Moje urodziny

9:49 PM

Nie było tak źle ;P Poszłyśmy po sąsiadkę i było git =) kupiłyśmy pizze rodzinną którą po jednym kawału się najadłam xD potem szłyśmy całym miastem na spacer ^^ haha, lola zachowywała się jakby miała procenty x) Jak mi przebiła balona to zaczęłam się na nią wydzierać "UMARŁAŚ MI BALONA!" a propos prezentów, od rodziców dostałam laptopa, od loli błyszczyk, misia (słodziutki) i czekoladę, od kuzynki bransoletkę z cukierków która mi się urwała xD a od sąsiadki colową  mambę i balona. A rodzice zrobili party w domu i muszę znosić disco polo hahaha.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. To urodziny miłaś git :) Lepiej coś niż nic ^^

    ReplyDelete
  2. wszystkiego najlepszego :)

    ja mam urodziny 29 09

    :)

    megi_cute_xd

    ReplyDelete
  3. Nie no świetne prezenty (zazdroszczę ;)) i jakie party pewnie były xD

    ReplyDelete
  4. Hehe, to fajowo ;)

    W ogóle haaappy birthday :P

    Ja dostałam laptopa na zakończenie roku od starszych xD

    ReplyDelete
  5. Mmm, ale mi smaka zrobiłaś na pizzę.

    ReplyDelete