wtorek ^-^

10:35 PM

No wiec miałam dziś niesamowicie ciekawy dzień. Nie opiszę go z dialogami i szczegółami bo po prostu nie mam czasu i przyznam, że nie pamiętam.
Na pierwszej lekcji chemii, właściwie nic ciekawego nie robiliśmy, był trudny temat to ja wolałam uzupełniać ćwiczenia, a potem spisałam zadaną prace od Pauliny, wszyscy na lekcji gadali, a Ferbi obliczała najprostsze przykłady w słupkach i to z błędami i się razem z tego śmiałyśmy, Kasia chyba się w ogóle nie odzywała tylko. Pani wystawiała oceny końcowe i ja mam 3 (jak dla mnie ekstra :D).
Na godzinie wychowawczej znów tylko przekrzykiwanie sie wychowawcy z naszą klasą. Na matematyce zastępstwo.
Na następnym Polskim, za który mieliśmy mieć w-f łaskotałam Lole a ona wrzeszczała do wszystkich że ją rozbiera i gwałcę (hahahah), wybiegłyśmy na lekcji ze szkoły bo na podwórku było fajniej i pan nawet nie zauważył.
Mi, musliq i Olce się popieprzyło bo w planie mam ostatni w-f i myślałyśmy ze to ostatnia lekcja i poszłyśmy do mnie do domu XD dopiero później się zorientowałyśmy ze mamy być w szkole.
Nie będę dokładnie opisywała ale extra było (Musi wyznawała miłość moim kosmetykom, wymieniałyśmy wodę w akwarium, Musli tachneła mi moje buty na szpilkach [a wcześniej mówiła że tylko dziwki takie noszą], jadłyśmy zupki z paczki, wygłupiałyśmy się na balkonie i wiele więcej), potem zadzwoniłyśmy po Michała i przyszłyśmy do niego, tylko że na krótko bo Musli miała pilną sprawę ze swoim chomikiem (ci co muszą skumają). No a potem była bk z kilkoma osobami na gg ^^ Nie będę wymieniać, ale było miło :D.

Kto ma czas na konferencje na gg ale taka nie pisaną, ale gadaną?
I kto ma konto na stickamie?
A i jeszcze coś, po tym uderzeniu w głowę stałam się jakaś taka jeszcze bardziej wrażliwa, a myślałam ze już gorzej być nie może. Heh.


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Musimy kiedyś jeszcze na gg pogadać xD A o tym stickamie pierwsze słyszę, co to za stronka ? o.o

    ReplyDelete
  2. hihi było cudownie ;*
    Kocham cię ;D
    Mimi będziesz dzisiaj bo chcę cię znów usłyszeć ;p Ajj ale cichooo...
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    haha ;PPP

    ReplyDelete
  3. Hej Mimi. Znów miałaś ciekawy dzień. Już chyba setny raz cię proszę: dodaj zdjęcie tych szpilek, bo się popłaczę;-) Mój rys. już prawie gotowy tylko kilka poprawek:)

    ReplyDelete
  4. mój też już niedługo pójdzie :D .

    ReplyDelete
  5. coś duuuuużó osóbek ostatni komcia... no nic
    pięknie, też mam szpilki...

    ReplyDelete
  6. coś duuuuużó osóbek ostatni komcia... no nic
    pięknie, też mam szpilki...

    ReplyDelete
  7. taa.. znów miałaś fajny dzień, a u mnie się nic nie dzieje ; pp
    pzdr ; *

    cutealik .

    ReplyDelete
  8. Koniecznie musimy pogadać może nawet dziś. ; ))

    ReplyDelete
  9. PS: Podaj mi swoje gg, bo zalozylam nowe i stracilam kontakty ;pp

    ReplyDelete
  10. Hej x}
    Ei Mimi ja mam takie pyt czy tw posty mogą też polegać na problemach innych.? xd Chciałabym poznać odp do mojego problemu. xd
    A więc co zrobić zeby szybciej biegać.? Mam w pon zaliczenia i sie boje x/

    ReplyDelete
  11. Ajj, stęskniłam sie za takimi notkami. Mimi biedna musi chodzić do szkoły, współczucie. Ahaha, zdrowiej i daj zdjęcie szpilek ^_^

    ReplyDelete
  12. Ajj Mimi śniłaś mi się dzisiaj ! xd
    Że jechałam samochodem z moimi koleżankami i takimi nieznajomymi (samochód był pojemny xd ) na jakąś wycieczkę no i kierowca mówi że jeszcze jedna dziewczyna wsiądzie.Zatrzymuję się.A to wsiadasz TY Oo.Ja piszczę w myślach "o cholerka, Miiiimiiii !" ale z udającym spokojem "No siema, to ja Cherry". a Ty "Cherry?Serio? Czeeeeść ! " Dalej co się działo nie pamiętam, ale pod koniec snu okazało się, że mieszkasz w moim mieście-nie daleko mojej siostry xd.
    Mimi, zaglądaj więcej do moich snów, co ;< Bo ja mam ciągle koszmary jakieś, a sen z Tobą to była przyjemna odmiana od przytłaczającej rutyny <3

    ReplyDelete
  13. Jeejka, jaki stary post O____O

    ReplyDelete
  14. Ja mam czas na gadaną konferencję. 8))))
    No cóż. To tylko 3 lata spóźnienia.

    ReplyDelete