Anime girl~

2:08 PM

 Mojej definicji piękna nigdy nie miałam potrzeby roztrząsać, ponieważ jest dosyć... hmmm... nieprzeciętna? Zawsze bawiły mnie komentarze osób, które zarzucały mi nienaturalność. Kto powiedział, że ja chcę być naturalna? Myślę, że wystaczy, to, że jestem szczera i naturalna w zachowaniu, mój wygląd, pomimo bulwersów dużej grupy ludzi, jest dla mnie zabawą. Nie mam zamiaru dostosowywać się do tego co "dała mi natura", wole kreować swój własny wyzerunek. Wiem, że to się niepodoba wielu osobom, ale nie szkodzi, specjalnie wychodze im na przeciw.


 Bo kto powiedział, że nie mogę być JESZCZE bardziej nieprawdziwa? Oczywiście, że mogę i prawdę mówiąc sprawia mi to dużo zabawy ^-^. W ten weekend, jako, że się rozchorowałam, to nie przyjechałam do rodziców, za to z nudów bawiłam się kosmetykami jakie miałam pod ręką. Oto efekt mojej zabawy~
 Jeśli chcecie to nagram tutorial jak zrobić taki mejkap ^-^.


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Czekam na tutorial ;D
    ~ meow.

    ReplyDelete
  2. jejuuu .
    to jest sztuka *.*
    obserwuje. :)
    http://izey-izabella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Radziła bym ci więcej nie robić takiego makijażu bo wyszedł ci fatalnie

    ReplyDelete
  4. ale mogłaś oszczędzić ludzi którzy wchodzą na nyanya -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, reklame trzeba sobie zrobić...

      Delete
  5. Yeey świetne! Niecierpliwie będę czekać na tutorial. Nyan~~ ;3

    ReplyDelete
  6. To nie jest ani słodkie, ani urocze to jest przerażające

    ReplyDelete
  7. Przestaję wierzyć w ludzkość ;_;

    ReplyDelete
  8. taaaak, koniecznie dodaj tutorial! ^^

    ReplyDelete
  9. to jest straszne.. co sie stało z twoim mózgiem??? boże o.o

    ReplyDelete
  10. Naprawdę nie chcę być bezczelna, ani nic w tym rodzaju. W porządku makijaż, w porządku styl - jakiś masz, a to dobrze. Ale... Nie mogę pojąć, jak te Twoje "wdzięczenia się" do kamerki można nazwać "naturalnym zachowaniem". Przepraszam, nie rozumiem tego Martyno.
    Pozdrawiam. ♥

    ReplyDelete
  11. Walnę hejta, bo tu coś mało.
    To przerażające jest.... serio... będzie mi się śniło po nocach o3<

    ReplyDelete
  12. Walnę hejta, bo coś tu mało ich.
    To jest naprawdę przerażające... bardziej niż Buka... będzie mi się śniło po nocach >3o

    ReplyDelete
  13. Pomysł zaczerpnięty od Anastasyi z Rosji która chce być dziewczyną prosto z anime/mangi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.cerocontenido.com/wp-content/uploads/2013/03/You-Dont-Say.jpg

      PS: Anastasyia jest z Ukrainy

      Delete
  14. Ślicznie i ładny, czarny wig :3

    ReplyDelete
  15. Ja się zachwycam.
    Również naturalne piękno nie jest moją domeną i za wszelką cenę pragnę się zmienić.
    Czasem również czuję się jak cyrkowiec, lubię niekonwencjonalne kolory włosów, szkła kontaktowe, czarne płaszcze i glany na koturnach. A większość osób która mnie mija okazuje zdziwienie, krzywe spojrzenia i śmiechy.'
    Bardzo mnie nurtuję to iż czemu tak im przeszkadza jak wyglądam ja lub ktokolwiek inny.

    ReplyDelete
  16. Mnie też nie kręci naturalność. W końcu po to są ubrania, kosmetyki i różne gadżety żeby z nich korzystać i bawić się ^^

    ReplyDelete