Meet w Oliwie

10:25 AM

 Hej kochani, chciałabym was poinformować o tym, że dnia 29 sierpnia 2015 o godzinie 15 odbędzie się meet dla naszych czytelników, który organizujemy z Usami i Sariel. Wszystko odbędzie się w pięknym Parku Oliwskim w Gdańsku! Polecam ciekawie się ubrać, ale nie jest to konieczne, po prostu chcemy miło spędzić z wami czas, więc nie musicie się tym nad zbyt przejmować.

 Link do wydarzenia na facebooku jest tutaj: https://www.facebook.com/events/489104527934702/

 Wszystko jest tam już napisane, więc nie musicie daleko szukać informacji. Ciesze się, że w końcu będę mogła was poznać, a i wybaczcie, że ogłosiłam to na blogu tak późno, ale dopiero sobie o nim przypomniałam, a wcześniej wszystko ogłaszałam na moim asku http://ask.fm/dollfiehimemimi i nie pomyślałam, że są też osoby, które mnie tam nie śledzą, wybaczcie mi za ten kłopot.

 Do zobaczenia na miejscu kochani!



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Naprawdę liczycie na o że ktoś przyjdzie? Ten blog przecież ledwo żyje

    ReplyDelete
  2. Czeeemu tak daleko;_;

    ReplyDelete
  3. Czemu Gdańsk jest tak daleko, a już miałam nadzieję, że was spotkam. Ale raczej nie będę miała z kim przejechać na drugi koniec Polski, a szkoda.
    Miłej zabawy, czekam na relacje na blogu! (;
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Chciałabym być, ale już za późno :c

    ReplyDelete