środa

8:41 PM

 -Aaaaaaałć - krzyknęłam z bólu, który rozchodził mi sie po całym ciele. Powoli dochodziło do mnie co właściwie robię i co to za pora. Leżałam na podłodze przy moim łóżku, widocznie z niego spadłam.
  Podeszłam do lustra i powoli rozczesywałam sobie włosy, byłam przerażona tym jak bardzo jestem rozczochrana, ale jeszcze gorszy był widok mojej twarzy w lustrze. Poprzedniego dnia nie chciało mi się zmyć tuszu do rzęs, nie spodziewałam się że następnego dnia znajdę ten tusz zeschnięty na policzkach formujący się w wąskie strugi. Było dla mnie jasne, że musiałam płakać, było mi szkoda samej siebie.
  Zabrałam się za ubieranie się. Ubrałam czarne rurki, szarą koszule w kratkę, szary sweterek od mojej babci, pasek z ćwiekami i szarą opaskę w kratkę.
 Czekając aż tata wróci do domu postanowiłam włączyć komputer. Oczywiście z przyzwyczajenia włączyłam mój blog, kiedy ujrzałam ponad sto komentarzy odruchowo go zamknęłam spodziewając się że nie wytrzymam i je przeczytam, a jak się domyślam nie były miłe. Wystarczy mi bombardowanie mnie na gg. To dla mnie nudne "Co w końcu ktoś wyższy Ci się postawił ?!" "Z resztą co hja sie z tobą będę kłócić. Oleje twoją żałosną osobę" itd, normalnie sie modle aby mnie olała, a nie zawracała mi cały czas dupę wyzywając mnie przez komunikatory i komentarze, zastanawiałam się co ona próbuje w ten sposób osiągnąć.
 Tata na śniadanie przyniósł mi bułkę z rodzynkami. Zjadłam ją, umyłam zęby i wybrałam buty w których wyjdę. Zdecydowałam się na szare "muszelki" w kratkę z różowymi sznurówkami, które miałam na sobie na pewno nie więcej niż 10 razy bo przestały mi się podobać.
 Z domu wyszłam 4 minuty przed dzwonkiem uginając się pod strasznie ciężkim plecakiem, bo w środy waży on co najmniej 7 kg.
 Do klasy wbiegłam kiedy pan już ją zamykał, były to zajęcia artystyczne. Lekcja o interpretowaniu emocji w utworach poetyckich, super pisze właściwie same takie piosenki czułam się na lekcji jak ryba w wodzie, fajnie było trochę o tym posłuchać.
 -Martyna...
 - Hm?
 -Ty masz jakąś żałobe?
 -Bo co, chyba nie zachowuje się smentnie?
 -Nie ale to jak ty się ubrałaś.
 -A, wiem. Jak na to wpadłaś?
 -Zawsze ubierasz sie tak jaki masz humor, chodzę z tobą rok do klasy więc zauważyłam, nawet w żałobę miałaś kolorowe dodatki.
 -E tam nie przejmuj sie mną, wszystko jest ok, serio.
 Usiadłam z Izabelą i Rodzynką przy klasie od Fizyki i zaczęłyśmy sobie żartować.
 -Mimi chodź ze mną do toalety
 -Ok
 -Gdzie idziecie?
 -Musze pomóc Patrycji zdjąc spódniczkę bo sobie sama nie poradzi.
 W łazience Rodzynka wybuchła takim śmiechem, że aż się przestraszyłam, odkręciłam wszystkie krany i czekałam jak w końcu wyjdzie.
 -A to co?
 -Nastrój, żeby było romantycznie.
 -A, że niby to ma być randka?
 -No a nie jest?
 Razem zaczęłyśmy sie tak śmiać, ze po wyjściu na korytarz nie mogłyśmy się uspokoić.
 -MIMI!- usłyszałam zanim ktoś sie na mnie rzucił całym cię żarem swojego ciała.
 -Hai, co tam -odpowiedziałam Agnieszce, która jeszcze nie mogła sie ode mnie odkleić.
 -Przejdź się ze mną na spacer
 -Spoko
 Pożegnałam się z nią kiedy zadzwonił dzwonek i pobiegłam do klasy. Dzisiejszą lekcje zrozumiałam stuprocentowo.
 Na przerwie Iza zauważyła, że mam na sobie czarna bieliznę, po czym nie dała się zwieść byle wymówką że wszystko jest ok i musiałam wytłumaczyć.
 Matematyka, nie chciało mi się słuchać, wolałam zając się pisaniem piosenek.
 -Martyna! Jeśli nie chcesz słuchać to proszę bardzo idź na świetlice! Nie musisz tu siedzieć jak cie to nie obchodzi!
  -Obchodzi...
 I zabrałam się do udawania że coś rozwiązuje.
 -Wreszcie!
 -Co?
 -Dzwonek, myślałam że zasnę z nudów.
 -A wiesz ze sprawiałaś takie wrażenie?
 -Może.
 -Coo teraz?
 -Polski
 -Co mamy teraz?
 -Polski
 -Co macie na tej lekcji?
 -Polski! Co nie słyszysz?
 Dopiero za chwile sie kapnęłam, że mówiły do mnie trzy inne osoby i zrobiło mi się głupio, pospieszyłam pod klasę i siedziałam tam nie wiedząc kogo słuchać, mówiły do mnie Lola, Bella, Rodzynka i Agnieszka na raz, potem jeszcze Musliqówna się mnie pytała o lekturę.
 Lekcja była prosta omawialiśmy 110 ulic skończyła się zdecydowanie za szybko.
 Na przerwie przed angielskim Lola opowiadała zarypiste kawały, a na lekcji do mnie usiadła. Była kartkówka i Lola zawsze czyta na głos i ja miałam z tego bekę więc się śmiałam, a ona sie śmiała bo ja się śmiałam, pani zabrała nam kartki za ściąganie, mi podpowiadała Dajana, ale nie Lola więc znów się śmiałam.
 -Słyszałam jak rozmawiałaś Olka!
 -Ale ja rozmawiałam ze sobą!
 Nauczycielka wzięła to za kit, ale jednak była to prawda więc znów nie mogłyśmy przestać sie śmiać.
 Potem Lola zabrała Patrycji gumkę kość i udawała ze to jej ręka bo schowała do rękawa, a kiedy pani jej ją za brała zaczęła się użalać że pani jej krzywdę robi i że została kaleką. Już więcej z nią nie siedzę, brzuch mnie bolał po powstrzymywania śmiechu.
 Przed geografią zdejmowałam z Lolą buty rodzynce, a ona nam je zabierała, na lekcji usiadła do mnie Kasia, ale pan kazał wrócić na swoje miejsca, więc lekcje siedziałam z Pauliną. Był sprawdzian który napisałam na czwórkę dzięki podpowiedziom Pauliny, Florka i Dawida, była by pała gdyby nie oni.
 Jak oddałam sprawdzian, chłopcy zabrali mi moją opaskę z "mega cute big kokardą" i ją przymierzali nie chcąc mi jej oddać, ale oczywiście nie poddawałam sie bez walki i starałam się ją im zabrać, niestety z marnym skutkiem. Kiedy założył ja Tobiasz myślałam ze padnę, gdyby ktoś go nie znał pomyślał by ze to dziewczyna z jego bląd trochę za długą jak na chłopaka fryzurą, szkoda że nie miałam przy sobie aparatu.
 Ostatnia lekcja to historia na której dostał mi się opieprz za czytanie katalogu avon zamiast robienia zadań, a ja je robiłam.
 -No ale ja mam zrobione.
 -pokaż
 Podeszłam i pokazałam pani, zdziwiła się, ale musiała się do czegoś przyczepić.
 Zabrała na końcu lekcji ćwiczenia, ale ja wytłumaczyłam, że nie było mnie w szkole dzień wcześniej i nie musiałam.
 Wracałam ze szkoły z koleżankami bo wolałam iśc do babci niż do domu w którym i tak nie miałam co robić.
 Cieszyłam się, bo babcia sie mnie nie spodziewała. Potem przyszła moja mama i kazała mi iść na drugi koniec miasta po firany do mojego pokoju, ale zapomniałam pieniędzy więc musiałam się wracać.
 Gdy tata przywiózł nas do domu wymieniłam wodę w akwarium Maxi i Sashy ( moje dwie kochane tyci rybki), potem włączyłam komputer i zostałam dosłownie napadnięta nowymi wiadomościami od buziaczkkka o tym, ze jestem głupia, ze ona jest ode mnie lepsza, że będzie krytykowała wszystkie moje notki, ze jestem tchórzem i te takie. Jestem ciekawe kiedy dotrze do niej, że jest po prostu nudna, a ja w takie gierki nie będę się bawić bo to dziecinada.
 Ogarnęłam w pokoju i zjadłam kilka czekoladowych batoników i zaczęłam porządkować w laptopie wszystkie pliki. Zabrałam sie za pisanie notki az się ściemniło.

You Might Also Like

88 komentarze

  1. no w końcu doczekałam się!
    Mimi wali wszystko i wraca do opisywania dnia!
    Ile można było czekać?
    Ale i tak dziękuje i przesyłam całuski!

    ReplyDelete
  2. Mają taki okrągły przód i podeszwę jak w trampkach

    ReplyDelete
  3. miska spoko i tak kocham to robić wiec nie masz za co dziękować kochanie ;3

    ReplyDelete
  4. Fajny dzień. U mnie nie ma nic ciekawego ;d Ja bym chciała z Tobą popisać na gg, ale ciąągle Cię nie ma ;c

    ReplyDelete
  5. I Martynka dalej się niczego nie nuczyła... i kto tu jest fałszywą suka ?

    ReplyDelete
  6. dzefri - pisz śmiało jestem na niewidoku ;)

    ReplyDelete
  7. Noi cieszę się, że wróciłaś do tego stylu pisania notek ;)

    ReplyDelete
  8. Oh ! Jak ja się stęskniłam za takimi postami ! Dobrze że już się tą "laską" nie przejmujesz x D

    ReplyDelete
  9. Pożal się Boże...!
    hm...
    Mimi dalej nie rozumiem dlaczego nie napisałaś że to ja powiedziałam.
    Śmiało ! Przynajmniej będę sławna:D

    Dla jasności :
    Z resztą co hja sie z tobą będę kłócić. Oleje twoją żałosną osobę :
    TAK TO PISAŁAM JA :D
    Oleję Cię, bo jesteś żałosna...
    Ale niestety, nie moja wina że jakaś cząstka w moim mózgu dalej myślała że choć trochę mnie zrozumiesz, i się do mnie odniesiesz, nie pisząc jakiś durnych frazeologizmów, tylko naprawdę jakieś odpowiedźi na poziomie...
    Niestety się nie doczekałam i nie doczekam... :((

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Fajny dzień. Kocham jak piszesz takie długie notki. Ile mniej więcej czasu Ci to zajmuje ? ' x3.
    Ciekawe masz życie ;-pp

    ReplyDelete
  12. Ku.wa MImi weś mnie trzymaj bo ja normalnie temu buziaczkowi przyje.ie!
    AjjĆ Jesteś teraz na gg?

    ReplyDelete
  13. Mimi z wera-nika3 zostałyście już przyjaciółkami ?

    ReplyDelete
  14. Ty buziaczek jesteś przyzwyczajona do tego, że zrażasz do siebie ludzi?

    ReplyDelete
  15. wera-nika3 - Ym... Nom :D
    A ty do tego że wtrącasz się a nie wiesz o co chodzi? Z góry oceniasz ludzi ??

    ReplyDelete
  16. naprawde ? do ciebie lecą jak muchy do gówna !! do wery!!

    ReplyDelete
  17. Yhy. Bardzo często szczególnie jak się takie 2 przyczepią i gadają jak nic nie wiedzą

    ReplyDelete
  18. nie dyskutujcie z nią ja tylko to nakręca

    ReplyDelete
  19. wera-nika3 - Aha. A co jeszcze masz ciekawego ?
    Bo wiesz, bardzo jest interesujące, jak mogłabyś mi przyjebać przez kompa ?

    ReplyDelete
  20. hahaha ... A może nas odwiedzisz wera ?

    ReplyDelete
  21. Martyna Dembińska- Mimi ^^ -
    tak mimi jestem taka nakręcona na kłutnie z tobą...
    Aż strach się bać...!

    ReplyDelete
  22. teraz to zachowujemy się jak poke.... Ale zastanów się jak ty się względem nas zachowujeszz. ;)

    ReplyDelete
  23. A i mimi zastanów sie zanim co kolwiek powiesz!

    ReplyDelete
  24. PYHOREK one już do nas nie piszą.
    A cała wera niki szczegolnie, przecież królowa jej zabroniła!
    nie wiesz ?!
    To rozkas, jeszcze by ją wyklnęła...

    ReplyDelete
  25. No od suk i jescze gorszych i na blogu wyskandowałą !!

    ReplyDelete
  26. hehe... fajny pościk...
    I suuuuuper fott...

    ReplyDelete
  27. uuuu ja też kfce żeby ,moja fooot byla na jej blogu aaa bd płakać /...

    ReplyDelete
  28. łoojojojjj .. ^^
    ale pokee ; pp taa .
    heeh, a co do notki, to nie wiem czy fajna czy nie fajna, ale może i powinnaś przeczytać te wszystkie komentarze . oprócz komentarzy buziaczka itd. znajdą się też dupo lizy ( czy jak to tam xd ) . no więc chyba mogłabyś je jednak przeczytać, może by coś dały.. znaczy te od fanów raczej nic; p .
    pzdr; *

    ReplyDelete
  29. Jestem zaskoczona, zaskoczona tym, że umiecie odseparować się od Pyhorek i buziaczekkkk12. Tak trzymać, gdyż mówiąc[pisząc] szczerze, bardzo się zniżyłyście jeśli chodzi o poziom. Myślałam, że jesteście dojrzałymi dziewczynami, ale się myliłam.

    ReplyDelete
  30. buziaczku:
    nie chcę nikogo obrażać . ale skoro masz Martynę w dupie za przeproszeniem to po co spamujesz . ja rozumiem, możesz jej nie lubić, ale zachowujesz się tak jakby cały świat miał nie lubić mimi bo ty właśnie jej nie lubisz !

    to właśnie nazywa się dziecinne podejście do sprawy .

    ReplyDelete
  31. Sory, ale kto tu jest pokemonem?
    Bo ja jeszcze nie oślepłam i widzę.
    Opinię można wyrazić JEDEN raz w komentarzu, a nie po kilkaset komentarzy pod notką.
    Takie opinie to se może dać 6-letnie dziecko.
    Każdy ma swój charakter.

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  33. Widzicie?
    I kto tu się powinien zmienić, hę?

    ReplyDelete
  34. Miyukixo~ - Co do tego że się myliłaś co do mnie... To już wyjaśniam... :)
    Pisałyśmy tak tylko dla jaj... ;)
    Takie sarkazmy już chyba serio z głupoty.
    Zgodzę sę jak poke, ale o to chodziło ;)
    i


    Samantha :
    Robiłam to umyślnie dla jaj... ;)
    Nie na serio, tak dla zabicia czasu, jak już napisałam jak poke, ale specyjalnie...;)
    Z resztą i tak mi nie zależy na fanach... popieracie albo nie zwisa mi to i tak poglądów nie zmienie ;)

    ReplyDelete
  35. buziaczekkkk12: Wiesz, że dla niektórych Twoje komentarze wyglądają jak przejawy zazdrości? O to, że MIMI ma fajnego bloga, a Twój [bez obrazy] na jego tle wypada gorzej? Może nie dopadła cię aspołeczność ale empatia by ci się przydała.

    ReplyDelete
  36. Oj dobra weście tego buziaczka całego ingnorujcie .

    ReplyDelete
  37. Mimi^.^
    Pozwól że ci coś wytłumaczę xD
    Jak nie tu dupe ci trują to na gg.
    W końcu skończy się na tym że będzie między nami wszystkimi wielkie gówno.
    Zostawcie ją w spokoju;p
    I tak was nieprzeprosi.
    Pychorku i buziaczku ...z tego co widzę to wy własnego życia nie macie;/
    Zajmijcie sie sobą.I mówię wam to z czystej troski o was.
    Jak bedziecie sie tak ciągle wkurzały to dostaniecie zmarszczek.......i po co wam to?;)

    ReplyDelete
  38. Mimi co do tego posta nie będę się wypowiadać... Chcę ci powiedzieć, że rozumiem buziaczka, pychorka i resztę, która jest przeciw tobie. W tym mnie... a wiesz czemu? bo się zmieniłaś!! Mam na dowód archiwum na gg mogę pokazać!! pamiętam jak mi napisałaś, że nie chcesz być sławna!! oceniasz ludzi po wyglądzie, gadasz na buziaczka na blogu! to chore i tyle! Kiedyś masa ludzi cię szczerze lubiła, a teraz co? same du*olizy i pełno antyfanów. Uważasz, że tamta dziewczyna to poke i pasztet? To spójrz na siebie!! bez makijażu nie jesteś taka ładna jak sądzisz! Obudź się z tego snu księżniczko! Nie jesteś pępkiem świata! Jesteś wredną i złośliwą egoistką!! zastanów się nad tym co robisz dziecko! i wiesz co? po takim zachowaniu można stwierdzić, że sama jesteś POKEMONEM!!!

    ReplyDelete
  39. I nie obchodzi mnie nawet, to że będę mieć rzeszę twoich fanów wyżywających się na mnie!

    ReplyDelete
  40. No właśnie buziaczek ;/ ... napisałaś że to twoje słówka są
    i że masz Martynika w dupie . To co teraz odwalasz . I że niby mimi jest pokemonem .
    Noooo jasne kto nim jest ??
    POmyślmy aa właśnie TY !
    Uu... a no i ta druga tesz pokemonem
    Dzieciem neo .>,< Normalnie
    zgrana paczka na która można nazwać
    girl&pokemons Nie no dlaczego GIRLS przecież wy nawet tym nie jesteście.

    Super niocia nareszcie opisałaś swój dzionek xd
    Zapłakaną twarz miałaś :D fajnie musiało wyglądać . Moja koleżanka miała tak samo nie chciało jej się zmyć make-apu po dysce była padnięta zpadła z łóżka bolało ją to ( w sensie ona tego nie odczuła)
    i się poryczała . ( xd łzy boleści)

    ReplyDelete
  41. Candice - em... Czego niby mam jej zazdrościć ? Że żyje w świecie obłudy i kłamstwa ?
    Może tobie się tak nie wydaje, ale każdy ma inne zdanie, co zabronisz mi go mieć ?
    izanocna - Dałam sobie z nią już spokuj, po co sobie mam nerwy na nią psuć ?
    Zapewniam Cię że jestem dziewczyną, twoim zdaniem jestem pokemonem a ty moim zwykłym człowiekiem, nie znającym żadnej prawdy o życiu, ignorującym szczęście i prawdziwych przyjaciół, wypowiadającym się gówniarzem nie rozumiejącym niektórych słów, komentującym upokorzeniem, który myśli że ma swoje zdanie...
    Widzisz, że nie żyłam twoich głupich słow jak pokoe lub żal i innych słow, ale i tak mojej wypowiedzi nie zrozumiesz...
    Dla ciebie liczą się tylko kalekie słowa XXI w. typu dzieci neo...

    ReplyDelete
  42. Jakbyś je zauwazyła robimy se jaja ... a takie kom jak twój nas śmieszą .. I może uwaząsz mn bei za pokemona .?! i co jebie mnie to co o mnie myślisz !! I zastanów wsie co inni o tobie myśla !!!?

    ReplyDelete
  43. Błagam! I znowu się zaczęło pierdolenie. Nie ma nic innego do roboty tylko chrzanić?

    Co dziwne.. mimi wreszcie zaczęła ze mną pisać na gg jak z człowiekiem,a n nie tylko ,,aha'' ,a'' itp.

    Może pora przestać?

    ReplyDelete
  44. Może sie czegoś nauczyla ? Albo zbiera osoby które e bd przeciwko niej ? nie weim i m nie to wali ...

    ReplyDelete
  45. Hahah MiMi ty to jesteś boska ^^.
    Pzdr :*

    ReplyDelete
  46. Jeej, ale Ty masz ciekawe życie .:) Kocham to czytać .
    Ale oczywiście całą przyjemność psują mi buziaczek, psyhorek i wer3nika czy jakoś tak ;/

    ReplyDelete
  47. Ta dziewczyna ze zdjęcia jest koszmarnie ubrana ; )

    ReplyDelete
  48. psychorek, buziaczek i inne pokemony. Nie macie co robić? Moje życie też jedno z ciekawszych.

    ReplyDelete
  49. horrorek pisze...

    Ta dziewczyna ze zdjęcia jest koszmarnie ubrana ; )

    sorry bardzo ale jak ma się EMO ubrać? no właśnie tak jak na zdjęciu.

    ReplyDelete
  50. hhehee kochaNA MIMI nareszcie wrocilas...znaczy walisz wsZystko i piszesz od rzeczy:P
    Hahahaha tez tak odwalam w szkole nawet gorzej z chłopakami i z dziewczynami z 3 klas hahah
    "kocham cię"
    Kamila T.

    ReplyDelete
  51. Uwielbiam czytać takie notki. I jeszcze bardziej uwielbiam Twoje zdjęcia. Ta fotka jest spoko, ale Ty masz ładniejsze.
    No dobra, wszyscy którzy przeczytacie ten komentarz możecie pomyśleć że jestem 'dupo lizem' ale ja po prostu lubie Mimi i jej styl. I wkurza mnie to, że na nią najeżdżacie. Za jakiś czas znowu będziecie gadać że jest wspaniała. A ty buziaczek sie już lepiej zamknij, bo wszystkich nudzą twoje bezsensowne komentarze. Martyna i tak cie nie przeprosi. A ty piszesz to samo i w kółko przez 4 czy 5 postów. Zaczyna sie to robić nudne i nie dziwie sie, że Mimi nie chce sie czytać komentarzy.

    Pozdro Martyno ^^ i jeszcze pytanko: kiedy jesteś na gg? Bo chciałabym Cię poznać i z Tobą popisać, bo wydajesz sie być spoko ;*

    ReplyDelete
  52. HaHa śmieszne jesteście... :DD
    Wiesz co Mimi weź sie sama skrytykuj na bloogu//.
    A nie oceniaj innych.!

    Nie no sikam oceniacie "Basiee" a nie znacie jej w realu .. i nie gadajcie ze ja jej też nie znam bo ją znam i to bardzo dobrzee.

    Oj sory po co ja tu piszee w końcuu jestem pokemonem OJĆ..

    Buziaczekk pyhorek i tusia ... nie mozemy juz wyrażać swojej opini w końcu my są pokemony c 'nie//

    Wiecie jak mnie śmieszą te wasze komentaże .. :)

    ReplyDelete
  53. Ej mam pytanie jakim stylem jej Du*e Liżecie hahaha :DD

    ReplyDelete
  54. Hmm... Powiem waszym stylem: ŻAaAaaALlllL mi FFfFaSsSS! [do tej całej kamilaki i buziaczek, pyhorek i tusia]
    Nie no na serio jak was wgl rodzice mogli spłodzić... Nie mieści sie w głowie. Ciekawe czy wiedzą co robicie w internecie-chyba raczej nie.

    ReplyDelete
  55. Zostawcie w spokoju Mimi! Ile można no! A może wam tak coś powiemy, co?
    Ogółem dzień miałaś fajny. I Mimi, gdzie kupiłaś pieszczochy i pasek z ćwiekami? Odpisz proszę szybko!!!

    ReplyDelete
  56. Ja jebe..Kurwa pysiaczek dziwko!Zamknij ten swój ospermiony ryj!Star cię nie kocha a tata tylko w nocy co?!Ty kurwa odwal się od tej mimi po cie szmato 100 murzynów ruchało na raz!!Co ty sobie myslisz ze jak dwie trzy osoby "pajadą" mimi to ty tez sie przylacząsz?Myslisz ze jej zalezy na tym aby czytac to co do niej masz?Nie ten level dziewczynko!
    Kamila T.

    ReplyDelete
  57. ahh skąd masz tą ślicznoffą opaskę.? .#
    bosssiu jest piękna ;-*

    ReplyDelete
  58. znam stronke gdzie tez mozesz byc slawna :D

    Tina1stm
    2009-11-12 15:34:37
    a myslisz, ze mi antym zależy?

    Marta
    2009-11-12 15:35:11
    nie...
    2009-11-12 15:35:19
    ja bym chciala na stardoll
    2009-11-12 15:35:24
    byc slawna
    2009-11-12 15:35:32
    to na pewno fajne
    2009-11-12 15:35:43
    jak cie tylu ludzi lubi
    2009-11-12 15:36:09
    :)

    Tina1stm
    2009-11-12 15:38:30
    a 2/3 nie lubi
    2009-11-12 15:38:44
    z resztą stardoll był dla mnie zabawą kiedy nie byłam popularna
    2009-11-12 15:38:52
    teraz jest uzależnieniem
    rta
    2009-11-12 15:41:30
    :/
    2009-11-12 15:42:22
    to mnie wkurza w byciu popularnym

    Tina1stm
    2009-11-12 15:42:22
    mam tak samo ;)

    Marta
    2009-11-12 15:42:27
    ;)

    Tina1stm
    2009-11-12 15:42:29
    heh'

    Marta
    2009-11-12 15:42:37
    ale takie zycie

    Tina1stm
    2009-11-12 15:42:37
    mnie wkuzraja chłopacy

    Marta
    2009-11-12 15:42:43
    mnie tez

    Tina1stm
    2009-11-12 15:42:47
    bo ajk np ide to komentują :/
    2009-11-12 15:42:59
    bo ja sie wyruzniem stylem i tym co noszę

    Marta
    2009-11-12 15:43:06
    jeden bierze moj stroj na wf i wyrzyca go z worka i mowi ze to pizama:/

    Tina1stm
    2009-11-12 15:43:14
    żal

    Marta
    2009-11-12 15:43:37
    raz sie z nim pobilam na przerwie bo mnie dziwka nazwal xD

    Tina1stm
    2009-11-12 15:43:57
    heh
    2009-11-12 15:44:01
    mnie takm cały czas
    2009-11-12 15:44:15
    albo ide korytarzem i do mnie wołają brzyduja
    2009-11-12 15:44:50
    bo np ja ubieram się tak i nosze takie trzeczy, że żadna dziewczyna w szkole by się nie odwarzyła, a chlopacy sie nie znają -.-
    KONIEC
    reszta rozmowy jest utajniona... -_-'
    To jest stara Mimi, którą lubiłam.

    ReplyDelete
  59. nadajka jaką opaske?tam jest tylko spinka z HK...Mialam taką samą ale mi pies zjadł;/
    Kamila T.

    ReplyDelete
  60. rta - Marta - M się nie skopiowało :)

    ReplyDelete
  61. Yyyy Tusia nie widzę powodów dla których umieszczasz tę rozmowę;;ale ok.Masz swoje zdanie mnie tylko wkurwia ten pikaczu buziaczek;/
    Kamila T.

    ReplyDelete
  62. Mimi, usunęłaś konto LE_doll?! Nigdzie go nie ma:(

    ReplyDelete
  63. Oj, widzę że ktoś tu lubi sobie dodawać różne takie głupoty !
    `będzie krytykowała wszystkie moje notki`
    Mimi, może więcej snu albo mniej internetu ? Bo zaczynasz coś majaczyć księżniczko ! Nie lubiłaś mnie i Kamili od początku, ale z tego co wiem Baśkę chyba lubiłaś ... No ale, widać gdy ktoś powie ci coś o tobie szczeże od razu już nie lubisz tej osoby. Prawda boli, co ? No ale ja przecież zapomniałam - Ty jesteś sławna i ciebie nie wolno obrażać . Haha... Może i jesteś sławna tylko zastanów się gdzie ... W internecie ! Połowa Polaków o ciebie nie słyszała... Jesteś tylko znana wśród nastolatek i małolatów, dla innych jesteś zwyczajną dziewczyną !

    P.S. Do was wszystkich którzy zaraz mnie będziecie wyzywać od idiotek itp.
    Może nie zajmujcie się pisaniem tylko bierzcie się do roboty i budujcie mimi POMNIK z napisem - cudownej emo gwieździe stardoll. [łopaty w dłoń, praca fizyczna może pomoże wam coś z psychiką . ]
    Czekamm... Teraz możecie po mnie jechać, nie mam zamiaru przejmować się internetowymi laleczkami które w realu nie odważyły by się podejść ani do Baśki, Pyśki, Kamili a nawet do mnie ! Nie mogły byście słowa z siebie wykrztusić... [chociaż za chwilkę będziecie uważać inaczej, ale ok]

    ReplyDelete
  64. Ja tam najbardziej lubię jak opisujesz swój dzień ;)

    ReplyDelete
  65. wiesz co niuńka?!To raczej ty bałabyś się z siebie słowo wydusicz gdybym w realu do cb podeszła!Bo ja nie boje się takich pokemoniastych dziewczynek na baterie ,które myślą ,ze są pepkami swiata!Ty sie dziecko drogie zastanów praca fizyczna nie ma nic do psychiki ludzkiej!!
    Myślisz,że co?Że jak MiMi jest sławna(nawet w necie) to ,że nie jest juz tą starą MiMi?Jest cały czas tą samą!i nie mów prosze o niej "cudowna emo gwiazda stardoll"Bo to,że ona się ubiera jak emo i słucha takiej muzy to nie znczy ze jest gwiazdką!Co?!Tylko przez neta szczekasz a tak w realu to co?!Po twoim nie mądrym poscie własnie widze co ludzie robią z zazdrości!
    Kamila T.

    ReplyDelete
  66. WOW :
    opaske która nosi mimi ma nawet na zdj . -.-'
    boshe jak ja nie lubie takkich ludzi...

    ReplyDelete
  67. WoW:*
    Do każdego kto wyrazil inne zdanie a ty go nie acketpujesz, przezywasz od pokemonów ? Lepiej przeczytaj znaczenie tego słowa. A może użyłabyś jakiś bardziej inteligentniejszych słów a nie tylko: pokemon, żal itd ?

    A tak w ogóle czy nie możemy juz tego skończyć ? Tak bardzo chciałyście żeby buziaczek, pyhorek i inne przestały pisać. Przestały a wy nadal się kłócicie i ciągnięcie ten temat ! Przestańcie bo to się robi nudne i żenujące.

    KONIEC JUZ ! WYSTARCZY !

    ReplyDelete
  68. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  69. WoW:*
    Twój psychiatra umarł przez twoją głupotę ? No, ale w sumie ... ciebie by już nic nie pomogło ... I jednak mogła byś poprosić mamusię aby pomogła ci pisać wypowiedzi byś pisała bardziej zrozumiale i bez błędów int. Po pierwsze; ja nie mam nic do tego że Martyna jest EMO, nie jestem rasistką. A po drugie ; ja jej nie zazdroszczę, wręcz przeciwnie ja jej współczuję jej egoistycznego, zakłamanego świata...
    WoW:* - o ciebie w ośmiu słowach; ZGASIŁA BYM CIĘ ALE GÓWNO SIĘ NIE PALI !

    ReplyDelete
  70. l3ecc
    Jestem za- nie będę się zniżać do Poziomu WoW:*, czyli do poziomu zero.
    Dziękuję i nie będę się juz wypowiadać pod TYM postem .

    ReplyDelete
  71. WoW:* - Jeśli tylko byś pojawiła się w pobliżu mnie lub nińki, kamili czy pyhorka, chyba byś żywa długo nie była.
    Wiesz ile osób by za nami stanęło ?!
    Nie, więc się zamknij.
    Taka wyszczekana przez neta, a w realu pewnie boi się chodzić po ulicy.
    Po pierwszze to my nie jesteśmy pustymi lalkami, tylko ty udajesz dresiare. Że kto ci nie podskoczy itd...
    Nawet nie wiesz co to jest życie.
    Uważasz się za ochroniarza mimi ?
    buhahaha niepodlizuj się jej tak bo ona i tak cie ma gdzieś.
    Myślisz że jak poudajesz mocną to wszyscy będą sie ciebie bali ?!
    O nie złociutka, ignorowałam Cię, ale nie wytrzymam jeśli obrażasz moje przyjaciółki...
    Naprawdę radze ci takiej mocnej nie udawać, dostałabyś pałką w głowe i już by Cię nie było więc słonko pa...
    Nie pisze tego żeby Cię nastaszyczyć i się wywyższyć, chce Ci tylko uświadomić że takimi sposobami do niczego nie dojdziesz.
    Odbije Ci się w życiu.
    Uważaj naprawdę i nie udawaj już takiej lepszej...
    zapewniam Cię, przeklinanie do mnie Ci nic nie da, ja starałam być się kulturalna ale pękłam - ty od początku byłąś za bardzo wyszczekana.
    Więc jeszcze raz Ci mówię dziecinko, nie podskakuj tak...
    Myślisz że jesteś nie wiadomo kim. Otóż nikim, jeżeli udajesz kogoś.
    Nie chce mi się więcej pisać...
    Lepiej serio idź postaw pomnik mimi, a co do pracy fizycznej - to mylisz się że ona nie wpływa na psychikę...
    Poczytaj trochę na wikipedii, jeżeli własnego rozumu nie masz...

    PS
    Nie chciałam być niemiła...

    ReplyDelete
  72. Hahahaha serio:
    1.Naprawdę rasizm i styl bycia nie ma nic do siebie.
    2.Nie udaje zadnej dresuary tylko poprostu wkuzra mnie juz zachowanie dziecinnych stardolowiczek!
    3.Szczerze mam was w du.pie
    4.To ja tobie współczuje niuńka bo mama cie chyba nie kocha.
    5.Nie potrzebuje psychiatry(jak juz to psychologa a nie psychiatry!)
    6.Myslisz nińka,ze zgasiłas mnie tą swoją wieśniacką wypowiedzią?!Jestes w bledzie!
    7.Nie nie bałabym sie was w realu bo takich pokemonsów na baterie to chyba nikt sie nie boi!
    8.Nie mów mi jaka jestem bo dobrze o tym wiem,tym bardziej ,ze mnie nie znasz!
    9.Dotrzymaj proszę słowa i juz nie wypowiadaj sie pod tym postem(niuńka)
    10.Nie-niewiele osób stanęło by po waszej stronie!
    11.Buziaczek skarbie nie wygrazaj mi bo twoje pogrózki mam gdzies.
    12.Nie,nie udaje ochroniaza MiMi ,ani sie jej nie podlizuje poprostu mam juz dosyc tego ,ze ciągle wam sie cos w niej nie podoba!Jak sie nie podoba to nie czytaj blog ,a nawet i lepiej!Wyp.ierdalaj z tego bloga!
    13.Nie ,nie chodzi mi o to żeby się mnie bali!
    14.Napisałam to bo gdy przczytalam wasze negatywne wypowiedzi o MiMi wybuchła we mnie złosc.
    15.Jezeli to mnie mialo obrazic -wrecz przeciwnie-wzmocnilo mnie!
    16.Nikogo nie udaje jestem sobą-jakby co!
    17.To .ze uzywam przeklenst nie znaczy ze udaje dresiare ani to ,ze chce zebyscie sie bały.
    18.Nie ,nie szczekam tylko przez neta bo w realu zrobila bym to samo!
    19.Nie sugeruj mi ze w zyciu mi się odbije!Pomysl o swoim!Bo ze mnie będą ludzie!
    20.Praca fizyczna nie ma nic do psychiki!Uwierz mi!uczę sie tego!
    PS:błedy są bo pisałam szybko ,ze zlosci i mam zrytą klawiature!
    To odemnie:D
    Edit:Wcale nie byłam nie miła!

    ReplyDelete
  73. To że przeklinasz oznacza tylko że masz ubogi zasób słów.
    Co do swojego komentarza, to nie wpłynęłaś na mnie negatywnie...;)

    ReplyDelete
  74. Moze nie o to mi chodziło co?
    Nie to ,że sie wyrazam nie znaczy ze mam ubogi zasób słów to oznacza ,że nie jestem taka sztywna jak ty!I nie znaczy również ,że jestem nie wychowana!:D
    Nie znasz mnie więc proszę nie oceniaj!
    Kamila T.

    ReplyDelete
  75. WoW:* - Ty mnie nie znasz a wyzywasz od pokemonów...! Gadasz że jestem sztywna, choć w ogóle ze mną nie gadałaś, a prawda jest onna... ;/
    Uważasz że przeklinanie jest oznaką czego ?! Twoim zdaniem jest to oryginalne ? Fajne ? Szpanerskie ?
    Czyli taki sam tok myślenia jak 99% społeczności...
    Ja niestety nie uważam że przeklinanie jest fajne, uważam że jest zbędne i hańbi tylko osobę która przeklina, więc jestem całkiem inna od ciebie, co zwalnia mnie z dyskutowaniem z tobą, bo mamy całkiem inny tok myślenia, to że twój jest uboższy mi nie przeszkadza, ale jeśli masz do mnie gadać jakieś nieprzemyślane rzeczy, to wolę jednak z tobą nie dyskutować...!
    Po za tym, z twoich wypowiedzi można wywnioskować że nie jesteś za bardzo asertywna, więc tym bardziej nie będę z tobą gadać...

    ReplyDelete
  76. Mam takie czarno fioletowe seksowne buty:d

    ReplyDelete
  77. Yyyy,nie mówię ,że przeklinanie jest mi potrzebne,ani tez nie mówię ,ze jest czegos oznaką jak zauwazylas,to kazdy ma swoje poglądy.Ok masz przepraszam ,ze puscily mi nerwy i w pierwszym moim poscie zaczęlam cie przezywac!Ale proszę nie mow ,ze udaję dresiary,ani ze wogóle kogos udaję bo p;rawda jest inna!

    ReplyDelete
  78. Pozatym to nie obrazaj mnie suczko,bo mnie nie znarz.Czy ty myslisz ,ze jak "pofilozofujesz" na moj temat to uznam ,ze jestes mądrzejasz?Nie sądzę/!/Więc proszę odwal się nie dyskutuj jak obiecujesz!

    ReplyDelete
  79. No notka spoko.Fajnie się czytało kawałek o ang.

    ReplyDelete
  80. Masz świetne noty.! ^ ^ A te nastolatki które wypisują głupoty żeby sobie powiększyć chyba rzeszę fanów powinny się schować.; / Wgl powinnyście nie odpowiadać na takie głupkowate komentarze typu "I Martynka dalej się niczego nie nuczyła... i kto tu jest fałszywą suka ?".; Jeeeejku. Widać jakie wysokie IQ mają polskie nastolatki. Jeśli chodzi wam o to że Mimi ma lepszego bloga to czemu zamiast pisać te głupie komentarze nie weźmiecie się za ich ulepszanie.? W ciągu tych około 30 minut mogłybyście naprawdę coś pożytecznego zrobić a nie wpier.dalać się w życie innych z butami. ;/

    Mimi, wiem jak to jest bo takie idiotki [sorry bez obrazy] z mojej szkoły też się tak zachowują.

    Zajebi.sty wygląd bloga.! Nie było mnie przez kilka dni ale już jeesstem.!

    ReplyDelete
  81. Jucha msz racje!Popieram w 100%^^

    ReplyDelete
  82. Fajna notka :)
    A kto to na zdjęciu???

    ReplyDelete
  83. Też powinnam posprzątać w laptopie...

    ReplyDelete