10 things that you don't know about me

3:41 PM

  I came up with this idea to make this post because I'm home alone and I'm really bored. Everybody has things that nobody else knows, me too. The relationship with my readers is important thing in my bloging. I think it can't exist if readers don’t know who made the blog they’re reading. So lets start!
 Wpadłam na pomysł zrobienia tego postu ponieważ jestem sama w domu i straszliwie się nudzę. Każdy ma takie rzeczy o których nikt inny nie wie, ja też. Więź z moimi czytelnikami jest dla mnie bardzo ważna w moim blogowaniu. Według mnie ona nie istnieje jeśli czytelnik nie ma pojęcia kim jest osoba, która pisze bloga, którego on własnie czyta. A więc zaczynajmy.


1. I’m addicted to blog reading. I can't live without this! I love blogs about sewing and body care. I find new blogs to read every day, and of course I have my favorite blog list that I check every day.
1. Jestem uzależniona od czytania blogów. Nie potrafię żyć bez tego! Kocham blogi na temat szycia i pielęgnacji ciała. Codziennie znajduję nowe blogi, które czytam, ale oczywiście mam też listę swoich ulubionych blogów, którą co dzień sprawdzam.

2. I love cooking. I can spend all day in kitchen, but often I make too much food and nobody can eat everything.
2. Kocham gotować. Potrafię spędzić cały dzień w kuchni, ale często robie zdecydowanie za dużo jedzenia i nikt nie jest w stanie zdjeść wszystkiego.

3. I'm scared of darkness, wardrobes, elevators and lots of things that are generally made to be safe. I'm very spooky.
3. Boję się ciemności, garderób, wind i wielu rzeczy, które są potencjalnie bardzo bezpieczne. Jestem bardzo strachliwa.

4. I walk everywhere with my laptop. I must have it with me all time, I don’t take it only to school or long trips.
4. Wszędzie chodze z moim laptopem. Musze miec go przy sobie cały czas, jedynie do szkoły i na długie wycieczki tego nie robię.

5. I can't use both knife and fork at the same time. When I try to do it everything around me gets dirty ^^".
5. Nie potrafię używać noża i widelca w tym samym czasie. Kiedy jednak próbuję, to wszystko dookoła mnie jest ubrudzone ^^".

6. When I have low battery in my phone I don't know what to do with myself and I despair over it until the battery is full.
6. Kiedy bateria w moim telefonie mi się rozładuje to nie mam pojęcia co ze sobą zrobić i rozpaczam nad tym dopóki się nie naładuje.

7. When I was younger I had a lot of piercings all over my body.
7. Kiedy byłam młodsza miałam pełno kolczyków na całym ciele.

8. I can play the piano since I was 6, but I didn't want to study more when I was 13 because I didn't like my teacher xD.
8. Potrafię grać na pianinie od kiedy miałam 6 lat, ale przestałam się uczyć w wieku 13 lat bo nie lubiłam nauczyciela xD.

9. My favourite color is white, I love it. I hate green and orange color.
9. Moim ulubionym kolorem jest biały, kocham go. Nie cierpię zielonego i pomarańczowego.

10. I like to sleep in the garden and because of it my dad built for me a small wooden house there. The only problem is there are many spiders ^^".
10. Lubię spać w ogrodzie i dzięki temu tata wybudował dla mnie mały drewniany domek w naszym ogrodzie, jedyny problem jest taki, że jest tam dużo pająków ^^".




You Might Also Like

12 komentarze

  1. Też nie umiem używać widelca i noża w tym samym czasie . T.T


    mashihimenagase.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nóż i widelec, ugh, moja zmora!

    ReplyDelete
  3. U mnie jest odwrotnie nikomu nie chce się gotować a jak coś przy żądze to znika w kilka minut :<

    ReplyDelete
  4. fajny nagłówek
    szkoda tylko, że tak selekcjonujesz komentarze

    ReplyDelete
  5. Też tak miałam z nauką gry na pianinie XDD

    ReplyDelete
  6. Zgadzam się z Tobą więź między piszącym, a czytelnikami jest bardzo ważna. Fajnie było się dowiedzieć paru nowych rzeczy o Tobie ;3

    ReplyDelete
  7. 7. Kiedy byłam młodsza miałam pełno kolczyków na całym ciele.

    Młodsza? To ile miałaś lat? 13? Żaden szanujący się zakład nie zrobi kolczyków (z wyjątkiem tych zwykłych w uszach) osobie poniżej 18 lat. Sama sobie zrobiłaś? A co na to twoi rodzice?

    Dużo lepiej wyglądasz w tym kolorze włosów ze zdjęcia na górze. Jest naturalny i dziewczęcy. Prawie biały, tleniony blond jest strasznie tandetny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodziłam wtedy do gimnazjum więc okolice 14 lat, miałam znajomą piercerkę, która nie miała nic przeciwko by zrobić mi kolce. Mojej mamie podobały się tylko snejki, a chyba najmniej industrial i septum. Cały czas byłam nazywana krową xD

      Delete
    2. Mimi a masz zdjecia jak miałąs te kolczyki? <3

      Delete
    3. Septum wygląda faktycznie krowio (lub jak smarki), snejki z kolei jak opryszczka. Ogólnie nie podobają mi się kolczyki poza uszami. Industrial przynajmniej jest w uchu i nie wali za bardzo po oczach, chyba że ktoś jakiś paskudny brokacik se wpakuje.

      Delete
  8. Biały, tak samo jak czarny, to nie kolor, a jego tak zwana pochodna. I to nie moja subiektywna opinia, a fakt ;)

    ReplyDelete
  9. Yep, indeed, you are SPOOKY :D

    ReplyDelete