hah^^ zacieszam sie!

3:51 PM

Dawno nie byłam tak szczęśliwa jak w tej chwili życie nabiera koloru, staje się przejrzyste.
Mam zadzwoniła do mnie abym podeszła do gimnazjum, nie wiedziałam o co chodzi, ale nie wydało mi się to niczym nad zwyczajnym bo mam do niego kilka kroków. Kiedy tam doszłam spotkałam mamę powiedziała, że idziemy do dyrektorki. Przepisała mnie do klasy 1B!
Ucieszyłam się. Ale dowiedziałam sie też o czymś co mnie przy smuciło. Będę miała rozprawę w sądzie bo
Marta nasłała tatę i on przyszedł z kopią tego co pisaliście do szkoły. Ale się tym nie przejmuje ;)

rozmowa z Bellą:
-Izabella?
-no
-wiesz co?
-jak mi powiesz to będę wiedziała
-jestem w twojej klasie!
-a, fajnie
-to podasz mi plan?
-jaki plan?
-no waszych lekcji w czwartek
-jesteś w naszej klasie?!! EXTRA!!
-no łał, powiedziałam to
-a ja usłyszałam ze jesteś w mojej klatce(schodowej).
xD
Fajnie się składa bo klasa ma jutro na 9 i nie ma lekcji
bo idziemy na spacer do sztumskiej wsi :D

EDIT: Wam nic nie będzie. Jestem pewna ze nawet mi się nic nie stanie.

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Super cieszę się że ci się udało i że jesteś już sczęsliwa ;)
    A czy my osoby które pisały jej na nk będę miły grzwnę czy coś ?? Powiedz proszę bo sie trochę przestraszyłam ^^

    ReplyDelete
  2. zajebiście !
    tylko ta rozprawa w sądzie trochę nie teges .
    no ale będzie zajebiście !

    ReplyDelete
  3. no i b. dobrze, że się nie przejmujesz tą sprawą w sądzie. tam nie będą zwracać uwagi na to, że on jest nauczycielem czy coś, więc to już jest duży plus. ;)

    ReplyDelete
  4. Tincia to bosko, że jesteś z Bellą! Nareszcie ktoś Cie doceni. I nie przejmuj się tym sądem, w końcu należało się tej Marcie! Pozdrowionka i 3m się!

    ReplyDelete
  5. Ale super że cie przepisali mam nadzieje że już będzie ok.

    ReplyDelete
  6. Cieszę się bardzo Martynko <3
    Tylko niepokoi mnie ta sprawa w sądzie ;[
    Dobrze że ja nic nie napisałam tej martynie bo bym mogła mieć kłopoty .
    Ale ty nie bd miła w sumie bo to nie ty pisałaś tylko czytelniczki bloga , a ty im przecież nie kazałaś wcale tego pisać .
    bd dobrze <3
    ;)
    http://sliffq-stardoll.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Właśnie! Chcialas, abyśmy cię broniły.
    :[
    A co z nami?

    ReplyDelete
  8. właśnie,a my coś za to dostaniemy??:(

    ReplyDelete
  9. o żal, jaka księżniczka z porcelany z tej Marty.

    ReplyDelete
  10. Gratulacje super :* :) w końcu się udało

    ReplyDelete
  11. Oh Mimi! Ale świetnie.

    Moim zdaniem było to trochę złe posunięcie, że ludki pisali do Marty :)

    ReplyDelete
  12. jaka tam rozprawa... nie wierz w te głupoty, które Ci Marta i jej starzy wmawiają.
    owszem, istnieje w Polsce przepis prawny, który nakłada kary za publiczną obrazę kogoś, ale tyczy się to wyłącznie osób "na stanowiskach" - polityków, lekarzy, prawników, naukowców, itd., którym taka obraza może zaszkodzić w karierze (np. jeśli ktoś publicznie powie, że dany prawnik to kłamca, to ludzie nie będą chcieli korzystać z jego usług i straci zarobek).
    Żaden sąd, nawet sąd dla nieletnich, nie będzie zawracał sobie czterech liter tym, że jedna dziewczynka napisała drugiej "głupia jesteś". możesz mieć z tego powodu nieprzyjemności w szkole, ale nic więcej.
    więc nic się nie martw ;)

    ReplyDelete
  13. super ze juz nie musisz sie wkurzac i myslec ze jestes brzydka czy cos jak zobaczylam twoja fotke to powiedzilam mamie ze tez chce taka fryzka ! xDD gratuluje a z sadem hmmm to dziwne... ^^

    ReplyDelete
  14. Hehe to wspaniale :))
    LoL ;D też miałam miec kilka spraw z sądem a się rozeszło ;pp lol.
    tamta dziewczyna musi byc strasznie głupia ze sama sobie kit wciska ;/ eh zal mi takich ludzi ;/

    ReplyDelete
  15. haha ^^
    a ja pisałam w konta
    tylko dla dobrych przyjaciół i nie mam tam nazwiska xDD
    cieszę się, że jest ok ^^
    jesteśmy z toba ;DD

    ReplyDelete
  16. Super że ci się udało przepisać o 1B! Ta Marta jest taka deblilna że szok ;/ Teraz już ci nie będzie tak często dokuczała.
    A te `pozwanie do sądu` jest pewnie ściemą ;d Chce cie poprostu postraszyć ;)
    Teraz się ciesz i nie przejmuj tą pojebuską ;p

    ___________________________
    stardoll-wedlug-edusss.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. niepokoi mnie ta sprawa w sądzie, ale nia kazałas nam jej wyzwać tylko pokazać, że masz znajomych i jakos emo im nie przeszkadza.a to, ze czytelniczki bloga ( w sumie ja też) ją wyzwały to nie twój "problem".

    ReplyDelete
  18. Ufff:)
    Zapraszam na mòj profil-
    cocoshanel13!

    ReplyDelete
  19. Ooo to świetnie =** Ułoży się ;] Teraz na pewno... W sądzie też się uda =] Wierzę w to.. Mimo że marta będzie kłamać to prawda musi wyjść na jaw ! =*

    Pozdrawiam =**

    ReplyDelete
  20. ooojj jak świetnie! Po prostu super =** Bardzo fajnie że jesteś przeniesiona ;] Trzymałam za ciebie kciuki i 'modliłam się' o to ;P

    A ta sprawa w sondzieeee... Trochę dziwne.. Niezłe posunięcie.. Ta Marta musi być na prawdę nie normalna.. Sprawa w sondzie za nic ;/ Po co ty... Ona już od dawna jest winna a ty nic nie zrobiłaś =]

    Uda się na pewno wierzę w to =**

    Tak to kłamstwo marty musi wyjść na jaw! =P

    Pozdrawiam Mimi =*

    ReplyDelete
  21. Oo, to świetnie! Też się cieszę, że nikt już Ci nie będzie dokuczał. Życzymy powodzenia na rozprawie < 3

    ReplyDelete
  22. alee superr =**
    wiedziałam że Ci się udaa ;]
    ale głupia ta martaa ,
    żal mi takich ludzi .

    ale z tą klatką schodową było super

    ReplyDelete
  23. No nie przejmujmy się wszyscy I ty Martyna tez

    Cieszmy się że jutro powinno sie pojawić nowe KoHl's ;P

    ReplyDelete
  24. a na rozprawę idziesz przygotowana ? ^^ napisz kiedy to , to będziemy cię trzymać na duchu ;p

    ReplyDelete
  25. Rozprawa w sądzie?? O lol... Brzmi strasznie *.*
    Ale mam nadzieję, że Ci się uda :)
    Pozdroffionka :*

    ReplyDelete
  26. No nareszcie zmieniasz klase , gratulacje. ;D Mam nadzieje , ze nie bedzie tam takich osob jak w starej.
    A co do rozprawy.. ehh. Jaka ta marta jest glupia. [tak , specjalnie jej imie napisane mala litera.;p] -.- Ale i tak sie sadze , zeby ci cos zrobili. No coz , trzymam kciuki. Za klase i za sad. ;)

    ReplyDelete
  27. nie dobrze mi sie robi jak myślę o tej Marcie.. ona sobie myśli, ze wszystko moze i ja wszyscy uwielbiaja. ahh, poplakala sie bo zastala maly spam na swojej nk ? moze nas poda na policje. o niee. bd plakac.. wisi mi to. gówniara z niej i tyle. 3maj sie ;*

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. No to świetnie! Wiesz, mnie też dręczyli i zmienienie klasy pomogło (znaczy wytrzymałam do gimnazjum i poszłam do tej klasy gdzie nie było nikogo z mojej poprzedniej klasy) ;D
    Powodzenia!

    ReplyDelete
  30. Super wreszcie będziesz miała spokój ^^ . Gratuluję . I współczuję sądu, ale Ty się tym nie przejmujesz, więc jest gites majonez .

    ReplyDelete
  31. kurczę ta sprawa w sądzie cos nie teges, ale to nic wygrasz!!

    ReplyDelete
  32. Cóż. Dobrze, że w tej klasie Ci się podoba. Ale ja właściwie nie o tym chciałam napisać. Chciałam się ustosunkować do posta `lad_dmq. Otóż, nie jest to 100% prawda. Każda osoba, bez względu na wiek, pracę, stan majątkowy etc. nie jest upoważniona do znieważenia drugiej. Z tego co wiem, to Mimi ma już ukończone 13 lat, więc ta sprawa podlega pod Sąd rodzinny. Czytałam na ten temat. Zależy, o co oskarżył Cię ojciec tej dziewczyny (bodajże Marty). Aczkolwiek, to co zrobiłaś można podciągnąć pod art. 216 (paragraf 1 i 2) Kodeksu Karnego. Nie sądzę, aby ta sprawa zakończyła się ograniczeniem wolności, wydaje mi się, że ewentualną karą może być kara grzywny. Tak czy inaczej, mogę się mylić - wszystko zależy od dowodów jakie posiada `druga strona. Nie znam całej sprawy, więc moja `pomoc może się ograniczyć do symbolicznego: `Powodzenia.`

    ReplyDelete
  33. Keеp on wοrking, great job!
    Also see my webpage :: loans for bad credit

    ReplyDelete
  34. Szczerze mówiąc, chciałabym kiedyś być na sali rozpraw. :3

    ReplyDelete