Beuberry shimmer black - review

3:53 PM



 Welcome back after a short break, I needed a little time to settle in the university and I wanted to focus on more important stuff, but as the first exams are already a thing of the past and I don't have anything more important to do, I'm coming back.
 Witajcie po małej przerwie, potrzebowałam trochę czasu na zaaklimatyzowanie się na studiach i wolałam się w tym czasie skupić na ważniejszych sprawach, no, ale jako, że pierwsza sesja egzaminacyjna już za mną, a ja nie mam nic więcej na głowie to wracam do was z serią kolejnych postów.

 You often ask me if it looks weird to wear dark lenses if your natural eye color is bright and do lenses that would look natural on bright eyes even exist. The answer is yes, but you need to make sure that the pupil part isn't big so the bright iris won't stand out, and they shouldn't be very plainly dark without any glares because that looks bad too.
 Często zadajecie mi pytanie czy posiadając naturalnie jasne oczy nie wygląda się dziwnie w ciemnych soczewkach i czy są takie czarne soczewki, które byłyby w stanie wyglądać na jasnych oczach w miarę naturalnie. Otóż tak, są, ale rozglądając się za takimi musicie zwracać uwagę na to aby miały niewielki otwór na źrenice, dzięki czemu jasna tęczówka nie będzie się odznaczać i nie były w jednolitym czarnym kolorze bez żadnych refleksów, bo to też wygląda źle.

 Today I'd like to show you a pair of black lenses that are my absolute favorite. To be honest it took me ages to find black lenses that will look natural on my bright iris, but I've finally found them. I'm, of course, talking about Beuberry Shimmer Black.
 Dziś chciałabym wam przedstawić czarne soczewki, które są moim absolutnym numerem jeden. Prawdę mówiąc całą wieczność zajęło mi szukanie czarnych soczewek, które na mojej jasnej tęczówce wyglądałyby naturalnie, jednak w końcu udało mi się je znaleźć, są to oczywiście Beuberry Shimmer Black.



Specification/Właściwości

Base Curve: 8.6mm
Diameter: 16mm
Replacement Period: 12 months
Water Content: 55%







Enlargement: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 This is one of their biggest advantages, they're very large. This, in addition to their deep blackness, contrasts with the whiteness of the sclera very well and make the eyes look very big, puppy-like even.
 To jedna z ich głównych zalet, są wielgaśne, w połączeniu z głęboką czernią, która kontrastuje na tle białka sprawiają wrażenie, ślicznych, uroczych oczu jak u szczeniaczka.


Design: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 As you can see they have really pretty glares so they look natural and reflect the light.
 Jak widać nie są jednym wielkim czarnym kleksem, a mają piękne refleksy dzięki którym wyglądają naturalnie i pięknie odbijają światło.


Comfortableness: ♥ ♥ ♥ ♥
 The pupil opening is very small so the black part of the lens sometimes covers the view, especially if you're exhausted and the lenses slightly move down on their own. But you can wear them for very long without discomfort due to their irrigation.
 Tu już mam małe zastrzeżenia, przez to, że mają bardzo mały otwór na źrenice, czasami czarny pigment soczewki nasuwa się na pole widzenia, szczególnie kiedy jestem zmęczona i soczewki mi się delikatnie zsuwają do dołu. Jednak dzięki ich nawodnieniu mogę je nosić bardzo długo i nie odczuwać dyskomfortu.

Overall: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 Well, I don't like repeating myself and I already said everything about them, so I can just add that I think they're worth buying.
 Cóż, nie lubię się powtarzać, a wszystko na ich temat już powiedziałam, więc po prostu mogę przyznać, że warto się w nie zaopatrzyć.



 Here are some photos of me wearing them:
Poniżej kilka moich zdjęć w nich:









You Might Also Like

6 komentarze

  1. Noooo.. w końcu się doczekałam powrotu ♥
    Faktycznie śliczne te soczewki. Chyba wezmę pod uwagę je przy wyborze kolejnych soczewek do zdjęć, bo raz, że jedne muszę już wywalić , to ile można w tych samych występować. :D z resztą muszę mężczyznę swojego czymś owym wkurzać, a z uwagi na to, że on nie lubi kiedy noszę nienaturalne soczewki te zdają się być idealne ♥~!
    buzi :*

    ReplyDelete
  2. Jejku wyczekiwałam kolejnego postu :) Ślicznie wyglądasz w tych soczewkach *.*
    Pozdrawiam
    lucy--chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piękne soczewki jak i makijaż <3 i dziękuję za ten post, szukałam długo takich soczewek dla jasnych oczu, które wyglądałyby dobrze. I jeszcze pytanie, czy na Twoim blogu pojawią się jakieś tutoriale makijażowe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. postaram się za to zabrać w najbliższym czasie ^^

      Delete
  4. Witam :D
    Czytam tego bloga od niedawna (szukałam inspiracji do cosplay i szukałam właśnie czegoś o soczewkach) Gdzie można takie cuda dostać? 。◕‿◕。

    ReplyDelete
  5. Trzeba przyznać, ze te soczewki robią na prawdę duże wrażenie. Wyglądasz w nich zupełnie inaczej :D. Super blog :)

    ReplyDelete