Targi mody alternatywnej AlterFair + konkurs

2:42 PM



Hej, wybaczcie, że długo nie pisałam, ale ostatnio miałam na głowie dużo rzeczy. Tym razem chciałabym was zaprosić na ciekawe wydarzenie. A mianowicie targi mody alternatywnej AlterFair organizowane 12 czerwca bieżącego roku. Będziecie tam mogli postać masę ciekawych ludzi i zarazem będziecie mieli możliwość kupienia unikatowych rzeczy, aktualnie dostępnych tylko przez internet. czyli możecie sobie przy okazji pomacać i obejrzeć z każdej strony rzeczy, których wyglądu i jakości nie byliście wcześniej pewni.


Co tam będzie? Po tym jak przejrzałam listę wystawców to sama nawet nie wiem jak mogłabym to streścić. Jest tam naprawdę wszystko co łączy się z alternatywą, od ciuszków po biżuterię. Ja sama już nie mogę się doczekać zrobienia tam małych zakupów. Więc jak sami widzicie, chyba nie muszę dopowiadać, że też się tam pojawię? Tak, będziecie mogli mnie tam spotkać i popstrykać zdjęcia.


Dodatkowo mam dla was konkurs na darmową wejściówkę! Wystarczy zrobić sobie selfie z karteczką (lub innym ciekawym sposobem zaprezentowania) z napisem AlterFair i wysłać we wiadomości na fanpage Alterfair do którego link znajdziecie tutaj. Powodzenia :3!


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Wow!! zawsze marzyłem o darmowej wejściówce. Musze wziąć udział !! ! !

    ReplyDelete
  2. Mam nadzieje, że będziesz się tam dobrze bawić. Mnie niestety wszystkie takie imprezy omijają,bo zanim przyjade do Polski, będę musiała już wracać xD

    ReplyDelete