Dolly make up tutorial - czyli jak wyglądać jak lalka według Shiroi Ookami

11:09 PM

Hej wszystkim!
Ostatnio postanowiłam zacząć przygodę z youtubem i tym sposobem powstał make up tutorial!
Jako, że mam problemy z trądzikiem chciałam wam udowodnić, że da się uzyskać efekt idealnej porcelanowej skóry pomimo niedoskonałości!
Nie jest też dla mnie łatwe pokazanie się bez makijażu, szczególnie, że większość ludzi widząc trądzić mówi "nie dbasz o skóre" gdy w rzeczywistości jest zupełnie naczej.
Trądziku pozbywam się od jakichś 4lat i w zależności od maści mam mniej lub więcej krost, teraz używam produktu z Zaya i jak widać... nieszczególnie działa ;)
Wiem, że będziecie się pytać o to, jakich produktów używam - ale - nie mogę zagwarantować, że produkty które pokrywają krosty na mojej skórze będą pokrywać krosty na waszej :( Same będziecie musiały znaleźć tzw. "swój podkład".
Bez dalszych przeciągań - video - (JEST W HD)

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Mimo trądziku i innych niedoskonałosci jesteś i tak bardzo śliczną dziewczyną :) i brawa za odwagę, bo mało kto wstawiłby takie zdjęcie zupelnie bez makijażu i bez p-shopa :3

    ReplyDelete
  2. Wow jesteś piękna, naprawdę! :) I masz mega zdolności makijażu!

    ReplyDelete
  3. Jej, ten makijaż jest super *w*

    Na trądzik polecam srebro koloidalne do smarowania. Naprawdę cudo :)

    ReplyDelete
  4. Mogłabyś napisać gdzie kupiłaś te podkłady? I jaki mają odcień czy tam numer? :x

    ReplyDelete
  5. A ja mam pytanie o brwi- czy to są twoje naturalne, czy też wyskubałaś je do takiego kształtu, żeby było potem łatwiej je stylizować? ;)

    ReplyDelete
  6. Jejuuu... Jesteś śliczna, nawet bez tego całego make-up'u. Bardzo dobry tutorial, czekam na kolejne!

    ReplyDelete
  7. omomomomomom Jakaś Ty piękna ;__________; Kocham Twoje włosy i oczy i wgl. to masz piękne usta. Dziękuję za uwagę teraz wracam paczać jaka jesteś ładna

    ReplyDelete
  8. Śliczny makijaż ;d Nie wiem czego używasz ale mi na pryszcze zawsze pomaga mydło Aleppo, glinki oraz maseczki z cytryny, Skin Tone Up oraz miodu :)

    ReplyDelete
  9. Jesteś bardzo piękna mimo tych "utrudnień" na twarzy, moje ciało też mnie męczy, tyle że od 8 lat.. Gratuluję odwagi i zdolności, naprawdę ładny makijaż <3
    (himechatte.blogspot.com)

    ReplyDelete
  10. zastanawiałaś się nad tabletkami antykoncepcyjnymi na trądzik? ja niestety byłam zmuszona do nich gdyż ten problem miałam nie tylko na twarzy a w szczególności na plecach mimo szczególnej pielęgnacji. biorę dopiero 3 miesiąc a już widzę efekty. i według mnie to żaden wstyd :)

    ReplyDelete
  11. jeej podziwiam <3 sama mam trądzik i zawsze się przejmowałam tym..

    ReplyDelete
  12. Słoneczko, takie pytanie mam. Nie chciałabyś może wypisać w opisie filmu, jakie stosujesz kosmetyki? :>

    ReplyDelete
  13. Jesteś bardzo śliczną dziewczyną c; Ja na szczęście nie miałam problemów z trądzikiem i obym nie miała! Miałam koleżanki które były nim obsypane i to naprawdę nie fajnie wyglądało, a te które się pozbyły mają ślady ;/ Nie boisz się, że od nowych kosmetyków może ci się pogorszyć stan skóry?

    ReplyDelete
  14. Świetny make up :). Ja także mecze się z trądzikiem od ok 4 lat i jak słysze komentarze typu "boże jak ona nie dba o to, nie myje się czy jak?!", "przecież są maści i różne inne, tylko trzeba się postarać" TT.TT gotuje się we mnie jak coś takiego słysze, mimo starań jakie wkładam w pozbycie się tego trądziku ;// wracając do make up'u- na pewno skorzystam! :D

    ReplyDelete
  15. Hej, mam podobne problemy z trądzikiem i mogę Ci polecić maść "Brewoksyl" kupisz ją w dowolnej aptece i nie kosztuje zbyt wiele. Nie zniweluje całkowicie upierdliwych krostek ale powinno całkiem nieźle poprawić stan twojej skóry. Ja stosuję go punktowo i raz na jakiś czas, więc nie musisz stosować tego codziennie. Oprócz tego poleciłabym Ci myć twarz pianką od It's Skin ale to już droższa inwestycja.
    Pozdrawiam, Katiasa.
    (zapraszam na bloga iamkatiasa.blogspot.pl)

    ReplyDelete
  16. ojejciu ,jakie ty masz śmiszne brwi :D

    tutorial naprawdę dobry <3

    ReplyDelete
  17. Jesteś bardzo ładna! Nigdy nie powinnaś mieć żadnych kompleksów : )

    ReplyDelete
  18. co to za soczewki? są śliczne

    ReplyDelete
  19. Ja na trądzik i zaskórniki [bo takowe miałam] stosowałam Acne derm, produkt dostępny w aptekach. Po nałożeniu nieco szczypie, ale to szczypanie warte było efektu. Może i tobie pomoże? W każdym bądź razie nie uważam, żebyś była brzydka.

    ReplyDelete
  20. łał świetne :D
    masz piękną buźkę, zazdroszczę :D
    niesamowite zdolności makijażowe - ja jedynie umiem zrobić krzywe kreski :<
    i bardzo podoba mi się "prostota" filmiku że tak to nazwę. Zrobiło mi się miło jak zobaczyłam kosmetyki takie jak podkład z FMu (jaki masz odcień bo nie dojrzałam?) albo liner, który jest tak łatwo dostępny. Ile można oglądać drogie, zagraniczne kosmetyki, poczułam się jak w domu xD

    ReplyDelete
  21. Po prostu świetny tutorial :) Wreszcie coś co pomoże nam być "beautifull angels" ;)

    ReplyDelete
  22. Też miałam ogromny problem z trądzikiem i w podstawówce miałam przez to ogromne kompleksy, ale dzisiaj dzięki pani dermatolog mogę się pochwalić (prawie) wolną od pryszczy cerą. Myślę, że wszystko zależy od odpowiedniego doboru leczenia przez doświadczoną osobę.

    ReplyDelete
  23. Czego użyłaś do pomalowania ust?

    ReplyDelete
  24. Ojejku, wyglądasz cudownie! ^^
    Na niedoskonałości polecam Afronis, Benzacne i mydło siarkowe ^^ Miałam też bardzo mocny punktowy krem na niedoskonałości, ale był aż za mocny (choć niektóre niedoskonałości znikały po jednej nocy ;;) i potrzebowałam na niego receptę :/
    Jejku, mogłabym Cię oglądać cały czas <3 Jesteś taka cudowna! *u*

    ReplyDelete