eeeeeee... bo tego... no ja przecież... jak tak to ja nie przepraszam -.-

3:15 PM

Dzisiejszy dzień...
poranek- siedzenie na necie i przygotowywanie się
szkoła:
-informatyka- całkowita ignorancja
-geografia- dręczenie mnie wyśmiewaniem się, a potem zaczęła mnie Marta uderzać plecakiem
-religia- Przed klasą wyśmiewała się ze mnie, a potem zaczęła się na mnie wyżywać fizycznie, popychała mnie, uderzała plecakiem i przygwoździła do ściany, wkurzyłam się i ją odepchnęłam. Na to ona przy koleżance 'Boze, co robi to głupie dziecko, to w ogóle jest dziecko? No na dziewczynę mi się wygląda. yyy... ta jej klatka, ona w ogóle tam nic nie ma haha i ma wąsy hahah zal". Dziewczyna do której to powiedziała niemrawo się zaśmiała. Ja powiedziałam, że to nie było śmieszne. Marta się wkurzyła i zaczęła mnie popychać, znów ją odepchnęłam i szybko usiadłam na swoje miejsce. Ona usiadła 2 ławki za mną, słyszałam jej głos. Po cholerę ona tam usiadła?! Zajęłam się moim ulubionym zajęciem, odwróciłam się od klasy i zaczęłam się gapić w chmury, lubię wyobrażać sobie co mogą przypominać ich kształty. Z zabawy wyrwała mnie Marta, mówiąc jak najgłośniej umiała mówić szeptem "Według mnie Martyna jest na coś chora zachowuje się jak dziecko upośledzone.". Zignorowałam to. Uśmiechnęłam się tylko do kolegi siedzącego za mną, na co ona się wkurzyła. Zaczęłam bardzo radośnie rozmawiać z koleżanką z ławki za którą nie przepadam, ale jest spoko. Wszystkie obraźliwe słowa zapisywałam na kartce aby później się pośmiać z jej trudów, chociaż wcale do śmiechu mi nie było z trudem po wstrzymywałam się od płaczu. Potem ksiądz zaczął nawijać o apostołach i zapytał się 'chyba wszyscy umiecie liczyć wieki?' na to Marta krzyknęła na cała klasę 'Martyna nie umie'. Wtedy ja krzyknęłam do niej 'No skoro dla ciebie to taki wysoki poziom aby ktoś mógł tego nie wiedzieć' a ona do księdza 'prosze pana Martyna się odwraca', na to ja 'prosze pana Marta skarży aby mi dopiec' a ona wtedy do mnie 'wiesz co' ja na to 'co?' a ona 'pójde do mojego taty', 'i co powiesz, Martyna powiedziała ze skarze', 'nie powiem że tej debilce Martynie coś odwala'. zakończyłam głupie przekomarzanie się. Po dzwonku pobiegłam do Belli i poszłyśmy do sekretariatu. Nie wiedziałam co powiedzieć. Wydukałam 'bo ja mam pewien problem... bo mnie ktoś dręczy...' a pani an to 'kto?' a ja 'no moja koleżanka z klasy... Marta Zarańska', 'to idź do pedagoga'
u pedagoga- weszłam do gabinetu z Bellą i opowiedziałam w czym rzecz opowiedziałam jak mnie Marta traktuje.
chemia- pedagog wysłał mnie na lekcje i było całkiem ok, z chemii jestem mistrzyni ^^
Na przerwie pan pedagog zabrał Martę
matematyka- Przyszedł po mnie pedagog i zaprowadził go gabinetu gdzie siedziała już Marta.
Teraz streszczę bo toczyło się to 2 godziny:
Marta zaczęła kłamać jak najęta ;/ Kłamstwo którego nie mogłam znieść ' to Martyna mnie przezywa ja tylko odpowiadam'. Potem dostało mi się za wasze wpisy na nk i miałam przeprosić 'spoko, mogę Martę przeprosić, ale jak ona przyzna się do tego, że kłamie' nie przyznała się. nie przeprosiłam jej. Potem kiedy pedagog zaczął mówić, że nie mogę nikogo namawiać pokazałam mu mojego bloga. Przeczytał go. Był później mniej zdenerwowany faktem, że takie coś zrobiłam. Marta chce mnie podać za to do sądu. A i wszystkie osoby które tak pisały mam dla was wiadomość od Marty 'oni są głupi i dziecinni nic o mnie nie wiedzą a mnie obrażają, to, że są kumpelkami Martyny mnie nie obchodzi, to są debile, ja moich przyjaciół przeciwko Martynie nie namawiam' przy ostatnich 7 słowach spojrzałam na nią z obrzydzeniem, cały czas, nie tylko przyjaciół ale całą klasę przede mną namawiała. potem zaczęła wciskać bajki, że jestem dla niej okropna, że cały czas ją przezywam, że ją popycham przy każdej okazji. Po prostu nienawidzę takiego kłamania. Nie cierpię jej. a i miałam wam przekazać, że macie ją przeprosić. Ale was do tego nie zmuszam. Róbta co chceta.




EDIT:tekst z jej nk:
"Żal mi niektórych. nie lubię kłamstw. To takie niedojrzałe jak się kogoś ocenia a się go nie zna. Dziecinność. Nie mam nic do żadnej subkultury dzieciaczki. Nie lubię osób które mnie wyzywają. I nigdy nie pozostanę dłużna. Ale to śmieszne Boże. ;))"

nie lubie kłamstw- yy a baz przerwy kłamie
nie mam nic do żadnej subkultury- eche. emo to nie subkultura, rzeczywiście
Nie lubię osób które mnie wyzywają. I nigdy nie pozostanę dłużna.- no ta sama wersja co u pedagoga ja się nie pcham do kłótni i nie mam zamiaru nikogo prowokować, nie mam po co i tak mam koszmar w klasie.

Ja mam pytanie. Kogo ona znów próbuje okłamać? Chyba siebie samą.

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Ta Martyna jest chora..;/ Napewno by nic nie osiągnęła na stardoll jak ty, tym możesz się popisać, bo przynajmniej coś osiągnęłaś.

    ReplyDelete
  2. O ja , ta Marta jakas debilka jest. -.- Coz , wiadomo , ze sa ci normalni i ci mniej normalni , ale zeby az tak ?
    W dodatku agresywna. Niech sie dziecko wyzyje na scianie , a nie.. ;/
    Mam nadzieje , ze w koncu mama przepisze cie do innej klasy , bo ta twoja jest jakas porabana.

    ReplyDelete
  3. Żal mi tej Marty ;/ noo, wiesz ja jej nie przezywałam i nic jej na nk nie pisałam, więc chyba nie mam za co przepraszać. Żal, ta marta jest w 1 gim. a zachowuje sie jak dziecko ;/ wykręca się, że to nie ona.. żal ;/

    ReplyDelete
  4. tak sie zastanawiam jak moze jej to ujść na sucho... przeciez nauciele słyszeli jak Cie przezywa i duzo osób widziało jak Cie popycha .... heh fajna focia ^^ mraauu :P

    ReplyDelete
  5. hah.. zablokowała galerię i komentarze do profilu ;DD

    ReplyDelete
  6. współczuję:/ ale przeżyłam to samo :/

    ReplyDelete
  7. Najlepiej ją olać i się nią nie przejmuj [?]
    Śliczne foto ^^ :*
    I tak to jest z pedagogami :(
    A tej Marty to mi żal.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Fajniutka kocia :D miał ;P
    P.S Ta Marta przegina :/

    ReplyDelete
  10. Hej!
    Znalazłam kolejną głupią
    Dollkę związaną z twoim kontem! ! !
    Wejdź na profil dziewczyny o nicku karolina-1990 i zobacz co ona napisała o tobie
    w swojej prezentacji!
    Wejdź szybko na karolina-1990
    i najlepiej zgłoś ją do Admina!

    ReplyDelete
  11. Słuchaj jesteś spoko ..;D
    Nie przejmuj się idiotkami takimi jak Marta...
    Może i jest trudno... słuchać i nic nie robić... to prawda... ale może jak nie bd zwracała na nią uwagi to to wszystko jej się znudzi...
    A jak ona nawet przy nauczycielach sie nie przyzna i próbuje cie obrażać... to ja sama nie wiem ona jest rypnięta i tyle takie osoby się powinny leczyć..;/

    ReplyDelete
  12. Martyna a nie macie w szkole kamer?? Bo u mnie w sql są i można wszystko udowodnić. A jakbyś podbuntowała jej koleżanki przeciwko niej, to może one by się przyznały.Albo niech Bella się gdzieś ukryje i gdy marta zacznie cię bic na korytarzu albo ci dogryzać poprostu ją nagrajcie:P Potem pokażcie pedagogowi i Heyah ona się juuż nie wykręci wyjdzie mydło z worka jaka ta małpa jest. Mi się wydaje że to jest grubymi gwożdżmi szyte, jak to cała klasa o tym wie i nic nie powie? To jakieś bicze muszą być. Zal mi ich:C a Fot super tak dziko mrrr:*

    ReplyDelete
  13. Nie martw sie...Rozumiem cię...Mnie nie za dużo osób lubi w klasie
    Śmijeą się a jak coś o tym powiem pani to odrazu udają że nic się nie stało i tak jak Marta zwalją na mnie całą wine i mi się obrwya ;//
    Pozdro
    A co do wpisu na nk...Niech tam będzie...Może kiedyś przemuwisz jej do rozzsądku
    Musisz być silna i staraj się to ignirować wiem wiem łatwo mówić trudniej zrobić ;p Ja mam to samo...Ale żeby umikąć takich scen pójdź na przerwe do taj "belli' i pójdzcie gdzieś razem gdzie nie ma tych downów...Sorka za błędy szybko piszę
    PS.To raczej ty ją zdłoś do sądu..Ona cię przecież biłą ! Naruszyła twoją nietylkanośc cielesną ( o to chodzi ?? jak nie to sorki tak jakoś mi na myśl przeysło ;dd _)

    ReplyDelete
  14. Tak wejdź na konto karolina-1990
    To chamskie i głupie !

    ReplyDelete
  15. No cóż...Po pierwsze. Okropnie Cię podziwiam za to, że pomimo tylu `prowokacji nie dałaś się wybić z równowagi. Bo pewnie ja już dawno strzeliłabym ją w pysk ;)
    A tak poza tym, to ni śledzę wszystkich twoich notek, ale jak nie wiesz co masz zrobić, powiedz o tym rodzicom. A w szkole, poproś jakiegoś chłopaka, by powiedział aby przestały.
    zŁotE sŁoWa : Jeżeli ktoś się z Ciebie śmieje, tzn.że Ci zazdrości.
    Głowa do góry.~~ ;-)

    ReplyDelete
  16. Po prostu jakiś mały, głupi szajbus się do Ciebie przyczepił, zignoruj go!!
    Shelek :*:*:*:*

    ReplyDelete
  17. Ja ci mówię tak . Idź z tym do mamy , zapisuj wszystko co powie , albo nagrywaj na dyktafon , jeśli dasz radę . A potem idź do pedagoga Z MAMĄ . Ja jeśli ktoś jest dla mnie niemiły uśmiecham się i mówię ' dziękuję ci ' i kończę . Miałam taki problem i gdybym sama poszła do pedagoga to by nic nie zrobił . Bo tacy już są nauczyciele . Głupi i nic nie mogą zrobić . Albo raczej ni chcą nic zrobić . A że ona ma jeszcze rodziców nauczycieli , to w ogóle się boją .

    Radzę - idź do mamy .

    A , i spytaj się Marty , czemu sama nie poszła do pedagoga jak ją niby dręczyłaś .

    ReplyDelete
  18. uu....Straszna dziewczyna ! A tak w ogóle to ona ci czegoś zazdrości że tak cie popycha i wyżywa się na tobie fizycznie ??pozdrawiam ;***

    ReplyDelete
  19. ta dziewczyna mnie poraża. mówiąc szczerze, na twoim miejscu przenioslabym sie natychmiast do innej klasy, a najlepiej szkoły. a ta marta powinna byc teraz w psychiatryku, są takie leczenia dla osób uzależnionych od kłamstwa.

    ReplyDelete
  20. Zacznij ją traktować tak samo niech odczuje to...tylko nie klam!...Marta To Idiotka.Ma 13 lat a tak kłamie! Dziecko Dauna! Boże debilka.Ja na lekcji zawsze rysuje :).Troche masz przerąbane :/

    ReplyDelete
  21. mózg ją szczypie .
    wyobrażenie o ludziach ma jak 3 latek .
    za miła to ona nie jest a poza tym takim zachowaniem uświadamia wszystkim że nie ma za grosz tolerancji .
    wyklinać jej nie będę po poco ?
    trzeba przymknąć oko na wybryki takich umysłowo chorych dzieci .
    trzym się Martyna ;* .

    ReplyDelete
  22. hej Martyna!
    wiesz może to brzmi śmiesznie ale w jakimś sensie przeżyłam to samo.
    wiesz jesteś naprwdde ok ;)
    nie przejmuj się martą!
    "kara" pedagoga świadczy że on nie powinnien być pedagogiem . Ty tylko się broniłaś . dobrze że masz bellę . Marta się znudzi i znajdzie sobie inną ofiarę gdy nie będziesz się nią przejmować! ! !

    ReplyDelete
  23. taaa miałam to samo !
    było okropnie !
    tylko że nademną znęcały się 2 albo 3 dziewczyny !
    jak poszłam do pedagoga to tak kłamały ze hej !

    a ja jedna raz mnie popchnęła to ja ją i walnęła w ścianę łbem i przestała dokuczać ;)

    taki fajny sposób ^^

    ReplyDelete
  24. przemyślalam tą notkę, i napiszę jeszcze jeden komentarz. kiedyś w podstawówce, w 6 klasie jedna dziewczyna lubiła mnie poniżac, wyzywac, traktowac podobnie, jak ciebie traktuje ta marta. ale mialam jednego przyjaciela. zawsze staral się byc obok mnie, jak najczęściej sie dalo. ta dziewczyna zrozumiala, ze jednak ktos mnie lubi, i ze ten przyjaciel moze stanąc przeciwko niej. pokazuj się na przerwie z przyjaciółkami, gdy marta bedzie cos dogadywac, prychnij i odejdz z wysoko podniesioną głową. zobaczy, że ciebie nie obchodzi, jak ona cię traktuje. powinna się odczepic, tak przynajmneij bylo w moim przypadku.

    ReplyDelete
  25. Mimi ja ci powiem tak nagraj ją poprostu zrób zdjęcie zrób film itp.
    I porozmawiaj z mamą na serio wypłacz sie jej to pomaga ;*** I musisz spróbować sie bronić u tego pedagoga ;*** Buśś marta is Gówno :D

    ReplyDelete
  26. A ! I jeszcze jeśli robiła ci przykrośći w internecie , a ty jej to ty usuń swoje komentarze , a jej wydrukuj . Następny dowód ;)

    ReplyDelete
  27. Mimi nie wiem co powiedzieć... po prostu chce ci powiedzieć że ta Marta jest.. jak by to powiedzieć (?!).. no nie wiem... je*******, bo sorry ale to co robi nie jest normalne. albo nie, poprawka, jest normalne u takich dkeli (żeby n ie przeklinać) jak ona. Nie wiem jak to wyrażić bo jeszcze nie bylam w takiej sytuacji. Wspieram cię Mimi i mam nadzieję że sobie z nią poradzisz. trzymam kciuki, jesteś silna dziewczyno xD Powodzenia ;***

    Pozdrawiam, Alex xDD

    ReplyDelete
  28. mieszkam nie daleko . od stm`a jak nie da Ci spokoju to przyjade z kol i Ci spróbujemy jakoś pomuc . : //
    PS: też jestem emo a za rok idę do gim . teraz to dopiero mam stracha > : *
    trzymaj się Mimi ; D

    aha no i ta ' Marta ' zablokowała mnie na nk : D

    ReplyDelete
  29. Trzeba było jej od razu szczękę złamać xD
    Nie ale tak na serio to masz przekichane ;/ Wiesz, próbuj traktować ją jak powietrze, bo szkoda tracić czas na robienie z niej śmiecia. Wiem, że to trudne ale dasz rade, masz przecież jeszcze Bellę więc jest ok ;)

    ReplyDelete
  30. Żal mi pustej psychopatki !!! Ta Marta jakaś pojebana kompletnie jest ;/
    Przekaż jej ode mnie to co teraz napisze,ok? :

    Droga Marciu :*

    Ja wiem że jesteś pusta i kłamczucha z Ciebie :) To już wiem :)) Nie dość że jesteś brzydka,to zadzierasz z fajnymi osobami :)) I jeżeli myślisz że EMO to subkultura to jesteś zjebuską :)) Ja wiem że ty powinnaś chodzić do psychologa,bo masz nierówno pod sufitem ;) "Poskarżę się dla taty" ŻAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL ;) widać że nie jesteś mocna i nie potrafisz załatwić sama swoich spraw ;) Nie potrafisz nawet komuś porządnie dowalić słowami ;)

    Pozdrawiam szanowną zjebuskę
    Stonka15

    ReplyDelete
  31. Zazdroszczę Belli że ma taką przyjaciółkę :)) i zazdroszczę jej imienia :)

    ReplyDelete
  32. o zal z niej głupia jest weź...
    niech idzie do psychologa jeszcze raz albo niech się zbada bo ma coś ze łbem

    ReplyDelete
  33. Ja bym na twoim miejscu powiedziała to wychowawcy klasy, opowiedziała wszystko mamie i ją ignorowała. Na początku 1 klasy gim. mnie i moje przyjaciółki dręczyłą taka "plastikowa" dziewczyna (wiecie 5 metrów tapety na twarzy itp.)ale ją ignorowałyśmy, czasami jakieś wyzwiska poszły albo nas popychała to my jej oddawałyśmy. Ona była z innej klasy lecz miałyśmy z nią szatnie ;/ Pod koniec 1 klasy ostro jej przygadałyśmy i się skończyło :). Radziła bym ci zrobić tak samo jak nie będziesz reagować to wkońcu jej się to znudzi :DBądz silna i ignoruj ją.



    Ewela44

    ReplyDelete
  34. Tego nie można niestety tak zostawić... Jak ona się zachowuje.? Takie ma być zachowanie 13-letniej dziewczyny.? Śmieszna ona jest. Nie potrafi się pogodzić z tym że ty jesteś EMO. Czy ty jej coś zrobiłaś.? Nie.. No to o co jej chodzi.? Zupełnie jej nie rozumiem. Znęca się nad tobą fizycznie i psychicznie, kłamie, szantażuje cie że naskarży rodzicom. To już jest brak kultury. Totalny brak kultury. Brak wychowania. Ona chce cie pozwać do sądu.? O taką błahostkę.? Śmieszne... Ona powinna się wstydzić bo jest w gimnazjum a zachowuje się na poziomie dzieci w przedszkolu. Ona powinna cię przeprosić i wszyscy którzy ci dokuczali i dokuczają.
    No to się rozpisałam. No cóż... Pozdrawiam

    ReplyDelete
  35. Straszne... Jak można tak żyć! Niech bella nagra dyktafonem lub kamerą zaczepki tej Marty. O ile można.

    Pogadaj z mamą!

    ReplyDelete
  36. Kurde, ale ta twoja klasa mnie wkurza! Szkoda że tymczasowo nie mogę się do niej przenieść, by zobaczyli co potrafi Asia xD
    Serio jak się wkurzę to wszyscy stają w pionie, kiedyś mojemu starszemu bratu dokuczał jego kolega z klasy, oni obaj przyszli po mnie i tamten znów zaczął go sie czepiać(brat oczywiście zaczął go szturchać itp)ja wyciągnęłam klucze ze smyczą i zaczęłam go walić po twarzy(nie wiem co mnie opętało xD)jego kolega wrócił do domu poharatany! Teraz mi sie nie zdarza taki szał.

    ReplyDelete
  37. O ja nie mogę . Co za ździerstwo . Nikt nie widział jak Cię popycha ? To może na święta niech 3 klasowa kupi okulary ? Wiesz, ja też byłam dręczona . Przez chłopaka . Ale nie aż tak . Ta idiotka ,,TROCHĘ'' przesadza ! Najpierw ona Cię wyzywa popycha, a potem zgania wszystko na Ciebie . Wiesz my teraz z koleżanką zrobiłyśmy sobie ,,KPD'' czy ,, Klubik Pomocy Dręczonym '' . Szkoda, że nie chodzimy do Twojej szkoły. . .

    Pozdro, mam nadzieję, że Ci się ułoży . Trzymam za Ciebie kciuki ! :) ; ***

    MissKate1302

    ReplyDelete
  38. ehh, za czasów, kiedy ja byłam w gimnazjum, nie było jeszcze emo (tak - były takie czasy i są ludzie, którzy je pamiętają ;D), a sytuacje tego typu i tak się zdarzały. zawsze ci, co byli "inni" obrywali - wtedy głównie metale i goci.
    jako że w zasadzie robiłam za "główną metalówę" szkoły, to też mam za sobą przejścia tego typu - i w związku z tym parę pomysłów, jak sobie z tym radzić.
    przede wszystkim, przeczekać, choć to trudne. gimnazjum to tylko 3 lata, wydaje się dużo, ale szybko mija. a po drugie - sprawić, żeby się bali Cię zaczepiać. to jedyne co działa - zrobić parę awantur, oddać, jak ktoś Cię uderzy - i w końcu podziała. dobrym pomysłem jest też poproszenie o pomoc starszej koleżanki/kolegi - takie panienki, co to myślą, że wszystko mogą, zwykle stają się ciche i potulne w obecności osób o 3-4 lata starszych.
    a przede wszystkim życzę wytrwałości ;)

    lady_dmq

    ReplyDelete
  39. Nie chcę mówić o nikim źle, ale jak tak można? Czy to dziecko (Marta) ma w ogóle mózg? Gdybym była tobą tym się stała dla niej trochę złośliwa. Pewnie byś spytała w jakim sensie.
    Otóż znalazłabym jej słaby punkt albo sekret który ukrywa. A potem bym ją ośmieszyła przed jak największą liczbą ludzi (bez nauczycieli). Ja tak pokonałam swojego wroga ;p Wniosek - sprawdziło się. Nie namawiam cię żebyś też tak zrobiła, ale możesz spróbować.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  40. Musisz ją jakoś nagrać, lub znaleźć świadka żeby potwierdził, że cię przezywa. Wtedy Marta nie miałaby nic do powiedzenia. Zacytuję ją: "To takie niedojrzałe jak się kogoś ocenia a się go nie zna". No właśnie, szkoda, że ona przeczy samej sobie. Nie zna cię, a przezywa i dokucza, a potem pisze takie teksty. Ona chyba na zanik mózgu cierpi. Poza tym, na 99% nie poda cię do sądu, bo w sądzie jest obowiązek mówienia prawdy, którego ona by nie dotrzymała, bo musiałaby mówić przeciwko sobie :P

    ReplyDelete
  41. Wiesz co? Zmieniłam trochę zdanie. Powiedz jej, że skoro kłamie, to tchórzy. Mów jej, że jest tchórzem, że nie potrafi załatwić sama swoich spraw tylko idzie po rodziców. To urazi jej rozbuchane ego i może na trochę się odwali -.-

    ReplyDelete
  42. nagraj kiedy jak się do cb odzywa itd. pokażesz u pedagoga i będzie git ;PP
    albo poproś kogoś żeby nagrał ;PP

    ReplyDelete
  43. Jezu... Ta marta to jakoś nienormalna jest... Nie mogę z niej.. Na prawdę współczuję ci ;(

    Braak mi słów na tą idiotką po prostu...

    Kłamię, bo się boi że przegra ;( Żaal mi jej..

    I jeszcze uważa że jesteśmy dziecinne ;/

    Trzymam kciuki że z tego wyjdziesz =**

    ReplyDelete
  44. Niech się dziecko pieprznie w ścianę i tyle xDD... Śliczne foto. Ten tekst z nk to ja już dawno widziałam. xP Ale jak ty piszesz to ona naprawdę jest strasznie upierdliwa no i kłamie. A mogłaś z pedagogiem porozmawiać i się zapytać po tej rozmowie czy Ciebie nie mógłby przepisać to innej klasy (tam gdzie jest Bella) ... Współczuję!
    ~~~~~~
    Zapraszam na www.stardollowy-moj-swiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Buhahahhaa, zabokowala komentarze i galerie na nk


    ZAŁAMAŁO SIĘ DZIECKO!!!!

    ReplyDelete
  46. Z zaciekawieniem to czytałałam, ciekawsze to niz stardoll. Ale nie martw się :) tak jest zawsze i wszędzie. Czy ktos chodzi do 3 klasy podst. czy do liceum te kłamliwe dzieciaki zawsze chcą wyjsc na swoje , taz tak mam

    ReplyDelete
  47. Humpf, szkoda, że nie przeczytałam tego wtedy. Już ja bym jej coś zrobiła, tak niewolno!

    ReplyDelete