Lolita Outfit by Mamiko

2:25 AM

Jako, że zaczął się rok szkolny, domyślam się, że dziewczyny nie będą miały czasu na nowe posty (chociaż może się mylę), pokażę Wam dzisiaj moją lolicią stylóweczkę :)



 Sukienka pochodzi ze sklepu www.lolitadressesshop.com Mam od nich już dwie sukienki i jedną perukę, każda paczka przyszła do mnie ekspresowo!! (w 3 dni) Producentem sukienki jest Infanta.
Otrzymałam ją razem z paskiem widocznym na zdjęciu i dwiema kokardkami (we włosach i na dekolcie)


Po raz kolejny się wytłumaczę, że zdaję sobie sprawę, że typowo lolicia sukienka powinna sięgać do kolana, jednak nic nie poradzę na mój wzrost (170 cm) a odmawiać sobie noszenia takich ubrań nie mam zamiaru ;) Pod sukienką mam oczywiście halkę, chociaż na  zdjęciach wygląda dosyć płasko :/ , ale w rzeczywistości zajmowałam dużo miejsca :D


Buty są ze sklepu www.greathotstuff.com :)



 Ściskam Was i wszystkim uczniom życzę powodzenia w szkole :)

Pytacie mnie co studiuję i gdzie, więc odpowiadam:
Skończyłam już studia 5 letnie, mam wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki z resocjalizacją ;)

Mogłabym być Waszą szkolną panią pedagog. Chcielibyście? :) Aaa i studiowałam w Bydgoszczy. 

Jak macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach lub na www.facebook.com/Mamiiko , gdzie najczęsciej jestem i ZAWSZE odpisuję na wiadomości <3 

You Might Also Like

0 komentarze