dzisiejszy dzień

10:20 PM

 Na 1 lekcji przyszedł po mnie pan pedagog i wziął mnie na korytarz i się zapytał "to po tej rozmowie to chyba ci nie dokuczają?" po wstrzymując łzy opowiedziałam co się działo. Na przerwie cały czas za mną chodziły, dosłownie za samymi plecami! Wielkim skrótem opowiadając ich rodzice zostali wezwani do szkoły, a one mają obniżona ocenę z zachowania, a jak mi jeszcze coś zrobią to będą miały sprawę w sądzie. Jak opowiedziałam to moim rodzicom to moja mama na to "no widzisz mówiłam, ze wszystko się ułoży" myślałam, że padnę.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Jestes Extra niepowinnas sie nimi przejmowac ja tez mam takie ,,kolezanki,, czepiaja sie bo jestem emo zartuja smieja sie ale jak nie wytzrymalam to tak krzyknelam ze uciekky xD a od nauczycielow uwagi dostaly :D
    Nie przejmuj sie nimi Niech moc bendzie z tobą xD

    ReplyDelete
  2. Mam nadzieję że wreszcie te dziewuchy dadzą ci spokój! :D

    ReplyDelete
  3. "no widzisz mówiłam, ze wszystko się ułoży"<- ten tekst był trochę chamski. Najpierw mówią, że to twoja wina, a potem wylatują z czymś takim.
    Oczywiście cieszę się że już wszystko jest ok =)

    ReplyDelete
  4. Na szczęście jest już wszystko OK ... no chyba,

    ReplyDelete
  5. I dobrze..
    Mają za swoje. Chociaż moim zdaniem to i tak za mała kara..

    ReplyDelete
  6. 'No widzisz mówiłam, ze wszystko się ułoży ' chacha . Ale dobrze, że powiedziałaś pedagogowi . Mam nadzieję, że teraz już nie odważą się Ci dokuczać . :)

    ReplyDelete
  7. Mojej koleżance koledzy z klasy bardzo dokuczali z takich samych powodów. Kiedy (po raz tysięczny) jeden powiedział idź się pociąć ona na to "wiesz, znam taką dobrą dietę. To jak ty schudniesz w tydzień 10 kg to ja się potnę."(gruby był)

    ReplyDelete
  8. A tak prz okazji, chciałabym się zgłosić do kolejnej edycji "Fairest projects of hair"

    Ruth-Sechmet

    ReplyDelete
  9. No widzisz,widzisz ! W końcu :)
    Ciesz się kobietko :**...Aha i tylko nam się tu nie trój !!! żadnymi tabletkami !..

    ReplyDelete
  10. Kochanie, będzie lepiej - wiem, że piszę tak jak mówi twoja mama, ale nadejdą lepsze dni :) . Doskonale wiem co czujesz i bardzo mi przykro :( Możesz napisac do mnie na gg, bo mi kontakty wykasowało? i daj mi swój numer ;)

    ReplyDelete