wagary^^

12:04 PM

Dziś nie mam siły iść do szkoły.
Dla mnie to nie jest budynek gdzie się ucze, tylko miejsce gdzie jest mi cały czas uswiadamniane jak ja brzydka, głupia, beztalencie, pojebane emo, popychadło, człowiek którego nikt nie potrzebuje. Mam tego dosyć. Jeszcze trochę a stracę sens, bo po co ma żyć taka debilka?
Tylko ja wiem kim jestem. Tylko wy utrzymujecie mnie przy logicznym myśleniu. Szkoda tylko, że nikt z klasy nie pomysli co ja czuje. Obojętne jest im to jak ja muszę się czuć. Wole być w domu 20 metrów od szkoły. Wolę znaleźć sens. Nie wiem jak wytlumacze się rodzicom.
Chce do klasy belli gdzie każdy traktuje mnie jak wy tutaj. Jak człowieka.

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ja tez dzis nie poszłam do szkoły ;> ale z całkiem innych powodów .... Masz po co życ, masz przyjaciół co prawda wirtualnych ale przyjaciół i to sie liczy :)i wkońcu masz Belle, mam nadzieje żę predzej czy później (lepiej prędzej) przepiszą Cie do klasy Belli :]

    ReplyDelete
  2. Masz po co żyć. Musisz poważnie ale to poważnie porozmawiać z rodzicami. Powiedzieć im wszystko. Ja też nie jestem szczęśliwa. Kiedyś było tak że jak szłam to za mną wołali tylko "grubas" "brzydula"... Całe wakacje nie wychodziłam niemal z domu. Teraz się zmieniło. Już tak nie mówią. Dałam im do zrozumienia że mnie to nie obchodzi. Moi przyjaciele również im dali do zrozumienia. Jest dobrze. U ciebie też będzie dobrze. Wierze... :**

    ReplyDelete
  3. ee, co do wagarów to nie radzę - raz zaczniesz, to się w to wkręcisz i będziesz wagarować coraz częściej. wiem, co mówię, bo sama to przeszłam...

    ReplyDelete
  4. ja jak chciałam przejść w 4 klasie do klasy "c" to mama mnie przeniosła i było tak jak w 3 klasie . Moje wszystkie przyjaciółki .. ah;d A w tej byłej mojej klasie dziewczyny mnie nie znały .. przezywały .. bo byłam w nauce lepsza od nich ;/

    ReplyDelete
  5. Wiesz co.? Nigdy nie byłam na wagarach. Bałam się rodziców. Twoi to na pewno zrozumieją. Masz powody. Nie dziwie ci się że poszłaś na te wagary ^^ Nie martw się. Wszystko będzie ok. ;)

    ReplyDelete
  6. Ja nigdy nie poszłam na wagary na razie nie mam powodów :)
    Chociaż 5 klasa nie aż tak trudno :D

    ReplyDelete
  7. Martyna co ty wygadujesz ?
    poddasz się przez taką debilkę ?
    zmienisz się bo ona tak chce ?
    bo ona cię do tego zmusi ?
    załamuje mnie to co ty tutaj piszesz .
    jak ja bym za każdym razem gdy ktoś chce mi dopiec załamywała bym się to nie przeżyła bym na tym świecie 3 minut !
    nie wolno !
    nie masz po co żyć?!
    bzdura !
    a my ?
    a Bella ?
    wyobraź sobie co powie Marta albo inni ci co ci chcą dopiec jak się poddasz ?!
    musisz znaleść siłę żeby walczyć !
    Trzymaj się ;* .
    pamiętaj że my tu jesteśmy !

    ReplyDelete
  8. współczuję Ci Tina... Ja coś o tym wiem, czytam twoje posty i myślę "Ona ma tak jak ja.." Ja po szkole biorę kartki i się wyżywam, nie mam siły cokolwiek robić, ja jestem w 6 klasie, i przez 6 lat musiałam, i wciąż muszę się męczyć, ja mam tylko jeden jedyny powód do chodzenia do szkoły... Ja... jak ja... pójdę do gimnazjum, zrobię wszystko żeby nie być z moimi wrogami... jak będę.. ja oszaleję.. nie wytrzymam kolejnych 3 lat udręki... wszyscy cie wspierają... ja żyję dzięki moim 3 przyjaciółkom, w tym jeden internetowej, ze stardolla...

    ReplyDelete
  9. Jest mi naprwdę smutno :( Mimi, nie nawidzę, tej szma**. Miałaś prawo. Oby Twoja mama szybko Cię przeniiosła :*

    ReplyDelete
  10. a ja byłam w szkole buuu..i dostałam 3;p...o o z lektury z polskiego ups..a w tamtym roku miałam na koniec z polskiego 6 ^_^
    no ale nie chce być kujonicą!
    Ps.
    ta marta(pisze z małej litery bo jak się pisze świnia?"Świnia"czy :"świnia?"bo marta to świnia i tak pisze:)
    ona jest brzydka i wygląda jak tróp a fee
    niech zmieni szkołe albo sie przeprowadzi do tych swoich małp gdzie sie urodziła i wychowała
    o żal z niej debilka porombana najlepiej niech ktoś ją zwali z urwiska czy zapewni transport do małp..

    ReplyDelete
  11. Radzę się nie zabijać.
    ja mam doświadczenie, blizny.
    a to po włażeniu do krzaków pokrzyw, po cyrkiel.

    martyniuk1998

    ReplyDelete
  12. 3maj się kochanie ;* też dziś wagarowałam ;*** dasz radę, wierzę w ciebie możesz na mnie liczyć ;*

    ReplyDelete
  13. Masz po co żyć nie jesteś głupia jesteś piękna to że marta jest brzydka to nieznaczy że ty jesteś ona poprostu zazdrości ci urody! :* Poproś mamę niech cie przepisze do klasy Belli powiedz jej jakie w tej klasie traktują niech dyrektor/dyrektorka twojej szkoły weźmie to pod uwage!
    Trzymam kciuki aby cie przepisali i było już wszystko ok ! :*


    Ewela44

    ReplyDelete
  14. Mimi..ale masz problem..przepisz się wreszcie do tej klasy z tą Bella? zal..

    ReplyDelete
  15. widocznie nie bez powodu cię nie lubią. w sumie też bym się wkurzyła jakby któraś dziewczyna cały czas mówiła, jaka to jest ładna i fajna..

    ReplyDelete
  16. To przykre.. Jestem na prawdę wyjątkową osobom.. ;** Nie wiem dlaczego Marta chce zrujnować ci życie.. Ona nie wie kim jesteś..

    Wyjdziesz z tego jakoś, zobaczysz =*

    ReplyDelete
  17. No co ty.?
    Masz zamiar się poddać.?
    Tak bez walki.?
    Na Twoim miejscu już bym miała w otoczeniu trupy ;/
    Nie no JoKe xD
    Poprostu każdemu pojebańcowy w ryja i tylee xDDD ;p

    ReplyDelete