...

3:14 PM

Odświeżyłam bloga :D, nawet sama wykończyłam nagłówek (brawa). Nowe kolorki i w ogóle. Największą trudność sprawiło mi dobranie odpowiednich piosenek. Wcześniej było łatwo, większość emocore i dwa hity. Ale teraz starałam się dobrać coś innego. Teraz was mogę zdziwić bo moim drugim ulubionym gatunkiem muzycznym jest muzyka japońska.  Tak samo mam ze stylami, kocham scene, ale również uwielbiam harajuku, dekore, loli itd. dziwny ze mnie człowiek. Jak wam się podoba nowa muzyka? Większość to openingi z "naruto" bo ja go kocham całym sercem. Nienawidzę polskiego naruto który leci na jetixie. Toć to strasznie ocenzurowana (no żeby pocałunki cenzurować?!) bajka dla dzieci! Japoński, chociaż z napisami łapie za serce ;3. Jak zarazie obejrzałam wszystkie odcinki ale co tydzień wychodzą nowe. yy... jak ja zeszłam z tematu ;)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Haah ^^ na serio zdziwiłaś ;3
    Fajny wystrój.

    ReplyDelete
  2. Jak już pisałam, fajny nowy look bloga, a muzyczka cud, miód lecz bez orzeszków, nie ja ja ich jeść nie mogę :)
    POzdrawiam

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podoba nowy wystrój bloga.A muzyka jest boska =)

    ReplyDelete
  4. Ładny wystrój bloga =] A muzyczka spox =*** Kiss...

    ReplyDelete
  5. Nie tylko ty uwielbiasz Naruto :P I japońskie piosenki widzę też że wstawiłaś Ikimono Gakari :D Jak ja uwielbiam japońskie piosenki <3

    ReplyDelete
  6. Ja słucham j-rock j-pop i metalu i jestem harajuku decora ^.^i nyappy jestem

    ReplyDelete
  7. A mam takie pytanie, co wcześniej z Twojej playlisty było emocore ? ..

    ReplyDelete
  8. Hej, możesz mi powiedzieć z jakiej strony ściągasz te wszystkie nagłówki, i tła, ? bo ja nigdzie nie mogę znaleźć :(

    ReplyDelete
  9. horrorShow- wszystkie mojej ulubionej wykonawczyni- Kerli

    Izunia567- na górze strony w rogu lej link

    ReplyDelete
  10. Te piosenki Kerli co miałaś to mi się strasznie podobały ^^ Tą drugą to mogłam ciągle słuchać!!! xP Blogasiek wygląda cudnie z tym nagłówkiem i tłem :)

    ReplyDelete
  11. Kerli wykonuje pop-rock itp.

    w ogóle słuchasz coś chociaż trochę pokrewnego do emocore ?

    ReplyDelete
  12. Ciekawe jaki wtedy miałaś wystrój.

    ReplyDelete