co mimi wyrabia po nocy...

1:41 PM

Heh, na pewno nie uwierzycie *.* dużo jest tu niedowiarków ^^ No ale mniejsza z tym, jeśli uznacie mnie za idiotkę to wasza sprawa, mnie to nie rusza xD.
No więc tak około miesiąc temu dostałam nowe łóżko, no i ono tak stało w korytarzu w kartonie i jak nie mogłam zasnąć to tak sobie zaczęłam w myślach projektować mój pokój, a często to robię więc nie wydało mi się to dziwne i dopasowywałam wszystko w pokoju w stosunku do łóżka. Dziwne było to co później rozbiłam... Przywieszałam na ścianę wszystkie rysunki które jeszcze nie zdążyłam, zdjęłam ze ściany przy łóżku obrazki namalowane przeze mnie i w ich miejsce powiesiłam najwyżej obrazek w złotej ramce z aniołem, potem trochę niżej i pół metra na lewo złoty krzyż, i niżej i na lewo porcelanową lalkę ubraną w kremowo złotą suknie na huśtawce. Cały czas mi coś nie pasowało, więc zdjęłam korkową tablice na której wieszam wszystkie najważniejsze rzeczy i powiesiłam w jej miejsce bardzo stare lustro które od 8 lat nie może znaleźć miejsca, odsunęłam moje stare łózko i zmiotłam cała podłogę, wyrzuciłam wszystkie śmieci z pokoju, po segregowałam moje ciuchy, nawet wszystko poukładałam w garderobie, potem powiesiłam moskitierę (taka firanka) nad miejscem gdzie miało być łóżko i zabrałam się do składania nowego łóżka w całość i zanim zdążyłam to o 4 przyszła moja mama i zaczęła na mnie krzyczeć, że ja nienormalna jestem i że zabierze mnie do lekarza o.O No sorry, ale przyznam, że jestem okropna bałaganiara i do sprzątania można zmusić mnie tylko szantażem xD no ale to, że wysprzątałam cały pokój na błysk i od razu zrobiłam przemeblowanie to chyba nie objaw choroby? No chyba, że chodziło to o to, że robię to w nocy xD I muszę przyznać, że mój pokój wygląda teraz jak u lolity bo to łózko jest metalowe, czarne i  zdobione, a nad nim moskitiera, i wgl wszystkie dodatki <33 p="">
EDIT: Nie jestem śpiąca, nie potrzebuje dużo snu mam nadmiar energii xD heh, przypomniało mi się stwierdzenie Belli, że jestem wampirem bo nie jem i nie śpię, brakuje mi jej (oczywiście wampirem nie jestem xD)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. mimi przemeblowanie w nocy?i nie chce ci się teraz spać?

    ReplyDelete
  2. oryginalnie :D .
    ja tam teraz mam trzy pokoje i w każdym jest bałagan xd .

    ReplyDelete
  3. A ja cały czas zmuszam rodziców żeby mi pietrowe łóżko kupili bo mam mało miejsca w pokoju!

    ReplyDelete
  4. Nie no extra ;P
    aaaa wampirem
    Uff.. nie jesteś :)
    Ja muszę dzielić pokój z bratem więc nie mogę sobie na to pozwolić :/

    ReplyDelete
  5. Też nie lubię spac :)
    Ani sprzątac :/

    ReplyDelete
  6. No, koniecznie dodaj zdjęcia ;)
    Też nie śpię po nocach, ale zazwyczaj wtedy słucham muzyki xD

    ReplyDelete
  7. Jak bym siebie słycszała. nie nawidze swojego pooju.
    No to tera fjnie musi wyglądać ^^

    ReplyDelete
  8. Ja mam podobnie jak ty w dzień śpiaca i zmęczona, a jak przychodzi noc pełna energii xDe [{I już nie śpiąca}]

    ReplyDelete
  9. ja po nocach śpię półtorej godziny, a potem śpię na matmie, bo jest dziecinnie prosta, a mój kolega z ławki jakby co to mnie budzi, w nocy układam scenariusz do mojej książki i wmawiam se, że nie jestem zakochana, potem ćwiczę OOBE< bo jak byłam mała to potwornie mało spałam i osiągałam samożytnie, teraz muszę ćwiczyć... :(

    ReplyDelete
  10. Mimi, szalejesz ;D

    Panna-Kiczu.blogspot.com
    Zapraszam Was koFFciani na mojego bloga xD
    PS.To prośba. Nie rozkaz <3

    ReplyDelete
  11. Hah super ; D Tesh nie lubię sprzątaĆ i trzeba mnie zmuszaĆ do tego x D Po co ci moskitiera zimą ^^

    ReplyDelete
  12. mam tak samo zWariowane pomysłyy xd
    o spaniu to już lepiej nie wspomnę..nie mogę zasnąc zasypiam zawsze przed 4 nad ranem!

    ReplyDelete