moje urodziny- najgorszy dzień w tym roku

3:55 PM

Nie będę się rozpisywać co i jak. Na moje urodziny przyjdą tylko 2 osoby- najlepsza przyjaciółka Lola i kuzynka T.T . NIKT więcej. A to dlatego, że autobusy nie kursują wieczorem.
Mam zły humor.
Ze szkoły wracałam z kuzynką i wbrew mojej optymistycznej naturze popłakałam się. Pokłóciłam się wcześniej z rodzicami, że chce aby się zgodzili na 2 osoby więcej niż sobie wcześniej życzyłam, w końcu jakoś ich namówiłam. Zamówili całą pizzerie, i co ja im teraz powiem? "Mamo przychodzi tylko Olka i Mariola" tak? T.T

You Might Also Like

9 komentarze

  1. o kurcze, współczuję.
    twoi znajomi, moim zdaniem zachowali się nie fer.
    zawsze można skombinowac jakiś dojazd, przecież nie tylko autobusy istnieją.
    ale nawet z dwoma osobami mozna sie tez fajnie zabawic, o ile mają poczucie humoru. ;)


    1ooooo Lat ! ;**

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się z Selena99999! Nie dacie rady pizzy całej zjeść? To może zaproś je na noc? W nocy zawsze przychodzi głód. A tak przy okazji, wszystkiego najlepszego, z okazji 13 urodzinek! Jesteś teraz oficjalnie nastolatką!Gratuluję.

    ReplyDelete
  3. Również życzę Wszystkiego NaJ! Dziewczyny u góry mają rację! :) Zapraszam na www.stardollowy-moj-swiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. współczuję ;( Możecie urządzić nocowanie i się świetnie bawić :D Nastrój ci się wtedy poprawi

    ReplyDelete
  5. współczuję ;<

    a teraz oryginalne życzenia będą.
    wszystkiego najlepszego.
    życzę ja.

    ReplyDelete
  6. wszyskiego dobrego i ja terz tak w urodzinki mam

    ReplyDelete
  7. Przynajmniej były to aż dwie przyjaciółki, chociaż trzy, ale co tam. :3
    Zawsze mógł nikt nie przyjść. D:

    ReplyDelete