Q & A ep2

10:25 PM

 Heeeej~ nie sądziłam, że tych pytań będzie aż tyle! Postanowiłam więc umieścić je w kolejnej notce aby zebrać je razem.




Boisz się BUKI? 
Masz jeszcze kontakt z Ladą i Brutal?
Nie boję. Mam.


Co się stało z Riką?
Z tego co wiem to nadal żyje.

 
Nie tęsknisz za dawnymi przyjaciółmi ?
Jeśli ktoś jest przyjacielem to nie pozwoli długo za soba tęsknic.


Chodzisz do liceum ? Jezeli tak to na jaki profil ? :D
Chodzę, mat-geo.


Ile mialas chlopcow ? :D jestes sliczna .
Troszkę ich było, nie liczę. Dziękuje~


Jak było pod namiotami w wejherowie ? :D
Mokro, bardzo mokro i zimno. NIGDY WIĘCEJ BIWAKÓW BEZ UPRZEDNIEGO SPRAWDZENIA PROGNOZY POGODY.


Co się stało z Riką? Utrzymujecie jeszcze kontakt?
Jasne, niestety nic nie poradzę na to, że jest moją siostrą :< jestem na nią skazana


Czy nadal słuchasz muzyki emo i temu podobnej?
Czasami, zależy od humoru


Oglądałas Vampire Knight ? jaka jest twoja ulubiona postać ? =w=
Oglądałam, nikogo nie polubiłam, właściwie mogłabym prędzej zrobić ranking najbardziej wkurwiających postaci z tego anime i o pierwsze miejsce pewnie konkurowałaby Yuuki z Zero.


No właśnie teraz twoja najlepszą przyjaciółką jest Taffi , a co z Ledą , Brutalem , Riką itp. Przecież kiedyś mówiłaś , że Leda jest twoją najlepszą przyjaciółką co się w tym zmieniło ?
Leda i Rika nadal są w moim serduszku ♥


co najbardziej chciała byś zmienić w swoim wyglądzie ?
Podbródek, jak będę sama zarabiać to zabieg jego wypełniania będzie pierwszą rzeczą na jaką wydam pieniądze.


Piszesz ,że lubisz czytać . Tak więc czytałaś może "Piękne Istoty" ? polecam ! :3 wychodzi nawet z tego film ^^. Kolejne części to "Istoty Ciemności" i "Istoty Chaosu" .
Gustuje w poważniejszej literaturze ^^"


Co u Twojej babci ? ta od przygody w przychodni, ta z którą mieszkałaś :)
i jak zaczęła się twoja przygoda ze stylem lolita ? :3
U mojej babci jest bardzo dobrze, już nie choruje, tylko troszkę mi smutno, że nie mam jak się z nią co dzień widzieć od kiedy mieszkam w Gdyni.
Oj zaczęła się już dawno, maniacznie przeglądałam lolicie tumblre.


jak sie utrzymujecie ? Rysujesz jeszcze? Mieszkasz w Gdyni ze sowim psem/kotem? Utrzymujesz kontakt z ludzmi z chatu? Dlaczego postanowilas chodzic do szkoly ubrana ,,zwyczajnie''?
Rodzice nam pomagają na tyle na ile mogą. Nie stać mnie na baterie do rysika ^^" A w Gdyni mamy już trzy Yorki, więcej zwierząt nam nie potrzeba, za to za tydzień zabieram do Gdyni moją rybkę ♥. Nie mam z nimi żadnego kontaktu. Nie chcę się wyróżniać.


ile Tafii ma lat?
Jej zapytaj ^^"


Candy ma blog? Podasz? :)
Ma, http://miss-trash.blogspot.com/

 
Mialabys cos przeciwko, jesli chcialabym cie blizej poznac?
Zależy jak blisko ^^"



Mimi,jak to się stało, że teraz jesteś w LO w Gdyni? Musiałaś się chyba wypisać ze szkoły w Sztumie i to chyba w środku roku szkolnego. Co na to Twoja klasa i nauczyciele? Ludzie z Twojej klasy za Tobą tęsknią czy raczej nie?
Tak, wypisałam się w Grudniu, nie sądzę by im mnie brakowało.


Boże jak ty kłamiesz! hahah
znam Cię w realu i wierzcie ludzie większość co tu jest to kłamstwo..
udajesz bogatą loli a mieszkasz na 2 pokojach i to małych.. 
po drugie jesteś fałszywa, plastikowa i już dawno nie jesteś dziewicą..
dziewica aż do śmierci.. jasne.. udawaj dalej hahah
kocham ludzi, którzy wiedza o mnie więcej niz ja sama o sobie wiem ♥


Takie małe pytanko.. Ile loli średnio wydaje na np.spódnicę, buciki, torebkę czy gorset.?
Każda z tych rzeczy ma inna wartość, która też zależy od firmy itp.



"Bardzo szybko dorosłam," Nie chce hejcic, tylko wyrażam swoje zdanie. mając te 16 lat, ubierając się jak loli twierdzisz, że dorosłaś? Proszę Cię. Twoje półkule mózgowe dopiero sie ustawiają tak jak powinny :) Zaufaj mi :) W tym wieku nie można być "dojrzałym", bądź "dorosłym"
A co do pytania. Jak Ci sie podobało pod NAMIOTEM w Wejherowie? :D
H.
Można i myślę, że zamiłowanie do mody nie ma z tym nic wspólnego. A co do namiotów, to nigdy więcej, kichałam przez cały następny tydzień.


Kto jest twoim prawnym opiekunem?
Czy sąd nie ingerował w to, że wyprowadziłaś się od rodziców do (wg prawa) obcych ludzi?
Moi rodzice. Em, niby czemu by miał?


Cześć *3* Ja również od jakiegoś czasu odwiedzam Twój blog, pamiętam jak byłaś tzw. "scene girl" (jeśli się mylę, zabij mnie! XDD *___*). Co jest czynnikiem tak wielkiej zmiany? Widzę że BARDZO interesujesz się Azją, to tak jak ja ;) W ogóle Ty nawet nie wiesz jak bardzo Cię podziwiam, jesteś niesamowicie ciekawą osobą! Mam kolejne pytanie. Gdzie kupujesz te różne sukienki? Na allegro niestety nie widziałam. Pozdrawiam Cię serdecznie!
Dziękuję, to miłe. Lolicie rzeczy kupuje z japońskich sklepów internetowych.


Jakich kosmetyków używasz żeby wyglądać bardziej azjatycko? Szczególnie jakiego podkładu używasz? *3*
Jestem europejką i chce wyglądać jak europejka, więc pytanie troszkę pod zły adres.


A ja bym chciała wiedzieć co z twoim kontem na stardoll. Sama je usunęłaś czy zrobili to admini? Jeśli sama: po co? nie lepiej komuś dać?
Jeśli admini - matko, ZA CO?
Nadal istnieje~ klik



uff... nareszcie koniec :3

You Might Also Like

11 komentarze

  1. candy tak Ci dupe obrabia a Ty jej dajesz reklamę.

    ReplyDelete
  2. gdzie byłaś pod tymi namiotami ( wiem, ze w wejherowie ale chodzi mi o dokładniejsze miejsce ) mieszkam bardzo blisko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakies zadupie z jeziorem bez plaży, same bagna tam były .__.

      Delete
  3. jeszcze pytanko ... masz jakieś plany na przyszlość ? Kim chcesz zostać ? :) sora ze z anonima ale tak szybciej :D

    ReplyDelete
  4. Skoro konto nadal istnieje to co z nim zrobisz? nie sprzedajesz może? ewentualnie nie oddajesz? ;>

    ReplyDelete
  5. kiedyś pisałaś , że masz swoje mieszkanie ... jak to było ? rodzice Ci wynajmowali? chyba , że źle zrozumiałam twoje wpisy
    a teraz ? mieszkacie z rodzicami Taffi ?

    ReplyDelete
  6. Co z Żaki mimi ? Pamiętasz ją ?

    ReplyDelete