tym co było przefarbowałam włosy na ciemno rudy kolor i ścięłam sobie grzywkę aby układała mi się na bok :D Będzie beka :D

You Might Also Like

11 komentarze

  1. hehe, też mam turkusowe trampki z jedną różową sznurówką ;) a drugą granatową ;)

    ReplyDelete
  2. dasz jakąś focie nowego kolorku chętnie zobacze cię w nowej wersji XD

    ReplyDelete
  3. Dodaj zdjęcie x-d ^^
    Już się ciebie boję x-dd

    ReplyDelete
  4. Fajnie :] Pliss dodaj fotkę :D Nie mogę się doczekać.. =*

    ReplyDelete
  5. wow. ciekawie ;D czekam na fotke w nowej fryzurze;d

    ReplyDelete
  6. Wlaasnie , daj fotke. ;D
    I jak opowiadaj , jak w nowej klasie !

    ReplyDelete
  7. właśnie. prosze o fotkę
    i jak w nowej klasie??

    ReplyDelete
  8. A nam to nie pozwalają przefarbować włosów. >'<

    ReplyDelete