okularki

10:23 PM


Dziś mam pecha. W szkole się jakoś przeżyło;). Ale ja cały czas nosze moje okulary w kieszeni i… no dobra, co tam dialog na 3 przerwie
Ja: Hej
Dominika: Siema
J: co u cb?
D: Nic, gdzie twoje okulary?
J: w kieszeni
D: Połamią ci się
J: No co ty ? Co dzień je tam nosze
Dialog z Lolą na spacerze
J :Ej, Lolka…
L: Co?!
J: Okulary ZNÓW mi się połamały
L: hahahahahaha
J: To nie jest śmieszne
L:hahahahah
J: To serio nie jest śmieszne!
L:hahahahahaha
J: zabije cie, hahahahahah
Dodam ze choruje na astygmatyzm i okulary przestanę nosić dopiero po operacji. Jak na razie to 30 któreś zepsute… mam do tego pecha. Jeszcze w wakacje je zgubiłam i mi się strasznie dostało. Jak wróciłam do domu udawałam, że nic się nie stało. Wytężyłam umysł i wpadłam na idiotyczny pomysł. Poszukałam taśmy i w miejscu złamania (dosłownie po samym środku na nosie) obwinęłam je ją. Odczepiało się cały czas, aż w końcu mi się udało. Pomalowałam to na czarno markerem i na całych okularach porobiłam białe kropki na okularach, aby odciągały uwagę od taśmy. No i rodzice nie zauważyli dopóki sama im o tym nie powiedziałam. Ale ta taśma nie wygodna ;/.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Uuu...Też mam astygmatyzm. Lepiej nie noś okularów w kieszenie tyko w etui bo jak daej bęędziesz je nosia w kieszeni to nonstop będzieszm musiała mieć nowe.

    ReplyDelete
  2. ja też mam astygmatyzm, ale noszę codziennie. Cały czas. Jestem jedyną dziewczyną w klasie w okularach i jestem z tego zadowolona. Powiedz mi, czemu nie nosisz okularów skoro masz astygmatyzm?

    ReplyDelete
  3. ja na szczęście nie mam takich problemów :) ale zgadzam się,powinnaś nosić okulary w etui.

    ReplyDelete
  4. jaki mądry człowiek nosi "30któreś" okulary w kieszeni..

    ReplyDelete
  5. Też nie mam takich problemów :]
    Przykro mi ;p Również się zgadzam z tym etui.. ale czemu ich nie nosisz skoro powinnaś?

    ReplyDelete
  6. A ja mam problem. o.O
    Bo jestem krótkowidzem i noszę okulary na stałe. -.-

    ReplyDelete
  7. To możesz je jeszcze nosić zaczepione o bluzkę ;p

    no ale niezły numer ;D

    ReplyDelete
  8. zainwestuj w soczewki,sa takie specjalne na twoje schorzenie.Ja soczewki nosze od 13 roku życia;DD

    ReplyDelete
  9. Heh :) Ja swoje noszę na nosie :)

    ReplyDelete
  10. Też mam astygmatyzm ;PP
    Ale nosze tylko w domu .

    ReplyDelete
  11. Harry Potter też miał tak sklejone, tylko zwykłą taśmą. :'3 Też swoje czasami w kieszeni noszę.

    ReplyDelete