4:18 PM

Pierwsza lekcja...
Zajęcia artystyczne. Dowiedziałam się że pan nie przepuści mnie do 2 gim "żebym była czystym przykładem na to, że nie wolno olewać plastyki". Kiedy ja nie olewam, staram sie ale co z tego skoro mi nie wychodzi... Ale i tak nie mam szans bo "policzy moje błędy bo ostatniej kreseczki i nie da mi szansy" olałam to. Po co mam sobie psuć zdrowie. Na dodatek mam artystyczne z 1e, zajebiście dziewczyny zaczęły pana chwalić za ta decyzje i mi dowalać, potem wyzywać.
-Zgoda? Nie chce się kłócić, to dziecinne.
-Speirdalaj, ja dalej będę ci dowalać - widocznie moje znudzenie odebrała jako strach.
-Yo, yo żałosna jesteś wiesz?
-Yo, raczej ty.
-Spadaj.
-Nie bede robiła tego co mi każesz.
-Doprawdy?
Odeszła do swojej ławki, ale nie pozostała mi dłużna, wyjęła aparat i robiła mi zdjęcia, najwyraźniej pewna że się wkurzę, a nie miałam sie czym przejmować, najwyzej oglądając je wpadnie w kompleksy.
Po zajęciach artystycznych były poszłam na kółko matematyczne, gdzie pani dała nam takie fajne zadani na sprawdzające IQ.
-No wie pani? Teraz cała klasa będzie wiedziała że nawet ślimak ma wyższe IQ ode mnie. - zażartowałam.
Zdania nie były proste, ale robiliśmy je razem i mimo moich obaw zadania były dla mnie bardzo proste.
Reszta lekcji była nudna i nie warta opisania. Ale przed 5 lekcją dziewczyny przesadziły. Andżelika zaczęła mnie bić wiec zaciągnęłam Agnieszkę do pedagoga, mimo tego, że protestowała i wyzywała mnie do idiotek po drodze.
-Słucham?
-No wiec tak, ja nie chce na nikogo skarżyć, ani robić jakichś afer, ja chce po prostu mieć w końcu spokój w szkole.
-Chodźcie do mojego gabinetu.
Nawet gdy szłyśmy razem z panem Agus mnie wyzywała, ale na mnie takie rzeczy nie działają. l\Lecz gdy weszłyśmy do gabinetu coś chyba w niej pękło,bo opowiedziała ze mną o co chodzi i się uspokoiła.
Ja potem poszłam na lekcje religii, ale przez moje gapiostwo poszłam z Aguś do jej klasy, skapnęłam sie dopiero kiedy p.Pedagog zapytał się czy tez tu chodzę, odeszłam troszkę zmieszana.
Na religi była bk, pan podzielił nas na grupy i kazał zrobić Magazyn za czasów Jezusa informujący o jego zmartwychwstaniu. ja oczywiście napisałam wywiad z Marią Magdaleną i narysowałam okładkę zawieszając się z mojego braku telnetu. Zanim skończyłam przyszła po mnie partycja ze mam iść do pana pedagoga.
-No wiesz! Przeszkodziłaś mi w moim sztańczym planie narysowaniu Jezusowi sukienki!- powiedziałam z wyrzutem całkiem poważnym tonem.
U pana pedagoga była tak dyskusja nie wiadomo o czym, że ledwo nadążałam. W każdym razie, te dziewczyny się tak wydzierały, że aż mnie uszy potem bolały.
W każdym, na razie i tak to nic nie dało zachowywały się, Agnieszka prosiła mnie abym została po szkole z nią bo ona miała jeszcze lekcje, zgodziłam się.
Obiecuje, że jak która kolwiek zacznie do mnie podskakiwać ma w pysk, ja już mam dosyć tej błazenady.

You Might Also Like

19 komentarze

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Założę się że jesteś jedną z osób które najczęściej przychodzą do pedagoga.

    A tak wogle to pozdrawiam :)).

    ReplyDelete
  3. No na pewno! xD Mimi jesteś śliczna, naprawdę! Moze zrobisz fotki swojemu pokojowi i wstawisz, hmm???

    ReplyDelete
  4. Ej no na prawdę, do pedagoga to ty chodzisz chyba codziennie ; pp
    Ja nawet nie wiem czy nasz jest codziennie w sql , zresztą i tak do niego nikt nie chodzi .

    Poza tym dzień taki sobie, ale fajnie, że piszesz wgl te dialogi itd . heh, wtedy można sobie bardziej wyobrazić to co piszesz ^^

    A no i wszyscy na pewno chcą fotkę z pokoju, a po tej to już wgl .
    Z tego co widać to masz porządek i nie widać zbytnio remontu także nie rozumiem ; pp
    Pzdr:*

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. One są głupie ;p
    Fotka ładna, pokój też ;)

    ReplyDelete
  7. Zrobisz sesję zdjęciową swojemu pokojowi? xd
    Plosse!:)

    ReplyDelete
  8. hah xD myśłisz, że pan cię na serio nie przepuści??

    ReplyDelete
  9. twój pan od artystyki to jakiś bałwaan xd A ja KCE fotkę twojego pokoiku!

    ReplyDelete
  10. serio, ale wole sobie tym nie zaśmiecać głowy, zbędne to jest żyje chwilą dzisiejszą

    ReplyDelete
  11. hej ,tu mysister1998
    zakładam Magazyn w moim klubie i chciałabym przeprowadzić z tobą wywiad ,mam nadzieje ,że sie zgodzisz,napisz w księdze gości odpowiedź

    ReplyDelete
  12. o kurde współczuję Ci xd niedługo dostaniesz zniżkę, bo tak często go odwiedzasz hahahah xdd

    ReplyDelete
  13. heh Wiesz co lustrzankanie jest do robienia zdjęc w lustrze haha żartuje :P

    ReplyDelete
  14. heh Wiesz co lustrzankanie jest do robienia zdjęc w lustrze haha żartuje :P

    ReplyDelete
  15. "Zdania nie były proste, ale robiliśmy je razem i mimo moich obaw zadania były dla mnie bardzo proste."
    ta.ciekawe ile mialas punktow.czytasz czasem to co piszesz?
    "Obiecuje, że jak która kolwiek zacznie do mnie podskakiwać ma w pysk, ja już mam dosyć tej błazenady."
    yhy ma w pysk..predzej sie zesrasz niz ktos dostanie w pysk od ciebie.od razu pojdziesz do pedagoga i sprzedasz dziewczyny z twojej szkoly

    ReplyDelete
  16. aameliaa91 zgadzam się z pierwszym. w drugim niee. Jestem mocna w gadce i jak ktoś mi podskakuje umiem przywalić a mimi może być taka sama. Psychika człowieka zostaje naruszona i robi czasem nie przewidziane rzeczy -_-

    ReplyDelete
  17. haha , mimi , jesteś tak popularna , że jak wpisałam dziś w google " słodkie rysunki typu gloomy bear " to , wyskoczyła mi masa Twych fot i ogólnie dużo fotek z Tw bloga . ;D

    pzdr . uwielbiam tw bloga (;

    ReplyDelete
  18. mimi z tego wszystiego co przeczytałam w wikipedii to jestes siostra hello kitty i go tego jeszcze blizniaczka!haha!http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/69/Stand_Noguera_Kitty_Madrid.jpg/350px-Stand_Noguera_Kitty_Madrid.jpg&imgrefurl=http://pl.wikipedia.org/wiki/Hello_Kitty&usg=__BzzySkbi4Jw_wBHtWpAzyN-O5qM=&h=227&w=350&sz=34&hl=pl&start=1&um=1&itbs=1&tbnid=6M2H4ZTRHZPnbM:&tbnh=78&tbnw=120&prev=/images%3Fq%3Dhello%2Bkitty%2Bsklep%26um%3D1%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1

    ReplyDelete