-_-

12:54 PM

Witam. Trochę z mojego życia realnego:
Nie wiem jak to opisać. Może zacznę chronologicznie nie dawno na "wos'ie" pani kazała nam przygotować referaty. Ja zgłosiłam się z koleżanką aby zrobić o sławnych projektantach i o stardollu. Marta z Kają zdecydowały się robić o 'subkulturach młodzieżowych'. Od razu pomyślałam ' nie zrobią o emo, bo to nie subkultura'. Myliłam się.
Dziś jak szłyśmy do przebieralni przed fakultetami podeszła do mnie Marta i powiedziała 'nie wkurz się tym co napiszemy na referacie, ale nie znalazłyśmy żadnej strony mówiącej o emo w miły sposób' miałam to gdzieś tylko powiedziałam, że mają przy stopować, bo jak nawpisują głupot to nie wiem co im zrobię. Potem była Informatyka. I się zaczęło piekło. Marta zaczęła się nade mną znęcać psychicznie. Ale tak naprawdę, strasznie drastycznie. Zaczęła gadać 'nie rozumiem tej ideologi to takie dziecinne, i głupie emo to debile!' natychmiast zareagowałam ze muzyka to nie ideologia. To powiedziała abym podała jej stronę na której dobrze piszą o emo. Powiedziałam, że nie pamiętam ale takie są, na to ona ' no widzisz nikt nie lubi emo, a one same się nienawidzą'. Zakończyłam rozmowę zniszczyłam 6 kartek, porwałam 3, i zaczęłam rysować. Trudno było mi zachować powagę kiedy gadała 'niech się lepiej już potnie i zabije to będzie z nią spokój to się wreszcie ta debilka przestanie mądrować'. Takie coś jeszcze znosiłam. Było to naprawdę trudne. Potem weszła z 'kumpelkami' na mojego photobloga. To już był szczyt. Zaczęła na głos gadać jak ja to brzydka i okropna, że wychodzę jak szkarada na zięciach :(. Grzecznie ją poprosiłam aby z niego wyszła, bo on do mnie należy i sobie takiego zachowania nie życzę, opowiedziała "spierdalaj". Cały czas trzymałam emocje na wodzy, ale powiedziałam aby lepiej poczytała jakieś mądre artykuły, a nie coś napisane przez debilów którzy jak zobaczą osobę z mocno umalowanymi oczami to od razu są pewni, że ma zamiar się zabić. Na to ona to powiedziała ' to podaj mi taką stronę, hahahah' a proszę bardzo, wyśle ci linka, nie pamiętam adresu, ale sama je napisałam. Na to ona 'nie mam zamiaru czytać dennych artykułów napisach przez jaka głupią 13 latkę'. Zakończyłam rozmowę, zajęłam się patrzeniem na ścianę, starając się udawać, że nie słyszę jak mnie wyśmiewa z koleżankami siedząc pół metra ode mnie, ignorowałam to, że wyśmiewała się ze mnie, ignorowałam to że nie mogły przestać się śmiać kiedy weszły na mój profil na stardollu. Wybiegłam z klasy kilka sekund przed dzwonkiem. Pobiegłam do Belli nieudolnie powstrzymując płacz. Potem poszłam do domu, cieszyłam się, że mieszkam tak blisko szkoły. Nie chce być w tej klasie! Kiedy moja mama to wreszcie zrozumie i postara się zwolnić z pracy aby mnie przepisać?!

EDIT: Ciesze się ze mam was, pamiętacie jak zaśmiecałyśmy na kg pokemonów? zajrzyjmy na nk marty ! Niech zobaczy że nie jestem głupia i ze nie pozwolę jej na siebie najeżdżać i ze mam osoby które stoją po mojej stronie. Prosze http://nasza-klasa.pl/profile/26445607
a i jakby co TU jest mój artykuł jejku jak ja go dawno pisałam o.O ... i nic się nie zmieniło

You Might Also Like

60 komentarze

  1. To jaki masz ten photo blog chetnie zobacze XD

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. OOoo....Już weszłam na nią na NK i dałam jej jedynki przynajmniej to zrobiłam jej za to,ze jest dla ciebie chamska! o.0 no to pa pa a co do wyglądu to wierz mi jesteś od niej 100 razy piękniejsza ;) pa pa ;* nie przejmuj się!

    ReplyDelete
  4. Ojj nie wiedziała że twoja klasa jest tak straszna ;( To ona jest okropna a nie ty ! weszłam na nią.. i zaraz coś wymyślę =]

    Nie przejmuj się wyjdziesz z tego =**

    Całuskii =**

    ReplyDelete
  5. zdążyłam pooglądać twój photoblog , a teraz nie mogę cię znaleźć! szkoda, miło mi się na nie patrzało (na foty)

    ReplyDelete
  6. Wcale nie jesteś okropna! Według mnie jesteś bardzo fajna! Mało jest osób takich jak ty! Większość płynie z prądem , nieważne czy ten prąd im się podoba , czy nie , a ty umiesz się postawić! Naprawdę mało znam takich osób!

    ReplyDelete
  7. Niedawno byłam w podobnej sytuacji, jednak nie wyśmiewali mnie dlatego że jestem emo etc. a prawdopodobnie dlatego, że istnieje i chodzę z nimi do klasy, dla zabawy. więc kiedy one mi dokuczały podeszłam i jedną uderzyłam. to i tak nie skutkowało, więc poprostu poszłam do wychowawczyni. wcale nie chciałam tego robić, wolałam sprawę załatwić sama, ale to by na dłuższą metę nie skutkowało. a teraz, wszystko się skończyło. może i mnie wysmiewają za plecami, ale ja o tym nie wiem i to jest najważniejsze.

    ReplyDelete
  8. misseczka;i co,za to ze dałas jej jedynki,to ona przestanie ja dręczyc?to było głupie.zdecydowanie.
    A co to,nauczycielki na lekcji nie było?
    I masz okropnych ludzi.U nas jest peace&love,kazdy kazdego równo traktuje.Ewntualnie jeśli ktoś ma cos do powiedzenia a temat danej osoby(w negatywnym sensie)zachowuje to dla siebie albo rozmawia o tym z przyjacielem,przyjaciólka.

    ReplyDelete
  9. Tak ty jetes okropna weź przestań. :/
    A tamta gupia debilka jak to ona powiedziała niech spierdala :)

    ReplyDelete
  10. Nie myślałam że ta Marta jest aż TAK straszna i dziecinna. A co do twojego wyglądu to jesteś o niebo piękniejsza od niej. Napisze do tej debilki coś na nk :P Ku.wa niech się odczepi dziecko neo ;p A ty się taką ku.wą nie przejmój, zazdrości :D I kurde nie rozumiem dzieci które uważają że emo chodzi z żyletką i się tnie, przecież to tylko styl :p <3

    ReplyDelete
  11. A tak i jeszcze. ;P
    Jesteś naprawdę ładna, a ja uważam, że jak jakiś człowiek dręczy innego to ze sobą ma problemy i jest niedowartościowany. [moje `koleżanki` nazywałam niedowartościowane gówniary- polecam. ;P].
    Założę się, że gdybyś nie była emo, to by cie tak nie traktowali. Nietolerancyjni są, więc automatycznie zacofani. :)

    ReplyDelete
  12. na początku pierwszej klasy zawsze jest niefajnie. Ale radzę robić jej to co ona tobie. Wejdz na jej klase, zacznij gadać że jest szpetna [no bo miss to ona nie jest] i tyle. Pokaż że się nie dasz. Bo jak nie bedziesz reagowac, to w zyciu nie da ci spokoju. Weź pokaż jej że nie jest pępkiem świata, że nie może wszystkimi rządzić i pomiatać. Przygadaj jej. Traf w jej czuły punkt. Rób dokładnie to co ona. Może pomoże. A jeśli chcesz sie przepisać do innej klasy to pogadaj szczerze z mamą.
    Wiesz każdy jest tym kim chce i pomimo tego że emo jest dla mnie takim niefajnym symbolem, to szanuję emo. Przecież nie można nikomu zakazać być tym kim jest. Sama mam koleżankę emo i mimo że nie zawsze się z nią zgadzam to jakoś sie dogadujemy ;P

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Agnefisie- ja niestety tak nie mogę, ona ma rodziców nauczycieli, jak w podstawówce powiedziałam ze jest niewychowana miałam obniżoną ocene z zachowania i rozmowę z pedagogiem- w 6 kl ;/

    ReplyDelete
  15. Dla mnie jesteś ładna x]
    Wspólczuje dennej klasy -.-

    ReplyDelete
  16. Na wszystkich zdjęciach wychodzisz ślicznie. Nie słuchaj tej id.iotki. Niech spojrzy na siebie bo zdjęcia ma paskudne.!

    ReplyDelete
  17. ta focia- śliczna

    widziałam ja na nk.
    Zal dupe sciska :///
    i te jej kolezaneczki

    ReplyDelete
  18. Hej Kochana ;**
    Nie przejmuj się jakimiś dennymi nastolatkami, które myslą, że Emo się tnie ;/
    Ja sama jestem Emo i nie uważam się za osobę nienaiwdzącą życia lub cos w tym stylu...
    po prostu podobają mi się czarne ubrania itd... Czaszeczki są boSSkie <33
    A tak wgl to 3maj się i poproś swoja mamę i naciskaj przez caaaały dzień, aż pójdzie .!!
    Paaa :**

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Jesteś śliczna :*. I nie przejmuj się tą idiotką. Pokemony już tak mają. Ja też jestem emo i co? Dzieci nauczycieli mnie ciągle dręczą. Ale ja im odpłacam tą samą monetą i nie boję się ich "Mamusi"

    ReplyDelete
  21. Jak dla mnie to jesteś ładna. Sama chciałabym tak wyglądać . Kurcze jak ja żałuje że cie nie znam na realu bo mamy podobne problemy , podobnie głupie towarzystwo. Aśka.

    ashi96

    ReplyDelete
  22. hej wiemjak sie czujesz bo kieydyś♠ chciłam być emo ale nie jestem bardzo podaba mi sie ten styl ...
    kiedy przeczytałam to co napisałas myslłam ze nie wiem co zrobie wobec tej marty to było bardzo chamski -.-
    kazdy ma swoj styl i taki jak bd kto chcił taki bd miał ; P
    pozdrowienia ; P
    zapraszam na mojego PB ; P
    www.wildlady21.fbl.pl ;'

    ReplyDelete
  23. ta marta jest wredna, głupia i długo by tu wymieniac...... a ty bardzo ładnie wyglądasz na zdjeciach.... nie wiem czemu wszyscy tak napadaja an to emo mi sie ten styl bardzo podoba.....

    ReplyDelete
  24. Jesteś śliczna :*

    A tą Martę olej jakieś nierozwinięte dziecko chce być lepsze równych sobie... myśli że może robić sobie wszystko co chce i z kim chce :/
    Ale z tym słowem że emo to debile to przegięła!!

    P.S Mnie i moją przyjaciółkę dręczą chłopaki
    Bo jedna DEBILKA sory nastwaiła całą klasę na nią na mnie..
    Bo jej odbiło kiedy powiedziałyśmy w 4 klasie (teraz w jesteśmy 5 )że nie chcemy się z nią przyjaźnić z rożnych jej powodów :(

    Trzymaj się :*
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  25. bardzo ładna jesteś a ona ma tylko kompleksy i zazdrości ci ;PP

    ReplyDelete
  26. Nie przejmuj się tym co ona i jej koleżanki mówią. One cie nie rozumieją i tyle. A ty jesteś ładna i skoro ona mówi,że nie to znaczy, że ci zazdrości. =)

    ReplyDelete
  27. o żal...to potwór jakiś ona nie wygląda jak człowiek(...)mam się jej bać:-/?
    bo jest straszna o żal z niej
    niech sama sie potnie i zabije i będzie spokój

    ReplyDelete
  28. niech się wa*i na r*j ,
    nie pozwalaj sobie ,
    jakieś pustaki ,
    mi się EMO podoba ,

    PS . www.fbl.pl/cukiereckowaaa

    ReplyDelete
  29. Bardzo mi przykro z twojego powodu, ale jest jeden sposób na to. Nie zwracaj na nią uwagi, to debilka i tyle! (przepraszam, za wyrażenie, ale na takich ludzi nie ma innego!)
    Powiem Ci, że jesteś 100 razy ładniejsza od tego paszczura!(przepraszam za określenie!)

    ReplyDelete
  30. jasne ze nie jesteś mimi ;d
    twój blog wymiata :p
    chętnie bym ciebie poznała, serio!
    moze napiszesz do mnie na Stardoll, jeśli oczywiście chcesz ^^
    Do napisania,
    Kasia6250

    PS> zaczepisty bloog.;d

    ReplyDelete
  31. Ja bym tą marte zabiła na miejscu normalnie! *zła* Ale nie martw się nie każdy tak myśli ja kocham emo i uważam że oni/one są fajni/ne.
    *hahaha* właśnie oglądałam zdjęcia tej marty normalnie zaraz sie posikam XDDDD



    Ewela44

    ReplyDelete
  32. Jesteś śliczna trzymaj się już najechałam na nią na n-k ;)

    ReplyDelete
  33. Ma rodziców nauczycieli powiadasz..
    Taki przypadek też miałam. XD Jestem dosyć doświadczona. Planuję włączyć dyktafon czy kamerę i nagrać ja w odpowiednim momencie. Jeżeli nawet nie można mieć telefonu w szkole u cb itp. to się tym nie przejmuj- zrób to. Albo nagraj to, znajdź e-mail nauczyciela [jeżeli macie stronę szkoły, to powinien być tam e-mail tego, kto się nią zajmuje, a zakładam iż to jest nauczyciel] i wyślij, będzie trudno dociec kto to nagrał, jeżeli wgl. będą próbowali. A jeżeli niechce ci sie tego robić, to zrób coś naprawdę chamskiego- np. zalej buty keczupem, albo strój na wf. Często przydaje sie pomocnik- ale nie polecam. Lepiej samemu znać tajemnicę, bo ktoś może sypnąć.
    A tak wgl. to zaraz po niej pojadę, bo mnie ochota naszła. :DD Trzymaj sie.

    ReplyDelete
  34. Masz fbl.? Podaj nazwę. ;)
    Chętnie zaglądnę. ;P

    ReplyDelete
  35. Pewnie, że nie jesteś brzydka! Jesteś naprawdę śliczna, nie przejmuj się tą ******.

    ReplyDelete
  36. Dziewczynka ma chyba jakiś problem, miej ją w dupie to się jej znudzi. poza tym ja bym zastosowała sposób Hanul.: nagraj jak cię obraża i wyślij to do choćby dyrki xD

    ReplyDelete
  37. Dzisiaj na WOS'ie też mówiliśmy o subkulturach młodzieżowych. Nauczycielka spytała jakie znamy, nikt nie odpowiadał w końcu ja powiedziałam 'emo'. Wszyscy zaczęli się na mnie patrzeć ale ja miałam ich gdzieś. Nauczycielka spytała o co dokładnie chodzi, to jakaś dziewczyna wtrąciła, że się tną, noszą czaszki jako łańcuszki itp., itd. Ja oczywiście wtrąciłam, że Emo się nie tną.! od koniec lekcji kazała przygotować referaty o jakiejś subkulturze, to klasie było słychać' dzięki Anita', mając to gdzieś wyszłam z klasy.

    I teraz mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś mi napisać coś o ludziach, którzy są Emo.? Ponieważ twojego bloga czytam regularnie i wiem, że jesteś Emo.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że z Twoją pomocą udowodnię klasie, że Emo się nie tną.
    Bo w przeciwieństwie do większości klasy jestem osobą jak najbardziej tolerancyjną.

    ReplyDelete
  38. Współczuję Tobie Mimi. A ja myślałam, że to ja miałam kiedyś gorzej. Ale dziwne, że nauczyciel nie zareagował. :/

    ReplyDelete
  39. Nie jesteś brzydka!!
    a ta laska to niech idzie na drzewo prostować banany!
    A jeśli myśli, że emo to tylko cięcie sie i użalanie nad sobą to sie grubo myli.
    Emo to sa ludzie bardzo kreattywni, którzy mają pomysł na siebie i lubią się wyrózniać a marta to myśli że jak słucha hip hopu i dsco polo to jest cool to się grubo myli.

    ReplyDelete
  40. Boże, jaka z niej idiotka.
    Ty jesteś ładna i fajna i wiesz o tym więc nie powinnaś się nią przejmować. Nawet łez żal na nią wylać. ; )

    ReplyDelete
  41. powiem ci że zazdroszczę ci urody ;p
    poproś mamę żeby cię przeniosła , ja mam podobnie ;/ tyle że nie w klasie ale taka jedna dziewczyna mnie obgaduje i mi grozi ;[

    ReplyDelete
  42. Jezu to co ty za szkołę masz ? Ludzie jak z poprawczaka oO
    Radzę ignorować, ja dwa lata z rzędu nie miałam półroczną kłótnię w klasie, też miałam piekło, ale znalazłam nowych przyjaciół i było ok.
    Tak w ogóle to zawsze możesz jej powiedzieć, że skoro Ci zazdrości tego, że jesteś emo może się zmienić ;p

    ReplyDelete
  43. Hej , ja drugi raz :D Mogłabyś podać w następnym poście nazwę photobloga ? ;)

    i jeszcze to , napiszesz jakąś notkę o tym , jak zrobić w życiu rzeczywistym fryzurkę emo ( jeśli takowa jest OO bo przeczytałam post o Belli i zrozumiałam , że tak) , jak się malować itd .

    chciałam kiedyś zasmakować tego stylu , ale nie miałam o nim pojęcia OO

    byłoby super i napewno pomogłabyś niektórym osobom , takim jak np. Bella , 'douczyć' się o tym stylu ;)

    ReplyDelete
  44. w klasie tez tak czesto mam ;p

    olej ja(wiem ze to trudne) i niech sie wypcha!ja wiem jakt o jest nie mart sie tym tak!!

    ReplyDelete
  45. to się nazywa znęcanie psychiczne. radzę ci, przenies się do innej klasy jak najszybciej, bo może byc gorzej.

    ReplyDelete
  46. Nie wiem komu wierzyć, bo na nk koleżanka marty napisała, że jesteś fałszywa, bo sie kiedyś z Tobą przyjaźniły. I napisała jeszcze, że gdybyśmy chodziły z Tobą do szkoły, to miałybyśmy inne zdanie o Tobie. To samo napisałaś mi kiedyś na gg, więc komu w takim razie mam wierzyć? A może ty robisz coś źle? Zawsze będe po Twojej stronie, ale zastanów się też nad tym.

    ReplyDelete
  47. buhahha. zaraz wejdę na jej nk i jej ponawrzucam . omg, jak mnie takie dzieci irytują, niech ma za swoje. 3maj sie ;* następnym razem ją zacznij ignorować, zrozumie, że Ciebie to nie rusza i przestanie mieć wonty. buźka ;*

    ReplyDelete
  48. Ale jej sie dostalo od nas. Agnefis ma rację! Powiedz wszystko mamie jak ona się zachowuje! Mama prędzej coś wskura !

    ReplyDelete
  49. a ten dekl Adam Szaruga to co za ciota brzydka.. Mówi że ty jakas jebnięta a sam to co ? Idiot z niego ! Zawsze będę po twojej szkole!

    ReplyDelete
  50. Powiem ci coś ważnego : są ludzie i parapety !! Nie przejmuj sie !!! Wcale nie jest tolerancyjna - jak do waszej szkoły przyszłaby murzynka to bylo by to samo !! Jestem teraz w 2 gim. i znam kilka takich parapetów !!! Np. dziewczyna z 3 - jak jest sama spości łeb i nawet się nie odezwie !! a w towarzystwie co ..? Tylko obgadyje i klnie : Ty Kur** jeb*** dzi*** !!! i tak do każdego ! Przyglądnij się tej Marcie i zobacz jak zachowuje się majac przy sobie wainuszek kolezanek a jak jest sama to co robi ok .?
    I naprawde nie przejmuj się !! Uwierz mi ja też chcę jak najszybciej wyjść z mojej szkoly bo wokoł mnie są same falszywe osoby !!! Mam tylko jedną przyjaciolkę, która jest normalna - no zostają jeszcze chlopaki ;DD

    ReplyDelete
  51. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  52. Współczuje ci...
    A ty, nie jesteś brzydka...
    Kiedyś też ubierałam się emo, moje koleżanki mnie rozumiały bo zawsze byłam "oryginalna", inna niż wszyscy. Zawsze każdy zwracał na mnie uwagę. Chłopaki z mojej klasy jednak tego nie rozumieli...
    Z przykrością zmieniłam swój szkolny styl na kolorowy. Na co dzień nadal jestem emo i jestem z tego dumna ! ;)
    P.S. Ludzie ! Zrozumcie wreście że emo się nie tną ! To są normalni ludzie, tak jak wy !

    ReplyDelete
  53. Hej.
    Współczuję Ci tych dziewczyn z klasy :/ Gdybym ja była na Twoim miejscu od razu bym się załamała. Ty jesteś silna i to jest Twój duży plus.
    Ta 'Marta' nie ma racji, że wychodzisz na zdjęciach szkaradnie. Niech popatrzy na siebie. Ty jesteś ładna. Na tym zdjęciu wyszłaś ślicznie, nie da się ukryć ;)
    Na stardoll : KlAuDySiA1596

    ReplyDelete
  54. No cóż.. dziewczyna taką piękną nie jest. ale tacy ludzie są xD

    modne-licytacje.blogspot.com
    Stere DKNY, HB i wiele innych

    ReplyDelete
  55. co cuż. jaka z niej debilka. napewno sama ładnie nie wygląda. ; /
    według mnie są ładne. ; * ty również. xd

    ja i moje 2 przyjaciółki mieszają styl emo z częścią stylu harajuku decore. wygląda to świetnie. xd
    ja ubieram się jednak w trochę ciemniejsze rzeczy niż jaśniejsze tak jak one. może to kwestia braku kasy. ; o i upodobania. ; dd

    pozdrawiam. ; **

    i nie przejmuj się nimi. ; pp
    nie znają się.

    ReplyDelete
  56. Wiesz że wyglądasz na tej fotce jak Avril Lavigne :)

    ReplyDelete
  57. Boshe, ale masz koleżanki ~.~ o ile można ją nazwać Twoją koleżanką. Nie zwracaj na nią uwagi. Wiem, że to trudne, ale spróbuj! Ja kiedyś miałam podobnie. Nie jestem emo, ale kiedyś, jak rozmawiałyśmy na obozie z koleżanką to trochę się jej wyżaliłam, a na to taka jedna blondynka, która siedziała obok "Na twoim miejscu pociachałabym się różową żyletką" ;/ Niektórzy ludzie po prostu tacy są. Trzeba się do tego przyzwyczaić. Ale jestem pocieszająca ^.^

    ReplyDelete
  58. Tacy ludzie to mają pstro w głowie. Mam nadzieję, że z tego wyrosła. ((:

    ReplyDelete